Proximus League (1B)

Alles over het Belgisch voetbal dat niet met FC te maken heeft.

Re: Proximus League (1B)

Berichtdoor ancien » Wo Sep 11, 2019 10:44 am

Scheep gaan met buitelandse investeerders is nooit risico vrij(zelfs niet van binnenlandse).Als die gasten het plots niet meer zien zitten dan kunt ge het schudden.Er zijn genoeg clubs die daar slechte ervaringen hebben aan overgehouden.De dag dat onzen exoot het voor bekeken zou gaan houden hebben wij het ook aan onze rekker(hopelijk niet).Daarom ook eindeloos respect voor AVR(afgezien van zijn tekortkomingen) die er in zijn eentje steeds in slaagde om ons keer op keer weten te redden van de ondergang toen het water ons aan de lippen stond.
ancien

Berichtdoor T93 » Wo Sep 11, 2019 11:23 am

Zucht...
T93

Berichtdoor Nonkel Achille » Wo Sep 11, 2019 12:35 pm

Cee schreef:Blijkbaar is de factuur gisteren toch betaald geraakt en treden die Brazilianen nu toch op de voorgrond. Alles is betaald t.e.m. augustus en ze zouden nog proberen voor het weekend het faillisement laten annuleren (anders mogen ze niet spelen dit weekend).

"Club betaalde gisteren schuld, maar dat gebeurde onwettig"
Het nieuwe clubmanagement van 1B-club Roeselare zegt dat het niet ingelicht was door het oude over de schuld, die het ondertussen betaalde aan de restauranthouder. De curator fluit hier ook de clubleiding terug: "Nadat ik hen gemeld had dat ze failliet waren, hebben ze met de clubrekening de cateraar betaald. Dat is een onwettige betaling en ik heb dat geld al teruggevorderd."
"Als zij die cateraar willen betalen, zullen ze dat opnieuw moeten doen met extern geld dat niet van de club is."
De curator is nu immers de werkgever van het voetbalbedrijf, de andere personeelsleden hebben niets meer te zeggen. "Ik moet rekening houden met alle schuldeisers en ik kan niet zeggen dat ik die wel en die niet betaal. Hun betaling van gisteren is meer dan problematisch."

Bron: Sporza
Nonkel Achille

Berichtdoor Cee » Wo Sep 11, 2019 9:20 pm

De soap gaat voort :p

En wij hebben nu gewoon Sihar, die de rol van AVR heeft overgenomen. Niet vergeten dat het water ons toen ook aan de lippen stond omdat AVR het ook niet meer kon blijven opbrengen (en zeg nu zelf, wie had er zo lang zo zot gebleven).

Feit is dat Sihar sinds de komst van Belinda ook een structureel zicht kreeg op de schulden en de lijken die uit de kast vielen en na de volledige doorlichting kon er ook eindelijk deftig aan gewerkt worden.

De argwaan tov een buitenlander is terecht en we moeten altijd voorzichtig zijn, maar uiteindelijk is Sihar ook ne voetbalzot met geld om te investeren.
Cee

Berichtdoor pauljans » Do Sep 12, 2019 7:59 am

Is Sihar dit seizoen al op de club geweest?

De clubs maken elkaar kapot waardoor buitenlandse investeerders nodig zijn. Ik zou niet graag naar 1B gaan zonder structureel en financieel plan want dan kan je er echt niets gaan doen.
Als je ziet dat er zelf in derde provinciale soms duizend euro per maand voor een speler wordt gegeven, dat is crazy.
pauljans

Berichtdoor Nonkel Achille » Do Sep 12, 2019 8:49 am

Daurom da et gezond verstand onderons zeit, da 1ste amateur ons plosj es. De vraug es natierlek oek, oelang da Sihar nog content es mee tees niveau? ;)
Nonkel Achille

Berichtdoor ancien » Do Sep 12, 2019 10:30 am

pauljans schreef:Is Sihar dit seizoen al op de club geweest?

De clubs maken elkaar kapot waardoor buitenlandse investeerders nodig zijn. Ik zou niet graag naar 1B gaan zonder structureel en financieel plan want dan kan je er echt niets gaan doen.
Als je ziet dat er zelf in derde provinciale soms duizend euro per maand voor een speler wordt gegeven, dat is crazy.

Ik denk dat dat onzen nieven voorzitter zich waarschijnlijk nooit of weinig zal laten zien op de club.Hij heeft zijn pion op de club die hem wel op tijd en stond zal briefen over het reilen en zeilen van zijn club. :mrgreen:
ancien

Berichtdoor pauljans » Vr Sep 13, 2019 8:36 am

Nonkel Achille schreef:Daurom da et gezond verstand onderons zeit, da 1ste amateur ons plosj es. De vraug es natierlek oek, oelang da Sihar nog content es mee tees niveau? ;)

Als hij niet tevreden is met dit niveau is het aan hem om er iets aan te doen, en dan zal er wel een plan komen zeker om in 1B te overleven? :D
pauljans

Berichtdoor Nonkel Achille » Vr Sep 13, 2019 1:11 pm

pauljans schreef:
Nonkel Achille schreef:Daurom da et gezond verstand onderons zeit, da 1ste amateur ons plosj es. De vraug es natierlek oek, oelang da Sihar nog content es mee tees niveau? ;)

Als hij niet tevreden is met dit niveau is het aan hem om er iets aan te doen, en dan zal er wel een plan komen zeker om in 1B te overleven? :D

De toekomst zalt oitwoizen, maur ik geloef er ierlek gezeit nie in. Moin geloef daurin es maur zoi groot as da oilsjt binnen 20 joar CL speeljd. :mrgreen:
Nie tegenstaunde mag de Sihar ons altoid verrassen.
Nonkel Achille

Berichtdoor Pater Clementius I » Ma Sep 16, 2019 4:25 pm

pauljans schreef:Als hij niet tevreden is met dit niveau is het aan hem om er iets aan te doen, en dan zal er wel een plan komen zeker om in 1B te overleven? :D

Naart schijnt is em content van het niveau, just ewa woineg Wolsje ploegen.
Pater Clementius I

VorigeVolgende

Terug naar Binnenlands voetbal