Inkomende transfers

Volg en post hier al het laatste nieuws van FC!

Re: Inkomende transfers

Berichtdoor Cee » Wo Jun 12, 2019 12:34 pm

Ik vraag me eigenlijk af wat het nut is, mochten de onderhandelingen met Mbaye zijn? Ligt nog onder contract bij Aalst en is niet de doelpuntenmaker die dit team nodig heeft. Hij heeft uiteraard zijn kwaliteiten en zelfs als ze dan een akkoord hebben met Mbye, wat gaat Aalst wel niet proberen los te krijgen bij FC om zijn contract af te kopen? Zelfs 5000 euro om zijn contract af te kopen, is al te veel tenzij alle andere alternatieven ineens gesmolten zijn als sneeuw voor de zon.

De Vroe zonder twijfel welkom als tweede keeper, maar diene zijn loon mag daar dan wel aan aangepast zijn ;)
Cee

Berichtdoor T93 » Wo Jun 12, 2019 12:52 pm

Alle full-profcontracten mogen/moeten bij Aalst vertrekken en aangezien hij 1 van de spelers is die dat heeft gaan ze hem niets in de weg leggen.
T93

Berichtdoor Cee » Do Jun 13, 2019 5:23 am

De interesse voor Ryckaert van Aalst wordt bevestigd in HNB.
Cee

Berichtdoor Cee » Do Jun 13, 2019 6:41 am

Volgens HLN zou de spits dan toch Sam Valcke zijn. En ook volgens HLN zullen zowel Valcke als Ryckaert eerstdaags tekenen.
Cee

Berichtdoor BartVanDenEede » Do Jun 13, 2019 7:02 am

Valcke lijkt mij met zijn ervaring wel een aanwinst maar is dit dan de zuivere 9 die we zoeken? Toch geen echte goalgetter en lijkt mij qua positie ook geen zuivere centrumspits, eerder de posities errond
BartVanDenEede

Berichtdoor Cee » Do Jun 13, 2019 7:20 am

BartVanDenEede schreef:Valcke lijkt mij met zijn ervaring wel een aanwinst maar is dit dan de zuivere 9 die we zoeken? Toch geen echte goalgetter en lijkt mij qua positie ook geen zuivere centrumspits, eerder de posities errond

Nee, dat is zeker niet de 9 of goalgetter die we zoeken (die er 20-25 zal maken op een seizoen), maar hij kan wel op alle posities in de aanval uit de voeten.
En met Lommel maakt hij er 10 in 1ste amateur, daarmee zou hij meteen onze tweede topschutter zijn dit seizoen (niet dat dat een referentie is).

En Casagolda was ook niet echt de goalgetter voor hij bij ons speelde. Ik heb in ieder geval het volste vertrouwen in onze coach. Dus als Valcke in zijn plaatje past, dan moet hij het wel zien.
Cee

Berichtdoor Nonkel Achille » Do Jun 13, 2019 7:43 am

Cee schreef:
BartVanDenEede schreef:Valcke lijkt mij met zijn ervaring wel een aanwinst maar is dit dan de zuivere 9 die we zoeken? Toch geen echte goalgetter en lijkt mij qua positie ook geen zuivere centrumspits, eerder de posities errond

Nee, dat is zeker niet de 9 of goalgetter die we zoeken (die er 20-25 zal maken op een seizoen), maar hij kan wel op alle posities in de aanval uit de voeten.
En met Lommel maakt hij er 10 in 1ste amateur, daarmee zou hij meteen onze tweede topschutter zijn dit seizoen (niet dat dat een referentie is).

En Casagolda was ook niet echt de goalgetter voor hij bij ons speelde. Ik heb in ieder geval het volste vertrouwen in onze coach. Dus als Valcke in zijn plaatje past, dan moet hij het wel zien.

Weir emmen tein oek nog VV achter d'hand e. :mrgreen: :mrgreen:
Nonkel Achille

Berichtdoor T93 » Do Jun 13, 2019 7:45 am

Dat Valcke eerstdaags ging tekenen stond 2 weken geleden ook in de gazet dus echt serieus neem ik dit allemaal niet.
T93

Berichtdoor Cee » Do Jun 13, 2019 11:54 am

Als ge efkes kijkt naar de spitsen die vorig jaar minstens 10 doelpunten gemaakt hebben in onze reeks die zouden in aanmerking komen om bij FC te komen spelen.

-Dempsey Vervaecke van KSVO, 10 doelpunten. Nog 1 jaar contract, maar kan waarschijnlijk weg na de degradatie
-Youssef Challouk van KMSK Deinze, 10 doelpunten. Einde contract, zou het bizar vinden mocht Deinze het niet verlengen, maar ge weet natuurlijk nooit.

Ge zit ook nog met middenvelders Jeunen en Vanderbecq die 10 doelpunten maken, maar zou me raar lijken mochten die THES/Chatelet verlaten.
Cee

Berichtdoor ancien » Do Jun 13, 2019 4:18 pm

Cee schreef:Volgens HLN zou de spits dan toch Sam Valcke zijn. En ook volgens HLN zullen zowel Valcke als Ryckaert eerstdaags tekenen.

Ik hoop dat Ryckaert ons zou komen versterken zodat Mr Vervoort andere en "betere" oorden kan opzoeken.Heeft afgelopen seizoen ook een tijdje met hun kl... gespeeld maar was op teind content dat ze hem nog een contract gaven. :twisted:
ancien

VorigeVolgende

Terug naar Het eerste elftal