E.Aalst-topic

Alles over het Belgisch voetbal dat niet met FC te maken heeft.

Re: E.Aalst-topic

Berichtdoor T93 » Di Feb 12, 2019 3:52 pm

Nonkel Achille schreef:Goe gezien van den Dozje. En Stad Oilsjt zal tein oek wel content zen, dee verkoeipen dee grond on 't hoilig ert ver een nief belsjn appartementencomplex. Iederien content. :mrgreen:

Dozje is ook voorstander om een fusie/opslorping aan te gaan met enkele naburige gemeenten zoals Denderleeuw en Affligem. Dus strategisch gezien zou het voor hem wel goed zijn mochten beide clubs samengaan met ons stadion als thuisbasis. Op die manier heeft die toch al een voet binnen in de Denderleeuwse politiek.
T93

Berichtdoor El Panterinos » Di Feb 12, 2019 6:13 pm

Dat laatste lijkt me vergezocht? Ik denk nu niet dat die gemeenten staan te trappelen daarvoor.

Maar belangrijker...zijn Sitorus en Belinda (bezweken wsl voor de charmes van de Juste) dan nu wel
een fusie 'genegen' :? Boitn dan!
El Panterinos

Berichtdoor ancien » Di Feb 12, 2019 7:54 pm

Zeg nooit.............nooit want voor dagget weet staat het voor u deur of ist gebeurd.Wie weet wat of welke verrassingen ons nog te wachten kunnen staan!! :mrgreen: :mrgreen:
ancien

Berichtdoor Pater Clementius I » Di Feb 12, 2019 8:01 pm

Tzal een prachtige zijn, ancien :mrgreen:

En tja, de Justen, tis zo ne sarmeur me gedacht 8-)
Pater Clementius I

Berichtdoor pauljans » Wo Feb 13, 2019 10:59 am

As wen fusioneren, zen we dan direct vriendjes me al die strontclubjes die Aalst nodig heeft om zelf hun vakje niet te kunnen vullen. Ze hebben zelf kindjes van Kortrijk uitgenodigd bij ons :lol: :lol: :lol: Tot zover ik me kan herinneren zijn dat gastjes die lopen in hun eigen stad :lol: :lol: :lol: Ga die 1-2 en het gezicht van die baas van da pitakot nooit vergeten :mrgreen:
pauljans

Berichtdoor Pater Clementius I » Wo Feb 13, 2019 9:13 pm

Tzullen mooie herinneringen blijven met de nieuwe fusieclub in het vooruitzicht. Bedankt, Fc.
Pater Clementius I

Berichtdoor Nonkel Achille » Wo Feb 13, 2019 9:23 pm

Pater Clementius I schreef:Tzullen mooie herinneringen blijven met de nieuwe fusieclub in het vooruitzicht. Bedankt, Fc.

Idd. spoitig, maur toch merci FC ver al dee jooren plezier. Maur kindje geloeven dak beniet ben naur de nieve naum en kleeren van de nief fusieclub? Iemand da em waugt on een goksken?
Nonkel Achille

Berichtdoor pauljans » Wo Feb 13, 2019 9:31 pm

FCE Dender

Damme van da roeid vanaf zen :mrgreen:
pauljans

Berichtdoor El Panterinos » Wo Feb 13, 2019 10:06 pm

Pater Clementius I schreef:Tzullen mooie herinneringen blijven met de nieuwe fusieclub in het vooruitzicht. Bedankt, Fc.

Bespeur ik daar enige spijt bij de fusie -die nu precies al een feit is ;)
Nonkel Asjil is precies overstag aun t gaun :P

Tzal een daverend succes worden me gedacht.
Graag alvast een paar evenementen op FB, zoals een fusiefuif of een verbroederingsparty. Helaas niemand aanwezig.

In de toekomst geen twijfels meer als de Panters ook spelen 8-)
El Panterinos

Berichtdoor T93 » Do Feb 14, 2019 1:00 pm

Laten we nu ook niet te voortvarend zijn en zeggen dat alles al in kannen en kruiken is want dat lijkt me wat kort door de bocht. Al mogen we de naieve gedachte van 'Belinda en Sitorus hebben geen interesse' wel wegvegen want die is er wel degelijk.
T93

VorigeVolgende

Terug naar Binnenlands voetbal