E.Aalst-topic

Alles over het Belgisch voetbal dat niet met FC te maken heeft.

Re: E.Aalst-topic

Berichtdoor Timmy » Wo Feb 18, 2015 7:51 pm

T93 weet meer? Tspelleken blijft toch wel duren ! De oplossing is dat ze zakken naar 3 de dan mogen ze in hun stadion blijven .
Timmy

Berichtdoor pauljans » Za Feb 21, 2015 12:17 am

Nu vraag ik me wel af. Is dat nu al zeker dat de vrouwen van Anderlecht hier komen spelen?
pauljans

Berichtdoor Pater Clementius I » Za Feb 21, 2015 11:39 am

De laatste demarche van onze buren toont nogmaals aan wat voor een zielig clubje de zelfverklaarde "parel van de Denderstreek" geworden is. Als je je toevlucht moet zoeken tot juridische constructies die zo lek als een zeef zijn, moet je echt wel wanhopig zijn. :lol: Frankske heeft zich weer goed laten informeren :lol:
Pater Clementius I

Berichtdoor SDender » Za Feb 21, 2015 2:37 pm

Man man de club met "traditie" (laat mij niet lachen) :roll: moet komen bedelen in onze gemeente en allerlei trucs uithalen om toch maar in Denderleeuw te kunnen spelen, een absolute schande als het zover komt. :evil: Ik ga in ieder geval mijn connecties bij de veiligheidscel van de politiezone Denderleeuw-Haaltert aanspreken, zodat zij hier ook al van op de hoogte zijn.

Laat ons hopen dat ook onze burgemeester zijn verstand gebruikt en de ploeg (eendracht aalst) die elke keer ons stadion al afgebroken hebben als ze hier op bezoek kwamen geen toelating geeft om hier te spelen :!: Mnr. De Dier is normaal gezien ook voorstander voor minstens een fusie dus laat ons hopen dat het goed komt.
SDender

Berichtdoor Billy » Za Feb 21, 2015 3:44 pm

Dus Guy Renault gaat dan toch nog ne keer proberen van zijn strategie uit te voeren. Hij heeft altijd een grote fusie gewild tussen EA FCD - SKTW. Hij wist maar al te goed dat EA een stadionprobleem had en wou een zogezegd tijdelijke verhuis naar ons stadion. Hij heeft letterlijk gezegd : ne keer dat ze daar zitten, zal dat protest van de supporters wel stil vallen en zullen ze daar blijven zitten. Zou Frankske da weten? Feit is dat het hout bij Frankske bijna op is en dat Renault auto's blijft verkopen, de voorzittershamer glijdt dan ook zeker in de handen van de garagist... En dan is de cirkel rond...
Billy

Berichtdoor Pater Clementius I » Za Feb 21, 2015 4:07 pm

Ik denk dat het allang duidelijk is wat Valckenier van plan is.

- Aalst via een juridische constructie in ons stadion loodsen. Voorwaarde: Valckenier wordt voorzitter van Aalst
- In Aalst zullen de stadionplannen langzaam uitdoven, net zoals het protest tegen de verhuis naar Denderleeuw
- Fusie Dender - Aalst TW en 1 grote Denderclub in Denderleeuw met Guyken als voorzitter

En dat allemaal kan en zal snel gaan met de competitiehervorming in het achterhoofd die er zal komen. Valckenier gaat zijne nek niet uitsteken om in een of ander amateurliga te spelen.

Mark my words.
Pater Clementius I

Berichtdoor Cee » Za Feb 21, 2015 7:37 pm

Klopt, de mensen die denken dat Valckenier Aalst in ons stadion gaat placeren zonder dat er iets tegenover staat, die zijn goed debiel.

Valckenier mag serieus rancuneus zijn tov FC, maar het blijft wel ne slimme mens en een businessman. Hij gaat niet puur om FC te koeioneren een cadeau doen aan Aalst. Ge moogt niet vergeten dat hij wel 300.000 euro bankcheque in de pollen van FC heeft gestoken om ons stadion af te huren.

Maar ik weet ook niet of hij het nog allemaal zo heeft voor 1 grote ploeg. Spannend als dit stukje juridisch getouwtrek aansleept.
Cee

Berichtdoor Billy » Zo Feb 22, 2015 6:22 pm

Om welke reden moet hij rancuneus zijn? Nie vergeten dat SKTW diep in de sh*t zat op de moment dat ze naar hier verhuisden he. Ze hadden geen plein meer he : in Erembodegem moesten ze weg en de politiekers hadden een plein in 't Broekpark beloofd maar de onteigening zat geblokkeerd... iedereen was dus kontent met de oplossing : wij, zij en de politiekers.
Verleden jaar heeft hij er de stekker uitgetrokken omdat hij zijn goesting nie kreeg (De Grote Fusie) maar hij heeft het wel voorgesteld alsof wij de bloedzuigers waren... t es ne lepen vos
Billy

Berichtdoor Cee » Zo Feb 22, 2015 7:48 pm

Om welke reden moet hij rancuneus zijn? Omdat twee seizoenen geleden alles in kannen en kruiken was voor een fusie en dat André toen alles alleen geblokkeerd heeft.
Cee

Berichtdoor Pater Clementius I » Zo Feb 22, 2015 9:32 pm

Wat er ook van zij: dit wordt een juridisch steekspel dat wel eens heel lang zou kunnen aanslepen; wat alleen maar in ons voordeel is: wij hebben een stadion en veel tijd, onze buren...niet. Tegen uiterlijk 6 maart moet hun licentiedossier volledig zijn, ik denk niet dat er tegen dan al duidelijkheid zal zijn. Bovendien moet de burgemeester als hoofd van onze politiezone nog groen licht geven. Alleen kan onze politiezone de thuismatchen van onze buren niet organizeren en voor de meerkost van het inzetten van extra manschappen zal onze gemeente zeker niet willen opdraaien. Om maar te zwijgen van de slechte relatie tussen Valckenier en ons gemeentebestuur (cfr open brief Valkenier). Ons buurkes moeten hun boontjes nog niet te veel te week leggen op ONS stadion
Pater Clementius I

VorigeVolgende

Terug naar Binnenlands voetbal