SL25 - 16.03.19 - om 19u30 - Dessel Sport vs FCV Dender EH

Superliga Amateurs - 2019-2020

SL25 - 16.03.19 - om 19u30 - Dessel Sport vs FCV Dender EH

Berichtdoor Spietkak » Do Mrt 14, 2019 11:52 am

Makkie.
Gebruikers-avatar
Spietkak

Re: SL25 - 16.03.19 - om 19u30 - Dessel Sport vs FCV Dender

Berichtdoor ancien » Do Mrt 14, 2019 1:16 pm

Dssel!!!Als ik die naam hoor loopt mijn gemoed weer vol.Wie was er bij.Wie heeft het meegemaakt.Hier sie.Den dezen was er bij op die zonnige lentedag(april of mei ik weet het nimmer) Voorlaatste match van de competitie in 2kl. Stonden al een gans seizoen op kop en nu zou het gaan gebeuren op het veld van Dessel. Met 1500 supps waren we afgezakt naar daar om ons ploeg naar de zege te schreeuwen en de poort van 1kl open te gaan breken.Dat boerenploegsken uit dat boeregat van een boeregemeente stond op het punt van voetbalgeschiedenis te schrijven.Vanaf de eerste match op kop.Nooit lager gestaan. Nooit heeft geen enkele ploeg hun dat voor gedaan.Ambiance daar van in het begin.De meegereisde fanfare blies iedereen van de kaart.Toeters en bellen genoeg.Dat enige bierkraampje dat daar stond kon niet volgen.Bij de rust nog steeds 0-0. Maar dan vanaf den 2 time den beuk er in.Dessel wist nimeer waar lopen.Na een kwartier 0-1 en nog een kwartier later 0-2. bang match gespeeld en het feest kon beginnen.Wie de goals maakten weet ik ni goed maar ik denk dat G.Thibaut de 2 nette(wat ne spits hadden we toen).Reeds 10 min voor het einde wenste de speaker van Dessel ons proficiat met den titel! Dan het laatste fluitsignaal.Alleman viel in mekaars armen(heb toen heel wat wat vrouwkes moeten kussen) De spelers vrouwen stonden juist naast ons.Oumouri die kwam voor ons dansen en schudde de moeilijkste dansmouves uit zijn benen.J Travolta was er niks tegen.Dan terug naar het toenmalig F.B. stadion.EEn massa volk was reeds afgezakt(de thuisblijvers).Het was wachten op de spelersbus.Ondertussen was den dj van dienst Fransken zich al aan het opwarmen.En ja daar waren ze.Onze helden.Ze konden nauwelijks den bus verlaten wegens die massa supps die ze stonden op te wachten.Dan allemaa het podium op in de grote kantine onder de kundige leiding en volleerd acteur entertainer JP Vandevelde.Dj Frans moet daar toen de klassiekers "We are the champions en simply the best zo dikwijls gedraaid hebben dat hij er in het vervolg geen goesting meer voor gehad om dat nog ooit op zijn draaitafel te moeten leggen :lol: hoe lang het feest geduurt heeft weet ik nimeer.In allegeval was het toch reeds klaar toen we huiswaarts gingen.Maar zelfs als ik ooit 100 jaar mag worden en mijn verstand laat het nog toe zal ik blijven vertellen over dat mirakel dat Dender toen klaar heeft gespeeld.Ps weet soms iemand met welke opstelling we daar toen gestart zijn?
ancien

Berichtdoor paplepel » Do Mrt 14, 2019 3:08 pm

Coppens
Oumouri Gerets De Petter Vandeput
De Groote Persoons Destorme Geeroms
Van Geem Thiebaut

Los uit het hoofd, kan er naast zitten maar zal toch niet veel zijn
Onvergetelijk...
paplepel

Berichtdoor Cee » Do Mrt 14, 2019 10:22 pm

Twas De Mol ipv Gerets achteraan.
Cee

Berichtdoor SDender » Vr Mrt 15, 2019 3:15 am

Schitterende tijden waren dat 2005 tot 2009 (ik was er ook 2x bij) eerst op rupel boom kampioen gaan spelen en het jaar daarna alles en iedereen vanaf speeldag 1 weggespeeld in 2e klasse en kampioen in Dessel!! Nu wil ik nog wel is meemaken dat we thuis kampioen spelen dat zou ook nogal wat geven! :twisted:

Over de match van zaterdag vooral zalig dat onze buren voor ons moeten supporteren :mrgreen: maar mooie herinneringen aan het sympathieke Dessel dus zij mogen in onze reeks blijven!
SDender

Berichtdoor pauljans » Vr Mrt 15, 2019 8:19 am

Spelen ondertussen wel al ergens anders.

Ik weet nog dat ik verbrand was door ene naast mij zijnen bengaal :lol: Of Koen Persoons die in de kantine op den trommel sloeg en op zijn eigen aan het zingen was :lol: Zalige tijden. Rechtstreeks naart school de maandag, nog goe zat :mrgreen:
pauljans

Berichtdoor SDender » Za Mrt 16, 2019 2:56 am

Doet sporttotal een live stream van onze match, waar op hun site kunt ge vinden wat er op het programma staat?
Ik weet dat ze dessel ook regelmatig al is gestreamd hebben.
SDender

Berichtdoor ancien » Za Mrt 16, 2019 8:42 am

Volgens sporttotal geen uitzending.Wel geven ze Aalst-Luik uit.grtz!
ancien

Berichtdoor Damiaan » Za Mrt 16, 2019 6:38 pm

Hallo SDender,

Wat Sporttotal uitzend vind je hier:
Ga naar ww.sporttotal.tv
Rechtsboven ziet u een rode bol met LIVE. klik hierop.
U ziet onder de reclame een match in het groot afgedrukt (Duitse match).
Kijk naar rechts en je ziet onder die bezoekende ploeg hun logo, weer het woord "All" (met een pijltje naar onder).
Klik weer op deze "ALL" en je krijgt een contextmenu. Je ziet alle duitse afdelingen die worden uitgezonden.
U scrollt naar beneden en selecteer " 1ste Amateurs" .
Als deze "1ste Amateur er niet staat, is er geen uitzending.Wellicht morgen voor FC Liege wel ??
Als er in onze reeks een livestream is dan moet je er gewoon op klikken.
Let wel, de cameraman valt veel in slaap, en kan de bal soms niet volgen.
Meestal worden er alleen matchen doorgezonden als er een Waalse ploeg bij betrokken is. Misschien morgen Luik-Eendracht ??
Hoe "Ancien" weet heeft dat die match wordt uitgezonden, is mij een raadsel. Of is het een gok ?
Damiaan
Damiaan

Berichtdoor ancien » Za Mrt 16, 2019 7:03 pm

Damiaan.Ik heb het zien staan in de rubriek waar alle matchen staan die vandaag en morgen worden uitgezonden. grtz! ;)
ancien

Volgende

Terug naar Competitie