Eindronde La Louviére-Dender

Re: Eindronde La Louviére-Dender

Berichtdoor Pater Clementius I » Vr Mei 20, 2016 6:54 am

De ultieme bekroning na een bij momenten zeer turbulent en toch wel wisselvallig seizoen. JP is er toch maar weer in geslaagd om alle neuzen in dezelfde richting te krijgen, wat ook te zien was tijdens de eindronde: opnieuw een sterk collectief geheel, mooi voetbal. Verdiende promotie. En zoals T93 schrijft: dit La Louvière was maar plattekaas in vergelijking met Londerzeel, het onderstreept nogmaals de sterke prestatie van FC, wat niet evident was na de mokerslag in Torhout.

Met een jaartje vertraging zitten we dan uiteindelijk waar we sportief thuis horen, de hoogste Amateurliga. Op zich een vrij oninteressante reeks met weinig trekpleisters en tal van verre verplaatsingen, al zal dat laatste geen obstakel zijn voor de bussende bierleppen onder ons, integendeel. :mrgreen: Maar goed, tis eens iets anders dan al die k*kverplaatsingen naar de West-Vloanders. Op sportief vlak denk ik toch wel dat het een vrij zware reeks zal worden: 16 ploegen met aan het eind van het seizoen 3 zakkers en nen barragist, er zal serieus moeten ingekocht worden. Een serieuze uitdaging, maar dat zou het in de 2de Amateurliga ook geweest zijn, want dit seizoen was een uitgelezen kans om de stap naar de 1ste Amateurliga te zetten, zeker als je ziet dat uit de 3 reeksen van de 2de Amateurliga enkel de kampioenen overgaan en de winnaar van de eindronde (12 ploegen over 3 reeksen). Ik wens onze buren alvast veel succes. 8-)

Laat dienen topic uitgaande euh inkomende transfers maar op volle toeren draaien. :mrgreen:

PS. Ik kan voor Lalou alleen maar hopen dat ze het alsnog halen, anders mogen ze volgend seizoen gaan ploeteren tegen nen hoop ploegen uit de huidige reeks 4de D, met tal van prachtige verplaatsingen. 8-)
Pater Clementius I

Berichtdoor ancien » Vr Mei 20, 2016 7:02 am

Dikke proficiat aan de spelers.Had toch meer verwacht van La Lou.
Voor mij beste speler op het veld J.Pé.Ik denk dat die er voor de zoveelste keer
ne marathon heeft afgelopen.Julien blijft bij ons a.u.b ;)
ancien

Berichtdoor Cee » Vr Mei 20, 2016 8:48 am

Bedankt JP om van een uiteengevallen spelersgroep opnieuw een ploeg te maken. Dat en een sterke Aalhoul in de eindronde hebben ons veel geholpen.

Nu hopen dat enkele mondelinge akkoorden snel op papier gezet worden!
Cee

Berichtdoor T93 » Vr Mei 20, 2016 9:32 am

JP heeft het toch maar geflikt. Heeft de vreugde bij de spelers teruggebracht en er een hecht blok van gemaakt. Het bestuur mag hem zeer dankbaar zijn en een contractverlenging lijkt me niet meer dan logisch.
T93

Berichtdoor FCD » Vr Mei 20, 2016 11:01 am

FCD

Berichtdoor paplepel » Vr Mei 20, 2016 11:44 am

Prachtige avond gisteren, terug top in de streek! Ik denk dat we aan het begin staan van een nieuwe gouden periode. Zullen wel niet zonder ambitie naar de hogere reeks trekken. In het verleden speelden we na promotie meestal direct mee voor de prijzen. Uitkijken ook naar de matchen tegen Beerschot.

Sterke prestatie inderdaad van JP, top FC in de eindronde, tegen alle verwachtingen. Alles vergeven naar de spelers toe, doelstelling gehaald. Anderzijds misschien toch niet slecht om de kern grondig te vernieuwen. Er mogen wel enkele lessen getrokken worden uit deze terugronde en de eerste seizoenshelft vorig jaar. Laat het maar aan JP over, zeker. Schitterend interview, in het kampioenenshirt van tien jaar geleden.
paplepel

Berichtdoor Schier » Vr Mei 20, 2016 1:58 pm

Proficiat he, gasten. ;)
Schier

Berichtdoor SDender » Vr Mei 20, 2016 5:29 pm

Proficiat bestuur, JP (toptrainer), en vooral ook de spelers voor de uiteindelijk toch nog verdiende promotie naar 1ste amateur af te dwingen, mijn excuses ook aan de spelers voor het twijfelen na de match in torhout! ;)

Ook proficiat sfeergroep vak H2 voor een prachtige sfeer te creëren tijdens de match in een goed gevuld stadion, tzou meer zo mogen zijn! 8-)
SDender

Berichtdoor BickyVAKH2 » Za Mei 21, 2016 1:44 am

Stress, want het volk arriveerde pas vrij laat in het vak, maar we hebben dat toch maar weer mooi gedaan.

Afbeelding
BickyVAKH2

Berichtdoor FCD » Za Mei 21, 2016 7:24 am

Vak H2 olé!

Ook bedankt aan het webteam voor de vele inspanningen, met als kers op de taart deze sfeerbeelden van de ereronde. Een video om te koesteren!
FCD

VorigeVolgende

Terug naar Archief