Uitgaande transfers

Volg en post hier al het laatste nieuws van FC!

Re: Uitgaande transfers

Berichtdoor ancien » Wo Jun 13, 2018 12:08 pm

Niks aan te doen gasten.Deze spelers waren einde contract en die kiezen dan wat ze denken het beste voor hun is.Is dat nu zo een verlies? Persoonlijk denk ik van niet.Het is wel een speler die technies onderlegd is met daarbij nog een goed schot en pass in de benen.Maar wat duelkracht betreft vond ik hem ondermaats.Ging dat duel zelden of nooit aan waarschijnlijk uit schrik van een blessure op te lopen. Hij deed me dikwijls denken aan eene K.Franck die hier ook ooit rondliep.Was ook technies een kei maar een nul wat balrecuperatie betrof.Soit andere en beter zekers :mrgreen:
ancien

Berichtdoor T93 » Wo Jun 13, 2018 3:51 pm

Intrinsiek een goede speler en had van mij mogen blijven maar dan was men ook wel verplicht om een concurrent te halen die evenwaardig is of zelfs beter want door zen blessuregevoeligheid is hij een risicofactor. Heeft dit seizoen 1/3 van de matchen gemist en als je dan her en der hoort dat vaak als em speelde hij tijdens de week in aanloop van de match meer bij de kinesist zat (om hem iets of wat fit te krijgen) dan op het trainingsveld heb ik toch mijn vraagtekens.
T93

Berichtdoor Pater Clementius I » Wo Jun 13, 2018 4:59 pm

Eerlijk gezegd, ik vind dat iedereen er hier wel bijzonder luchtig over gaat. Je verliest wel je 2 beste spelers en boet enorm veel voetballend vermogen in. Iedereen gaat er hier precies vanuit dat er hier 10 Indonesische Messi's en Ronaldo's gaan landen.Bijzonder jammer allemaal en ondertussen blijft het muisstil qua trainer en inkomende transfers.
Pater Clementius I

Berichtdoor paplepel » Wo Jun 13, 2018 7:22 pm

Ik til er niet zo zwaar omdat ik er inderdaad van uit ga dat er ander en beter zullen komen. Uiteraard zou het leuk zijn om dit concreet te zien worden maar misschien logisch dat men eerst een trainer aanstelt. Beiden zijn hier trouwens ook maar gekomen nadat het seizoen al bezig was, om maar aan te geven dat er nu in principe nog voldoende kwaliteit op de markt zou moeten zijn.
paplepel

Berichtdoor El Panterinos » Wo Jun 20, 2018 9:23 pm

Pater Clementius I schreef:Eerlijk gezegd, ik vind dat iedereen er hier wel bijzonder luchtig over gaat. Je verliest wel je 2 beste spelers en boet enorm veel voetballend vermogen in. Iedereen gaat er hier precies vanuit dat er hier 10 Indonesische Messi's en Ronaldo's gaan landen.Bijzonder jammer allemaal en ondertussen blijft het muisstil qua trainer en inkomende transfers.

Mijn gedacht zeg, ik had hier bij mijn terugkomst wel een zondvloed aan inkomende Ronaldo's verwacht (Messi-tuinkabouters hoeven niet) :P
El Panterinos

Berichtdoor Cee » Do Jul 26, 2018 6:52 pm

Sarr naar Oudenaarde.
Cee

Berichtdoor pauljans » Vr Jul 27, 2018 5:57 am

Jammer, kon echt wel een meerwaarde zijn in deze ploeg
pauljans

Berichtdoor T93 » Di Apr 02, 2019 7:43 am

De Coeyere ----> VW Hamme
T93

Berichtdoor T93 » Di Apr 30, 2019 6:45 am

Caignau ---> Londerzeel
T93

Berichtdoor Ballekes » Di Apr 30, 2019 6:28 pm

Lopen daar in londerzeel al pak ex spelers rond.. aalhoul, figys, goffin, caignau nu..
Ballekes

VorigeVolgende

Terug naar Het eerste elftal