E.Aalst-topic

Alles over het Belgisch voetbal dat niet met FC te maken heeft.

Re: E.Aalst-topic

Berichtdoor pauljans » Ma Sep 23, 2019 7:47 am

:lol: :lol: :lol:
pauljans

Berichtdoor Koen » Za Okt 05, 2019 9:51 am

mss is Cieters een iendracht supportters ?
Koen

Berichtdoor Pater Clementius I » Za Okt 05, 2019 11:42 am

Koen schreef:mss is Cieters een iendracht supportters ?

Ne fiese false sportutter ist! :evil:
Pater Clementius I

Berichtdoor ancien » Ma Nov 04, 2019 10:57 am

De door sommigen zo gemiste topschutter Ignazio zijn krediet raakt stillekesaan ook precies op bij de supps van hier wa verder .Zal hem blijkbaar weinig schelen zo lang er maar elke maand een mooi sommeken op zijn rekening word gezet .Ja ja aan de overkant is dan ook voor velen het gras steeds groener dan op de eigen wei!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ancien

Berichtdoor Old_Skool » Ma Nov 04, 2019 11:21 am

ancien schreef:De door sommigen zo gemiste topschutter Ignazio zijn krediet raakt stillekesaan ook precies op bij de supps van hier wa verder .Zal hem blijkbaar weinig schelen zo lang er maar elke maand een mooi sommeken op zijn rekening word gezet .Ja ja aan de overkant is dan ook voor velen het gras steeds groener dan op de eigen wei!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ignazio moete voejeren met passes vanop de flanken - Zo speelde wij hem hier ook uit en dan maakt diene zijn potjes wel. Wie gaat dienen in Oilsjt voejeren? Moet uw ploeg uitspelen naar hun skills.. Ignazio is ne goaltjesdief, geen volwaardige spits.. dus moete ze van hem dat ginder ook niet verwachten.. mag altijd terugkomen van mij..
Old_Skool

Berichtdoor ancien » Zo Nov 10, 2019 4:10 pm

Die van hier wa verder hebben niet veel meer aan hun duurste aankoop Ignazio.0-3 op hun bezze.Zat verleden week al op de bank en hun supps daar hebben het stilaan ook al gehad met zijn ingesteldheid(liever lui dan moe) :lol: :lol: :lol:
ancien

Berichtdoor SDender » Ma Nov 11, 2019 3:51 am

0 op 12 tegen wereldploegen uit hun reeks kan gebeuren he zeg haha :lol: gelukkig kunnen de onion boys zich nog gaan uitleven op de nacht van EA met Sergiooo :lol:

Ik heb trouwens andere dingen gehoord over ignazio die zijn gedacht is zou gezegd hebben vorige week en daarvoor "beloond" werd met een plaats op de bank.
En fusiegeruchten hoor ik ook weer vooral langs de aalsterse zijde.
SDender

Berichtdoor El Panterinos » Ma Nov 11, 2019 8:47 am

Dat werd nog es tijd zeg - Ik ben dol op fusie(geruchten) :twisted:
El Panterinos

Berichtdoor T93 » Ma Nov 11, 2019 9:48 am

El Panterinos schreef:Dat werd nog es tijd zeg - Ik ben dol op fusie(geruchten) :twisted:

PLJ is ginds volledig ge-isoleerd en kan zonder enige tegenwerking terug contacten leggen.
T93

Berichtdoor Nonkel Achille » Ma Nov 11, 2019 10:00 am

T93 schreef:
El Panterinos schreef:Dat werd nog es tijd zeg - Ik ben dol op fusie(geruchten) :twisted:

PLJ is ginds volledig ge-isoleerd en kan zonder enige tegenwerking terug contacten leggen.

En koppig aven ze vast on eele tradiesje van 17joarige weireldploeg te zen van de denjerstreek. :mrgreen:
Nonkel Achille

VorigeVolgende

Terug naar Binnenlands voetbal