Fcv Dender - Fc Gullegem

Re: Fcv Dender - Fc Gullegem

Berichtdoor ytos » Wo Mrt 02, 2016 10:54 am

Ik gok voor de volgende match Palmeri naar het centrum ipv de geschorste Nicaise. Virgone terug naar de linksback.
Angeli was zaterdag al heel wat minder aanwezig (was ook licht gekwetst denk ik), maar zijn linkervoet is zeker een wapen.
Terug naar een systeem met 2 diepe spitsen en met hoogspelende backs en dan zal een Vanderhoeght of Aalhoul moeten verdwijnen uit de ploeg, want Goffin kunt ge er zoals hij zaterdag speelde al zeker niet uithalen.

Ieder zijn mening moet kunnen en mag, maar ik heb een andere dan bovenstaande en daar kom ik voor uit. Zeker niet met de bedoeling af te breken, enkel op basis van wat ik zag en rekening houdend met hoe Dender beter speelde en het niveau weer op te krikken.
Kan een beter centraal middenveld dan Pé en Angeli ? Ja, Goffin moet dan verdwijnen uit de ploeg. Past en speelt mijn inziens alleen maar achteruit of opzij. Pé vind ik nog altijd een hardere werker en betere speler dan Goffin. En hij kan nog een goal maken ook. Is het spelniveau ook niet gezakt sinds Goffin meespeelt?
Waarom niet weer terugkeren naar de ploeg die speelde onder Ferrera? Maar ... wie ben ik? :D
Nog eens, ik ben benieuwd naar de match zondag.
ytos

Berichtdoor Nostradamus » Wo Mrt 02, 2016 11:06 am

En wie zegt dat je die matchen tegen Gent, 2 Acren en Torhout zomaar zult winnen?
Haalden tegen Izegem ook maar 1 op 6 en tegen Gullegem 2 op 6.
Neen, liefst zo snel mogelijk een nieuwe coach MET gezag,
Johan en Jacky staan hem sowieso wel bij met info, raad en daad.
Moeten nu maar eens een reeksje neerzetten.
Een positief wel te verstaan. :lol:
Nostradamus

Berichtdoor Japdc » Wo Mrt 02, 2016 11:19 am

Ik zou eigenlijk graag Burnaby-Akins nog eens aan het werk zien? Het is precies of deze speelt niet meer voor ons :)
Japdc

Berichtdoor T93 » Wo Mrt 02, 2016 4:31 pm

@Cee: met alle respect voor Goffin maar ik ben er geen fan van. Heeft geen enkel diepgang in zen voetbal en is telkens een pasje breed of achteruit en eens doorschuiven of infiltreren zit daar ook niet in. Dan liever Pé die wel eens soms durft infiltreren en wat meer risico in zen spel legt wat ook wel eens tot gevaarlijk balverlies kan leiden maar op offensief vlak ga je ook wat meer creëren.

Compleet van de pot gerukt om nu nog 2 weken te wachten voor een nieuwe coach. Johan zal geen hoofdcoach worden tot einde seizoen omdat hij al meermaals heeft aangegeven dat het als T2 al moeilijk te combineren is met zijn job bij de politie. Kans is zelfs groot dat hij daardoor eind dit seizoen stopt als T2 en terugkeert naar de jeugd.
T93

Berichtdoor Cee » Wo Mrt 02, 2016 4:43 pm

Cee

Berichtdoor Publi » Wo Mrt 02, 2016 5:36 pm

Ik ken er nochtans die naar Thailand gingen, of doktersbriefjes binnen brachten wegens transferperikelen, die niet gestraft werden en ....P. had blijkbaar toelating van de trainer (ex-trainer).
Publi

Berichtdoor Japdc » Wo Mrt 02, 2016 5:38 pm

Burnaby burnaby!!!
Japdc

Berichtdoor Publi » Wo Mrt 02, 2016 5:50 pm

Ik denk dat je als speler soms gewoon geluk moet hebben dat "een trainer" je speelstijl, karakter, persoonlijkheid enz... mag.
Hoe goed je ook speelt, het moet klikken tussen speler en trainer.
Sommige goede spelers verdwijnen bij een trainerswissel gewoon in de vergeetput, anderen worden geprezen. Dit is niet anders op je werk met je ploegbaas, chef, directeur of je leraar op school....
That's Life.
Publi

Berichtdoor ancien » Wo Mrt 02, 2016 6:36 pm

ancien

Berichtdoor Japdc » Do Mrt 03, 2016 8:03 am

Japdc

VorigeVolgende

Terug naar Archief