SV Bornem - FCV Dender

Re: SV Bornem - FCV Dender

Berichtdoor T93 » Ma Mrt 07, 2016 10:01 am

T93

Berichtdoor Pater Clementius I » Ma Mrt 07, 2016 11:04 am

Onvoorstelbaar dat ge met 5-1 verliest van een, met alle respect, zeer matige tegenstander.

Uiteindelijk verlies je de wedstrijd in 5 minuten tijd. Hoe slap komen ze toch ook weer uit de kleedkamers zeg.
En dan staat het 3-0 en zie je dat ze beginnen te knokken voor elke bal, elk duel winnen en het voetbal opdissen dat je van een team met zo'n potentieel mag verwachten. Uiteindelijk heb je na de 3-1 nog genoeg kansen gehad om de match opnieuw spannend te maken, maar het ontbrak gisteren gewoon aan kwaliteit en scherpte vooraan en, vooral, achteraan. En ook aan de nodige dosis geluk. Toegegeven, momenteel zit toch echt wel alles tegen. Elk zondagsschot van de tegenstander is doelpunt, terwijl ge zelf 10 kansen nodig hebt om 1x te scoren.

Ik heb de indruk dat heel wat spelers al bezig zijn met volgend seizoen en er gewoon met hun gedachten niet meer bij zijn. Op het veld staat er na het vertrek van Terki ook niemand recht, geen leider meer op het veld, en ook niet naast het veld. Munaron en Hertveldt gaan er ook het vuur niet in krijgen. Dat was gisteren al duidelijk. Bizarre keuzes toch alweer, volgens mij moet dat besmettelijk zijn. En over ons bestuur zullen we maar best zwijgen.

Wat hebben wij in die 1ste Amateurliga te zoeken? Een incompetent en besluiteloos bestuur, nauwelijks financiële middelen, een spelerskern waarvan het merendeel zal vertrekken en nog een handvol supporters. En een compleet oninteressante reeks met tal van verre verplaatsingen en oninteressante affiches. Een radicale keuze dringt zich na dit seizoen op: alle grootverdieners weg, de tering naar de nering zetten met streekjongens die nog voor elkaar willen knokken. Hamme en Londerzeel slagen er wel in om mooie resultaten neer te zetten met spelerslonen die een fractie van de onze bedragen. In 2de landelijke A is het ook plezant of het moet zijn dat we alsnog verrast worden door een prachtige..fusie. :roll:
Pater Clementius I

Berichtdoor T93 » Ma Mrt 07, 2016 11:18 am

De klerezooi genaamd 'bestuur' moet opstappen. Zolang deze mensen hier de plak zwaaien zal het nooit of te nimmer iets worden... ik vraag me af wanneer iedereen dit eens gaat beseffen ?
T93

Berichtdoor Nostradamus » Ma Mrt 07, 2016 11:19 am

En zeggen dat Hamme met Nieuwjaar maar liefst 10 punten achter ons stonden en wij nu 3punten achter hen :oops:
Het was te verwachten dat er geen ommekeer ging komen alleen denkt het bestuur daar altijd anders over.
Efficiëntie is ook een heel belangrijke eigenschap in het voetbal en laat het nu juist datgene zijn wat we de laatste weken absoluut niet zijn.
Waarom Pé weer op de bank zat is mij ook een raadsel. Never change a winning team kan alvast niet de reden zijn :roll:
Het is blijkbaar niet alleen bij ons maar ook bij de buren momenteel alleen kommer en kwel !
Bij wie keert het tij het eerst?
Nostradamus

Berichtdoor Nostradamus » Ma Mrt 07, 2016 11:20 am

Welk bestuur en over welke personen heb je het juist?
Nostradamus

Berichtdoor Pater Clementius I » Ma Mrt 07, 2016 11:57 am

Even terzijde:

Op de FB-pagina van Bornem: "Het stadion zit goed vol" :lol:

Denk dat er daar max. 300 man was en nog merendeel van FC. Ge kunt u al voorstellen voor hoeveel volk ze daar doorgaans spelen.

Trouwens, het is een constante doorheen het ganse seizoen: wij hebben misschien weinig volk, maar wat dan gezegd van de rest van de reeks. Er zijn ploegen uit de provinciale reeksen die thuis meer volk over de vloer krijgen. Ik denk bv aan Panters Okegem. :twisted:
Pater Clementius I

Berichtdoor El Panterinos » Ma Mrt 07, 2016 12:15 pm

Haha, goed vol...van het minste dat ik al gezien heb dit seizoen en dat zegt veel.

Volgende week spelen de Panters weer tegelijk met FC....begin te twijfelen, gisteren al niet de goeie keuze gemaakt.

Het dreigt op alle gebied fout te lopen. Sportief gaat het serieus bergaf, twijfels over de licentie, opnieuw fusiegeruchten :| t zal me benieuwen hoe ze gaan reageren tegen St-Niklaas.
El Panterinos

Berichtdoor Cee » Ma Mrt 07, 2016 12:30 pm

Cee

Berichtdoor Nostradamus » Ma Mrt 07, 2016 1:54 pm

Ik heb het nog al gezegd, een kampioenschap win je of verlies je meestal in de maanden februari, maart en net nu laten we het afweten.
Het is nu 1 vóór 12 om op te staan :twisted:
Nostradamus

Berichtdoor fcd93 » Ma Mrt 07, 2016 3:52 pm

fcd93

VorigeVolgende

Terug naar Archief