12/3 (20u) FCV Dender - SK Sint-Niklaas

Re: 12/3 (20u) FCV Dender - SK Sint-Niklaas

Berichtdoor Cee » Ma Mrt 14, 2016 12:57 pm

Cee

Berichtdoor T93 » Ma Mrt 14, 2016 5:54 pm

T93

Berichtdoor BickyVAKH2 » Ma Mrt 14, 2016 6:28 pm

BickyVAKH2

Berichtdoor Old_Skool » Ma Mrt 14, 2016 7:36 pm

Gies was klasse. Kreeg zijn kans en heeft ze gepakt. Heeft in mijn ogen zijn plosjke verdiend tegen la lou, en dan ist aan hem om hem zuiver in de ploeg te spelen..

Wederom ne goeje Potjes die zoals altijd zijn matchen speelt, en als hij naar voor kan doorkomen ALTIJD gevaarlijk is me zijn voorzetten..

De middenvelders waren stevig, de pee en paar goej interventies..

Da die van Aalst voor laref kwamen scouten is een spijtige zaak, want ook al was die gast ne kop groter, Alessio had hem in zijne zak voor 90% van de match.. Speelde echt een dikke partij..

Fernandez met één van zijn mooie flitsen, en de match is gespeeld..

Ik heb inzet gezien.. was iedereen altijd even top, nope, er zijn er verschillende die hun niveau niet halen van de heenronde, maar lullen dat het express is gaat toch wel iets te ver.. Ik weet ook wel dat sarcasme één van onze geliefde vormen van humor is, maar dat wordt soms niet gesnapt door iedereen die hier meeleest..

Twas geen topmatch, maar ge wint ze wel, terwijl uw twee spitsen onder hun niveau bezig zijn..

Kan alleen maar hopen dat nen op en top gemotiveerde Gies zijn enthousiasme kan overbrengen op die ander van de ploeg, en ze zo weer naar hun vormpeil van de heenronde klimmen om nu in de laatste matchen te pieken, en het kampioenschap binnen te halen..

Man van de match:

1: Gies
2: Potjes/Virgone
3: ikke , toffen avond gehad ;)
Old_Skool

Vorige

Terug naar Archief