E.Aalst-topic

Alles over het Belgisch voetbal dat niet met FC te maken heeft.

Re: E.Aalst-topic

Berichtdoor Nonkel Achille » Ma Feb 11, 2019 12:41 pm

Pater Clementius I schreef:
T93 schreef:De gesprekken zouden zijn uitgesteld ? Klopt dit ?

Strunz am Knikker?

Belinda, nie pleujn.
Nonkel Achille

Berichtdoor pauljans » Di Feb 12, 2019 11:07 am

Hoe zit da hier? Is de fusie nog geen feit? Der gaat dor ene van oilsjt ons uit ons eigen stadion komen kloppen :lol:

Alleen al voor die frustratie van die kinjerclub Onion Bohooooys zou ik een fusie niet erg vinden. Altijd zo anti fusie en dit en dat en nu zitten ze al bezig over stamnummerkes over te pakken. Schomte kennen die verkes niet.
pauljans

Berichtdoor Nonkel Achille » Di Feb 12, 2019 11:29 am

pauljans schreef:Hoe zit da hier? Is de fusie nog geen feit? Der gaat dor ene van oilsjt ons uit ons eigen stadion komen kloppen :lol:

Alleen al voor die frustratie van die kinjerclub Onion Bohooooys zou ik een fusie niet erg vinden. Altijd zo anti fusie en dit en dat en nu zitten ze al bezig over stamnummerkes over te pakken. Schomte kennen die verkes niet.

:lol: :lol:
Nonkel Achille

Berichtdoor Nonkel Achille » Di Feb 12, 2019 11:49 am

pauljans schreef:Hoe zit da hier? Is de fusie nog geen feit? Der gaat dor ene van oilsjt ons uit ons eigen stadion komen kloppen :lol:

Wel polle, ik pak zoin oitdaugingk oan. Ik kies wel de plosj op FC, dee emmen wel nog een kotje van 4m op 4m, een kweste da em nie weg loept e. :mrgreen:
Nonkel Achille

Berichtdoor Pater Clementius I » Di Feb 12, 2019 11:59 am

We staan er zeer dicht tegen.

Ondanks mijn doopnaam ben ik voor een keiharde aanpak. Den ienegsten ajoin in ons stadion zal tissen moinen hamburger liggen, de rest kan e kopperken va Nonkel Achille kroigen.

Met vriendelijke groet
Pater Clementius I
Pater Clementius I

Berichtdoor T93 » Di Feb 12, 2019 12:04 pm

Beide burgemeesters zouden nu ook mee int spel zitten.
T93

Berichtdoor Pater Clementius I » Di Feb 12, 2019 12:33 pm

Tis algemeen geweten dat den Dozje den iendracht liever kwijt dan rijk is. Club heeft met een schuldenberg van 3 miljoen euro totaal geen toekomst meer, logisch dat 't stad niet meer borg wil staan. Koizer Kamil mag den aftrap geven van hun laatste thuismatch ooit: "Weir doen...nimmer voesj". Ik krijg er zowaar tranen in mijn ogen van, van geluk. :mrgreen:
Pater Clementius I

Berichtdoor zuster leontine » Di Feb 12, 2019 1:05 pm

Da betje volk van de vereffeningsgedrocht Emmen we ni nodig ,Het enigste wat ze kinnen veer nemmen is ophangen werren me eren oigen wit zwet sjalleken ,loipen goan ze doen dei teppes
zuster leontine

Berichtdoor Pater Clementius I » Di Feb 12, 2019 1:32 pm

Das gesproken ze! Doe de complimenten on ons Boniface, d'iejte teef. En veer de rest: Boooooooitn, smeirige ajoinen.
Pater Clementius I

Berichtdoor Nonkel Achille » Di Feb 12, 2019 3:02 pm

Goe gezien van den Dozje. En Stad Oilsjt zal tein oek wel content zen, dee verkoeipen dee grond on 't hoilig ert ver een nief belsjn appartementencomplex. Iederien content. :mrgreen:
Nonkel Achille

VorigeVolgende

Terug naar Binnenlands voetbal