E.Aalst-topic

Alles over het Belgisch voetbal dat niet met FC te maken heeft.

Re: E.Aalst-topic

Berichtdoor zuster leontine » Zo Feb 22, 2015 10:21 pm

Op het forum van Iendracht lees je toch ook wat zelle!
veel realistische mensen maar ook enkele debielen die denken dat het Van Roy stadion sebiet nog eigendom zal worden van de Iendracht. :lol: Valkenier in het bestuur en het stadion incl de 2 kunstgrasvelden eigendom van Iendracht.
Dit is debiele commentaar van een witzwet, moet hem daarvoor al 37 jaar zijn geworden ?
Als beide clubs een beetje hun gezond verstand gebruiken en kijken naar de sportieve toekomstperspectieven zouden ze beter fusioneren.
Het stadion staat er en de eventuele geldschieters die voor den Iendracht een nieuw stadion zouden bouwen zouden dan hun geld kunnen steken in een competitieve ploeg.Dan zal er waarschijnlijk weer voetbal te zien zijn op een degelijk niveau en moeten beide clubs niet blijven aanmodderen waar ze nu staan.Niet??
zuster leontine

Berichtdoor SDender » Ma Feb 23, 2015 2:57 pm

Amai zuster leontine AMEN :D ik geef u volledig gelijk daarin in uw laatste 4 zinnekes (spijtig genoeg zijn ze in Aalst nog niet zo slim genoeg om dat te beseffen), onze burgemeester zou dit eigenlijk als voorwaarde moeten stellen om hier te komen spelen!!
SDender

Berichtdoor T93 » Ma Feb 23, 2015 3:27 pm

Ik verwacht nu toch een stevige reactie van ons bestuur. Ze gaan hun toch niet laten doen zeker ????
T93

Berichtdoor Timmy » Ma Feb 23, 2015 5:21 pm

Ik wil een fusie :mrgreen:
Timmy

Berichtdoor Pater Clementius I » Ma Feb 23, 2015 5:54 pm

De nieuwe burgerrechterlijke fusieclub Eendracht Terjoden is een feit. Eigenlijk wordt Aalst opgeslorpt door TW, anders konden ze nuet in ons stadion spelen. Hun ziel verkocht aan Valckenier die een ultieme meesterzet gedaan heeft met tot doel tot 1 grote Denderclub te komen. Proficiat, Aalsters gedrocht, nogmaals de bevestiging van wat een zielig clubje dat geworden is.
Pater Clementius I

Berichtdoor Billy » Di Feb 24, 2015 4:27 pm

Ferm en stevig standpunt van onze voorzitter! Als ge die brief leest, valt ge toch wel achterover, efkes zeggen van : hier zijn we en schuif op. Genen bal betalen en direct baas komen spelen... Zonder schaamte!
Billy

Berichtdoor Pater Clementius I » Di Feb 24, 2015 10:13 pm

Kan het nog hilarischer:

"Wij zijn anti-fusieclub", gezongen door de supporters van nieuwbakken fusieclub Eendracht Terjoden. :lol:
Plat op de knietjes voor Valckenier omdat niemand anders hen nog wil, zelfs stad Aalst moet hen niet meer :lol:

Als ze hier effectief komen spelen, dan ze dan maar het huurcontract van TW tot op de letter toepassen: enkel de kleine kantine en 1 tribune open. De rest noppes. 8-)
Pater Clementius I

Berichtdoor Billy » Wo Feb 25, 2015 9:30 pm

Ambras met het stadsbestuur van Aalst, onze buren willen de intentieverklaring niet tekenen die nodig is voor de haalbaarheidsstudie. De hand van Slechtevalk is al zichtbaar : zorgen dat het water te diep wordt met de stad Aalst zodat de tijdelijke verhuis een definitieve verhuis moet worden. Eerste stap van de strategie van Slechtevalk is dan gelukt...
Man, man, man dat niemand diene gast doorziet. Arm Frankse, hij zal t maar weten als zijne kop op de grond rolt
Billy

Berichtdoor zuster leontine » Vr Feb 27, 2015 10:30 pm

De iendrachtsupporterkes of wat er nog van overschiet willen toch wel veel.
In ons stadion komen spelen waar Dender een grote investering heeft moeten doe.
Hun stamnummer en kleuren willen ze behouden.Goe bezig zou ik zeggen.
Indien ze bij ons hun matchen zouden spelen zouden ze da boerenderp zoals ze zelf beweren zeer dankbaar moeten zijn.
FC iendracht Denjer zou ik de maak kunnen zijn maar ze zullen moeten dansen naar de Denjerse pijpen.
Voor wat hoort wat, dus wit blauw zwart!!!!!
t'Is allemaal nog zo ver niet maar Denjer zal hier wel het laatste woord te zeggen hebben .
NB:Ik ga hier niet iederen Oilsjteneer over dezelfde kam scheren want er zijn veel realisten bij ook !!met verstand en die daadwerkelijk durven te zeggen zoals het is , grtz
zuster leontine

Berichtdoor Pater Clementius I » Zo Mrt 01, 2015 9:46 am

Hoe zouden de supporters van nieuwbakken fusieclub E. TW zich voelen nu ze hun ziel, eigenheid en fierheid opgegeven hebben om toch maar te kunnen overleven? Zouden deze 100 geestesgestoorden (veel meer blijft er niet meer over nu de successen uitblijven, de rest zit immers op den Okapi) nu echt niet door hebben dat ze het paard van Troje binnengehaald hebben? In ieder geval, ik wens ze voor volgend seizoen veel plezier in 3de, want hier komen ze niet binnen.

:twisted:
Pater Clementius I

VorigeVolgende

Terug naar Binnenlands voetbal