Jupiler Pro League (1A)

Alles over het Belgisch voetbal dat niet met FC te maken heeft.

Re: Jupiler Pro League (1A)

Berichtdoor El Panterinos » Do Jul 11, 2019 4:06 pm

Inderdaad, das nogal een signaal dat gegeven wordt nu.
En het BAS zal anders nog wel een handje helpen.
El Panterinos

Berichtdoor Cee » Do Jul 11, 2019 7:57 pm

Denk wel dat jullie net zoals KV Mechelen en Waasland-Beveren de uitspraak van het BAS verkeerd interpreteren. Ze zijn niet vrijgesproken van foefelen. Degradatie kan gewoon niet volgens de regels, ma daarom zijn ze niet onschuldig.
Cee

Berichtdoor paplepel » Do Jul 11, 2019 8:41 pm

Ik weet wel dat het BAS zich enkel over de procedure uitgesproken heeft en niet over de feiten. Maar het is toch wel straf dat de bond er door zijn eigen geknoei/reglementen niet in slaagt om hiervoor gepaste sancties op te leggen. Matchfixing is het ergste wat er bestaat in het voetbal, je laten betalen om met opzet te verliezen is lachen met elke voetbalfan die inkom betaalt en met passie voor zijn club leeft. Alles wat met de betrokken clubs te maken heeft (supporters, bestuur) zou zich beter nederig opstellen en misschien eens beschaamd een straf aanvaarden in plaats van te azen op procedurefouten.
paplepel

Berichtdoor Cee » Do Jul 11, 2019 10:03 pm

De reglementen in elke sportbond zijn geschreven door mensen die dachten dat ze met saai, administratief werk bezig waren en die worden nu keer op keer omgekeerd door volledige advocateniantoren om achterpoortjes te vinden.

Het lukt in bijna elke nieuwe wet waar zoveel kabinetten aan werken, 't mag dan ook niet verbazen dat het in de artikels van de voetbalbond hetzelfde is. Dan nog in een land waar foefelen en achterpoortjes zoeken een nationale sport is :mrgreen:
Cee

Berichtdoor ancien » Vr Jul 12, 2019 8:06 am

El Panterinos schreef:Inderdaad, das nogal een signaal dat gegeven wordt nu.
En het BAS zal anders nog wel een handje helpen.

Ach den bond met haar regelementen.Remember "de zaak Moeskroen" waar alle middelen uit de kast werden gehaald om ze in 1kl te kunnen houden en waar wij de dupe van werden.- :twisted: :twisted:
ancien

Berichtdoor pauljans » Vr Jul 12, 2019 8:17 am

Ze zullen wel moeten starten met -12 punten zeker?
pauljans

Berichtdoor El Panterinos » Wo Jul 31, 2019 6:47 am

Cee schreef:Da wordt denk ik per wedstrijd afgesproken.

Ook de CL van de vrouwen komt naar ons stadion.

Volgende week toch es een kijkje gaan nemen (en supporteren voor) de LSK Kvinner fra Lillestrom 8-)

Du kommer ocksa, pave Clementius? Battre an Dennis VV :)

Spel flipt hier weer bij het gebruik van Scandinavische leestekens :|
El Panterinos

Berichtdoor Nonkel Achille » Wo Jul 31, 2019 8:45 am

El Panterinos schreef:
Cee schreef:Da wordt denk ik per wedstrijd afgesproken.

Ook de CL van de vrouwen komt naar ons stadion.

Volgende week toch es een kijkje gaan nemen (en supporteren voor) de LSK Kvinner fra Lillestrom 8-)

Du kommer ocksa, pave Clementius? Battre an Dennis VV :)

Spel flipt hier weer bij het gebruik van Scandinavische leestekens :|

Da es et ierste forum dak weet da problemen ee mee leestekes jongeman. :lol: Et ee oek problemen mee et gewoen Vlems. (Conversal me gat ja, sikkeleirs)
Nonkel Achille

Berichtdoor SDender » Vr Aug 02, 2019 5:04 am

Welk voordeel doet FC hier eigenlijk mee die vrouwen CL dat effe naar hier komt, krijgen we daarvoor een financiele compensatie van Anderlecht ik hoop het toch wel??

Ook wel flauw dat Anderlecht geen enkele match hier speelt, we zijn alleen maar goed voor die andere ploegen te ontvangen blijkbaar :|
SDender

Berichtdoor Nonkel Achille » Vr Aug 02, 2019 9:47 am

SDender schreef:Welk voordeel doet FC hier eigenlijk mee die vrouwen CL dat effe naar hier komt, krijgen we daarvoor een financiele compensatie van Anderlecht ik hoop het toch wel??

Ook wel flauw dat Anderlecht geen enkele match hier speelt, we zijn alleen maar goed voor die andere ploegen te ontvangen blijkbaar :|

Veerdiejl? Nog et zaat op de patatten nie weird, plat bier en weer al ander drankbonskes, et ploin da nog mier afziet. Ierlek gezeit, ik zien daur nie veel veerdiejl in. Ver de rest es er gien intresse van Anderlecht naur FC toe, maur ver a infrastructuur te misbroiken te tein wel.
Nonkel Achille

Vorige

Terug naar Binnenlands voetbal