Fcv Dender - Fc Gullegem

Re: Fcv Dender - Fc Gullegem

Berichtdoor BickyVAKH2 » Do Mrt 03, 2016 11:00 am

Julien Pé zijn bankzittersrol tegen Hamme was terecht. Toestemming of niet. Je moet niet tot woensdag in Dubai zitten. En er zat inderdaad vorig jaar iemand in Thailand, maar wijzen naar een ander heeft geen zin. Dat maakt het dan plots ok? Het is toch niet omdat je buur zijn huisvuil in de tuin in brand steekt, dat je dat zelf ook moet beginnen doen (om maar een banaal voorbeeld te geven).

Goffin is denk ik een speler waar je volgend seizoen pas echt geniet gaat van hebben. Ik heb hem in begin van de voorbereiding goeie dingen zien doen, maar is dan zwaar geblesseerd geraakt en zonder zomer- en slechts gedeeltelijke wintervoorbereiding heb je gewoon een achterstand die je niet meer ophaalt t.o.v. de rest van de groep. Het ritme, de fysieke paraatheid om 90min vol te gaan, ... etc. In eerste klasse zijn ze 10 uur per dag bezig met zo een speler om hem op 3 weken volledig klaar te krijgen, daar kan je dat wegwerken, maar op ons niveau niet.

Angeli la meme chose. Gaan we geduld moeten mee hebben. Vraag is of we ons dat geduld kunnen permitteren, maar ik denk dat Angeli met zijn ervaring dat wel beter kan opvangen dan Goffin.

En liefst geen vervanger. Laat Munaron en Hertveldt het seizoen maar uitdoen. Hertveldt kent de meeste spelers al een paar jaar en kent de manier van werken van onder Emilio. Ik hoor vaak de naam van J-P vallen, maar dan dreigt de groep in totale anarchie te vallen. Niet van overtuigd dat J-P deze groep discipline kan bijbrengen, integendeel zelfs.

Trouwens iemand het interview van Van Roy gezien op TV Oost? Ik denk dat het bestuur vooral is in de spiegel mag kijken. Toptrainer buiten gewerkt, de licentiepapieren weer maar half in orde (maar ze zullen in orde komen volgens hun verklaringen in de gazet), een capabel persoon als Johan Van de Velde laten gaan, de niet uitbetalingen in oktober-november van sommige spelers, ... . Ik hoor dan ook nog eens dat sommige supporters nooit achter Pister hebben gestaan? Ik hoop dan toch dat ze niet naar ons wijzen. We hebben hem verwelkomd, we hebben hem krediet gegeven, maar liever nu aan de alarmbel trekken dan binnen 3 weken als het definitief te laat is. Er is nog niks verloren, maar vanaf nu moet het wel gaan gebeuren. Niet alleen voor de titel, maar gezien het kleine verschil tussen heel wat ploegen, maar ook voor de rechtstreekse promotie. Onze bonus hebben we weggegooid, nu moet er een positief reeksje volgen dat je eindelijk is een gat slaagt met die ploegen tussen plek 3 en 6.
BickyVAKH2

Berichtdoor T93 » Do Mrt 03, 2016 1:20 pm

T93

Berichtdoor T93 » Do Mrt 03, 2016 1:29 pm

T93

Berichtdoor T93 » Do Mrt 03, 2016 1:33 pm

T93

Berichtdoor Nostradamus » Do Mrt 03, 2016 2:36 pm

JP kent deze groep door en door???
Van waar? Van enkele matchen te zien of wat?
Dan ken ik ze nog veel beter... :lol:
Bij mijn weten heeft JP hier bij zijn laatste passage enkel met Wouter samengewerkt.
Al de rest is later gekomen.
Nostradamus

Berichtdoor T93 » Do Mrt 03, 2016 4:15 pm

Is quasi elke thuismatch aanwezig dus weet goed genoeg hoe deze ploeg aan het voetballen te krijgen. Heeft ook nog met Casagolda gewerkt bij Union.
T93

Berichtdoor Japdc » Do Mrt 03, 2016 5:41 pm

Japdc

Berichtdoor ancien » Do Mrt 03, 2016 7:04 pm

ancien

Berichtdoor pauljans » Do Mrt 03, 2016 9:05 pm

Ik dacht ook niet meteen aan JP maar nu toch mijn mening moeten herzien. We zitten in de laatste rechte lijn en denk wel dat hij een ploeg kan motiveren op korte tijd. Als hij dan nog hetzelfde concept speelt als Ferrera komt het goed.

Vraag is wat dat weer gaat kosten...
pauljans

Berichtdoor Old_Skool » Vr Mrt 04, 2016 5:18 pm

Voorziet de JP van zuipkaarten en een tafel om op te dansen na elke overwinning en meer moe da ni zijn. Ze zouden beter na de match ook wa pistolets voorzien me gekapt of esp.. :) mmm
Old_Skool

VorigeVolgende

Terug naar Archief