Inkomende transfers

Volg en post hier al het laatste nieuws van FC!

Re: Inkomende transfers

Berichtdoor T93 » Wo Jul 10, 2019 5:16 pm

ancien schreef:Als we willen meedoen voor ne prijs denk ik dat ze toch nog beter gaan moeten uitzien naar nog een paar degelijke spelers en die wel een meerwaarde gaan zijn voor de ploeg :P :P

Zet dat maar uit u hoofd. Er is enkel nog budget voor 2 centrumverdedigers (1basis, 1 back-up). Mocht Cocchiere niet verlengen zal er misschien in zijn plek nog iets bijkomen maar men zal eerst de kans geven in de voorbereiding aan de jongens die er zijn.

Proberen beter doen dan onze 9de plek van afgelopen seizoen lijkt me een correcte ambitie. Zeggen dat we moeten meedoen voor de titel is belachelijk en niet realistisch
T93

Berichtdoor Nonkel Achille » Wo Jul 10, 2019 5:33 pm

T93 schreef:
ancien schreef:Als we willen meedoen voor ne prijs denk ik dat ze toch nog beter gaan moeten uitzien naar nog een paar degelijke spelers en die wel een meerwaarde gaan zijn voor de ploeg :P :P

Zet dat maar uit u hoofd. Er is enkel nog budget voor 2 centrumverdedigers (1basis, 1 back-up). Mocht Cocchiere niet verlengen zal er misschien in zijn plek nog iets bijkomen maar men zal eerst de kans geven in de voorbereiding aan de jongens die er zijn.

Proberen beter doen dan onze 9de plek van afgelopen seizoen lijkt me een correcte ambitie. Zeggen dat we moeten meedoen voor de titel is belachelijk en niet realistisch

Idd. sommige snappen et nog altoid nie da ons plosj in 1ste amateur es. Voetjes op de grond. ;)
Weir moetn ons nie verleegen gelek as dei van ier euwa veijer, dei eelen natte droeim es nog altoid 1A, en peizen daze daur nog thois horen. (nanienoeitnievanseleivennimier) :lol: :lol:
Nonkel Achille

Berichtdoor ancien » Wo Jul 10, 2019 7:31 pm

Ik vraag me wel af wat in feite hun ambities zijn voor het aankomende seizoen.Of zal het eerder bij ter plaatse trapppelen?blijven.? :mrgreen:
ancien

Berichtdoor Cee » Wo Jul 10, 2019 8:36 pm

Degraderen met zo weinig mogelijk punten naart schijnt.

:geek:
Cee

Berichtdoor El Panterinos » Do Jul 11, 2019 5:53 am

Allez gij :geek:

Was het niet binnen 3 jaar naar 1B :?: Enfin, niemand spreekt van de
titel, een beetje ambitie mag er toch zijn.

Blijkbaar geen spits meer dus? Moeten ze maar hopen dat Valcke niet te veel geblesseerd is...
En misschien toch nog een (paar) verdediger(s), gelukkig komt dat dus eerstdaags in orde ;-)
El Panterinos

Berichtdoor Cee » Do Jul 11, 2019 8:59 am

Lars De Jonghe, de doelman van Tubize die hier getest heeft in het eerste deel van de voorbereiding, heeft bij Winkel Sport getekend.
Cee

Berichtdoor T93 » Do Jul 11, 2019 10:04 am

ancien schreef:Ik vraag me wel af wat in feite hun ambities zijn voor het aankomende seizoen.Of zal het eerder bij ter plaatse trapppelen?blijven.? :mrgreen:

Je kan geen 1B-ambitie hebben zolang we geen full-profclub worden met een serieuze budgetverhoging. Puur qua budget staan we volgens mij ergens in de middenmoot v/d reeks dus je mag u verwachting niet hoger leggen dan dat. Clubs als RWDM, Deinze, Lierse, Seraing staan veel verder dan ons.
T93

Berichtdoor Cee » Do Jul 11, 2019 11:49 am

T93 schreef:
ancien schreef:Ik vraag me wel af wat in feite hun ambities zijn voor het aankomende seizoen.Of zal het eerder bij ter plaatse trapppelen?blijven.? :mrgreen:

Je kan geen 1B-ambitie hebben zolang we geen full-profclub worden met een serieuze budgetverhoging. Puur qua budget staan we volgens mij ergens in de middenmoot v/d reeks dus je mag u verwachting niet hoger leggen dan dat. Clubs als RWDM, Deinze, Lierse, Seraing staan veel verder dan ons.

Thes Sport had dit seizoen ongeveer het 8ste budget van de reeks en werkt als amateur club. FC heeft al verschillende profcontracten en semi-profcontracten. Daarnaast werkt onze manager full time op de club. Dat is samen met onze investeerder zijn budget genoeg om de stap in de top vier te zetten.
Cee

Berichtdoor paplepel » Do Jul 11, 2019 1:37 pm

T93 schreef:

De voorbije twee seizoenen werd de competitie telkens gedomineerd door een amateurploeg. We hadden vorig jaar al geen slecht team waar nu met Hens en Valcke gerichte versterkingen zijn bijgekomen. De kern is breder dan misschien wel gedacht en we zullen dit seizoen alleszins ook niet met een achterstand uit de voorbereiding moeten starten. Op voorwaarde dat we die 2 goede verdedigers effectief ook aantrekken, denk ik dat we wel een kandidaat voor de eindronde kunnen zijn.
paplepel

Berichtdoor FCD » Do Jul 11, 2019 1:42 pm

Eerst zien waar we na 10 matchen staan. Tot zolang moet je niet over top 4 spreken.
Knokke, Geel en Aalst waren vorig jaar ook 3 eindrondekandidaten... Zelfs Thes zal moeten zien dat ze geen "Knokske" doen dit seizoen.
FCD

VorigeVolgende

Terug naar Het eerste elftal