Inkomende transfers

Volg en post hier al het laatste nieuws van FC!

Re: Inkomende transfers

Berichtdoor T93 » Do Aug 15, 2019 4:58 pm

Ragolle kan je toch niet oordelen op (oefen)wedstrijden tegen Lauwe of Ronse ? Die stelden offensief amper iets voor. Zaterdag zal hij staan tegenover een Stevance en/of Gueye. Dan pas zullen we zien wat hij waard is.

En ons spitsenduo van vorig seizoen (Arthur-Cocchiere) waren samen goed voor 17goals. Ben er zeker van overtuigd dat Valcke-Hens dat zullen opvangen en statistisch het misschien nog wel beter zouden doen. En mogelijke blessures heb je niet in de hand, je kan alleen maar hopen dat het allemaal wel zal meevallen. Trouwens precies of alleen vanvoor is er een probleem als er iemand langdurig uitvalt ? Als een Gies of een Rowell iets voorvalt zal onze coach zich ook wel naar de haren grijpen. Je kan ook niet verwachten dat je op dit niveau een kern krijgt van een 20tal allemaal evenwaardige spelers. Afgezien van je budget moeten er keuzes worden gemaakt en ik geef de voorkeur aan een extra verdediger maar het moet wel basismateriaal zijn.
T93

Berichtdoor paplepel » Vr Aug 16, 2019 7:52 am

Ronse heeft vorig jaar tot het einde barrages gespeeld om te stijgen en Ragolle heeft het ook goed gedaan tegen Lokeren. Het moet zich inderdaad nog bevestigen maar ik heb er wel vertrouwen in. Zaterdag zullen we meer weten.

Ik verwacht geen kern met op elke positie een evenwaardige bezetting maar wie ga je brengen als er bij een achterstand iets moet worden geforceerd? Langdurige kwetsuren kan je moeilijk incalculeren en ik zie ook meer potentieel in Valcke/Hens dan in Arthur/Cocchieri. Maar vorig jaar konden laatstgenoemden mekaar bij een occasionele afwezigheid wel vervangen in het punt, en had je op 10 ook Van Tricht die al bij al in zijn rol een behoorlijk seizoen heeft gespeeld. Je kan van die jongens zeggen wat je wil (en ze moesten van mij niet blijven) maar je hebt ze bij momenten vorig jaar wel nodig gehad en ze hadden een zeker basisniveau voor de reeks. Nu duikel je me de vervangers op die plaats terug naar provinciaal niveau.
paplepel

Berichtdoor pauljans » Vr Aug 16, 2019 7:59 am

Dries Wuytens is weg bij Sparta Rotterdam. Daar moeten we niet op hopen zeker?
pauljans

Berichtdoor Nonkel Achille » Vr Aug 16, 2019 8:25 am

pauljans schreef:Dries Wuytens is weg bij Sparta Rotterdam. Daar moeten we niet op hopen zeker?

Gienen spek ver den bek van FC. Boi de weg Polle, et es ver de moment nie vandoeng, want we spelen mee de frein op. Maur allez, alle zotheid op Pauter Clementius zoin stoksken, ter moet zeker nog iet boi vanachter.
Tes gelek da T93 zeit, ons achterloin es mee alle respect ver Lauwe en ect....., es nog nie echt getest geweest. Ik wil Ragolle et nog wel ies zien doeng tegen Seraing en andere reeksgenoten.
Nonkel Achille

Berichtdoor T93 » Za Aug 17, 2019 8:16 am

paplepel schreef:Ronse heeft vorig jaar tot het einde barrages gespeeld om te stijgen en Ragolle heeft het ook goed gedaan tegen Lokeren. Het moet zich inderdaad nog bevestigen maar ik heb er wel vertrouwen in. Zaterdag zullen we meer weten.

Ik verwacht geen kern met op elke positie een evenwaardige bezetting maar wie ga je brengen als er bij een achterstand iets moet worden geforceerd? Langdurige kwetsuren kan je moeilijk incalculeren en ik zie ook meer potentieel in Valcke/Hens dan in Arthur/Cocchieri. Maar vorig jaar konden laatstgenoemden mekaar bij een occasionele afwezigheid wel vervangen in het punt, en had je op 10 ook Van Tricht die al bij al in zijn rol een behoorlijk seizoen heeft gespeeld. Je kan van die jongens zeggen wat je wil (en ze moesten van mij niet blijven) maar je hebt ze bij momenten vorig jaar wel nodig gehad en ze hadden een zeker basisniveau voor de reeks. Nu duikel je me de vervangers op die plaats terug naar provinciaal niveau.

Ronse was ontzettend matig. Hun goal en ook enige kans kwam er na een slechte inspeelpass van... Ragolle. Maar zoals je zegt we zullen het vanavond wel zien.

Je hebt een punt met het feit dat het kwaliteitsverschil vooraan tussen basis en back-up (zeer) groot is. Er zit ook een discrepantie tussen hun keuzes om Arthur, Cocchiere en WVT weg te doen (niks op tegen dat je ze wegdoet) maar aan de andere kant diegene die eigenlijk het zwakste was van de 4 (VV) bij te houden. Ik vind nu ook overdreven om te zeggen dat de back-ups van provinciaal niveau zijn. Een VV komt te kort op dit niveau maar die staat bij bijna elke 2de amateurklasser wel vast in de ploeg.
Je weet nooit dat ze nog iets bijhalen vooraan. Het resultaat van vanavond zou daar misschien een rol in kunnen spelen.
T93

Berichtdoor Cee » Za Aug 17, 2019 9:47 am

Ge vindt het een discrepantie dat ze 4 zware lonen afvoeren en de goedkoopste behouden als back-up?
Cee

Berichtdoor Pater Clementius I » Za Aug 17, 2019 9:52 am

Ik vrees dat de leemte die Vervoort achtergelaten heeft, onvoldoende ingevuld is, maar daar kunnen we nog voldoende schuiven. Als Valcke voor langere tijd zou uitvallen, heb je in aanvallend opzicht een gigantisch probleem. Erop gokken dat we ook komend seizoen weinig geblesseerden gaan hebben, is m.i een te groot risico. Denk dan ook dat er eerder vooraan nog iets moet bijkomen. Verras ons, bestuur, en zorg voor beide posities nog voor versterking! :mrgreen:
Pater Clementius I

Berichtdoor Pater Clementius I » Za Aug 17, 2019 9:55 am

Cee schreef:Ge vindt het een discrepantie dat ze 4 zware lonen afvoeren en de goedkoopste behouden als back-up?

Dan weet ge dat daar sportieve gevolgen aan verbonden zijn als slechtvalck uitvalt. VV kan het niet op dit niveau, noch als basisspeler noch als back-up. Als er 4 zware lonen afgevoerd zijn, moet er toch nog financiele ruimte zijn voor bijkomende versterking?
Pater Clementius I

Berichtdoor T93 » Za Aug 17, 2019 10:41 am

Cee schreef:Cieters spreekt in HLN dat de versterking deze week zou moeten afgerond worden.

Ik denk dat hij weer te hard van stapel is gaan lopen.
Niet de eerste keer trouwens dat em zoiets zegt en achteraf komt er niets van in huis
T93

Berichtdoor T93 » Ma Aug 19, 2019 5:38 pm

Transfermarkt nog 12 dagen open.
Waarom duurt het toch zo lang voor die deftige verdediger? Van eind April wisten ze al dat Vervoort niet ging blijven. Als er geen geld is dat ze dan toch gewoon zeggen daarmee weten we het tenminste. Wat een gesukkel toch...
T93

VorigeVolgende

Terug naar Het eerste elftal