20/2 (20u) FCV Dender - VW Hamme

Re: 20/2 (20u) FCV Dender - VW Hamme

Berichtdoor T93 » Zo Feb 21, 2016 1:27 pm

T93

Berichtdoor Cee » Zo Feb 21, 2016 1:57 pm

JP was gisteren aanwezig en wist te vertellen dat hij zonder voetbal in een zwart gat zit en dat hij nog steeds op en top FC-man is. Geen idee of er bij het bestuur al plannen zijn om Pister onder druk te zetten, maar we halen net maar de helft van de punten met slecht voetbal soms.

En Casagolda was gisteren na die vrije trap de grote man en heeft het goed gemaakt met Angeli.
Cee

Berichtdoor T93 » Zo Feb 21, 2016 3:36 pm

Onder druk zetten heeft geen zin, men moet direct ingrijpen nu het nog kan. Je ziet en hoort het aan de de spelers dat het met deze coach niet gaat lukken. Het bestuur kan toch niet blind zijn ??? Ik heb met deze coach hetzelfde gevoel als met Borkelmans destijds, vriendelijk in de omgang en poeslief naar het bestuur toe maar qua voetbalkennis en tactiek een grote nobody.
T93

Berichtdoor Pater Clementius I » Zo Feb 21, 2016 4:47 pm

Inderdaad, deze week ingrijpen. Zjieker buiten, Jp in. Hij kent de ploeg en zal de spelers wel naar hun kwaliteiten laten spelen. Zoniet wordt het niets.
Pater Clementius I

Berichtdoor Nostradamus » Zo Feb 21, 2016 5:40 pm

13 op 24 onder Pister en in 3 van de 8 matchen niet gescoord!
Ook nog lucky goals op Rc Mechelen en Petegem of het was daarbij niks.
Verontrustend is ook de weinige kansen die worden afgedwongen.
Nu ook 1 op 6 in de 2 laatste thuismatchen; we gaan er niet op vooruit.
Het mag duidelijk zijn dat we het met dit gemiddelde niet gaan redden.
Nog 27 punten te winnen !
Om kampioen te spelen geb je wellicht tussen de 65 en de 70 punten nodig.
Dus veel morsen met de punten kunnen we ons niet meer permitteren .
Nostradamus

Berichtdoor Fcdke » Zo Feb 21, 2016 8:09 pm

Eigenlijk zouden we in het voordeel moeten zijn met de vele thuismatchen nog, maar met deze trainer geloof ik niet dat we het gaan halen. Deze ploeg heeft kwaliteiten en dat lieten ze onder Ferrera zien. Er zit niets van bezieling meer in de ploeg.
Fcdke

Berichtdoor Cee » Ma Feb 22, 2016 11:27 am

Toch vind ik dat we zaterdag als 1 blok achter de ploeg en achter welke coach dan ook moeten staan. Want dat kon deze wedstrijd tegen Hamme ook wel beter. De Hamse supporters zongen alsof hun leven er vanaf hing en bij ons was er niet veel te merken.

We moeten de spelers laten voelen voor welke supporters ze die titel moeten halen, of ze nu voor de coach willen spelen of niet. Laat ons hen motiveren en vooruit schreeuwen. Als 1 blok achter de spelers vanaf minuut 1. En dan winnen we hopelijk zaterdag en is er geen vuiltje aan de lucht.
Cee

Berichtdoor Nostradamus » Ma Feb 22, 2016 1:42 pm

Bij de 1ste goal laat Vanderhooght hem toch wel zeer gemakkelijk ringeloren en bij de de andere goals ziet Wouter er niet te goed uit maar frappant was wel het feit dat Casa 3 mooie kopkansen de nek omwrong.
2 van de 3 waren voor Nieuwjaar zeker raak geweest.
Bon, nu Gullegem dan maar...
Het worden zeker en vast nog slopende weken!
Nostradamus

Berichtdoor Old_Skool » Ma Feb 22, 2016 7:21 pm

Wat mij opviel:

- gans de match technisch en voetballend heer en meester tot aan de 16, en gewoon niet efficient met de kansen die we wel hadden. Ne gemotiveerde casa kopt er twee in en match gewonnen punt..
- mogen die mannen ni vanuit de tweede lijn sjotten?? komop, regen en wind, ideaal om is ne pegel te geven die via den bots of in twee tijden voor veeeel gevaar kan zorgen, GEEN enkele gezien..
- Angeli laat em zien bij de vrije trap, ik pak hem, Casa reageert geweldig door na de goeje vrije trap even Angeli aan te geven dat het een goeje trap was.. Positief, want Casa kan hier een spel van maken, en doet dit helemaal niet, integendeel.. geeft me goeje hoop dat hij met zijn kop toch bij Dender zit..
- Cabumi pffff amai
- Vanderhoeght, mag verdedigend middenvelder zijn zoveel hij wil dat doet hij goed.. maar hou hem weg van de flanken want hij durft gene voorzet trappen.. pijnlijk om te zien..
- Pister pakte in mijn ogen wel de juiste beslissing door met de twee complementaire spitsen te spelen, en Cabumi te wisselen. Ook Ne verdediger eraf voor fernandez vond ik een gedurfde beslissing.. Voor de rest ga ik ni discuteren over zijn capaciteiten..
- na de match gezellig aan het hamburgerkraam eve lullen tegen een Hamme speler die dan eventjes uit het niets en net voor hij terug naar binnenloopt aangeeft dat volgend seizoen Fernandez bij hun speelt, ze hem zullen leren drinken... Panterinos stond er ook bij.. we zeiden het tegen elkaar, toch opmerkelijk aangezien wij helemaal niet over Frernandez of transfers of whatever aan het lullen waren..
- sfeer was geen klote waard, wil wel 10 keer iets inzetten, mor als enkel de usuals beke volgend, dan heb ik het ook gehad.. Ik had ook datzelfde gevoel van "berusting"..
- wel weer beseft dat nor den FC gaan me de makkers, een potje pakke en wa blijven hangen toch pijn zou doen, moest het er niet meer zijn.. dus whatever has to happen om dit te laten doorgaan, make it happen bestuur.. ik bedank u met opnieuw een abbonement en elke week voor 20-40 euro bonnekes ;o)
Old_Skool

Berichtdoor BickyVAKH2 » Ma Feb 22, 2016 10:12 pm

BickyVAKH2

VorigeVolgende

Terug naar Archief