16/01 (20u) FCV Dender - KSV Temse

Re: 16/01 (20u) FCV Dender - KSV Temse

Berichtdoor Pater Clementius I » Za Jan 16, 2016 9:47 pm

Alweer genoten van een staaltje totaalvoetbal, de talrijk aanwezige supporters kraaiden het uit van de pret.

Serieus: is dit de invloed van Pister of zijn de spelers al maanden niet meer betaald? De desinteresse druipt er werkelijk af bij de spelers. En ondanks alles doen we weer een goede zaak.
Pater Clementius I

Berichtdoor T93 » Za Jan 16, 2016 10:10 pm

Heb me de ogen uitgekeken... Waanzinnig gewoon... Zo slecht... Temse mag toch ook eens in de spiegel gaan staan want hoe is het godsnaam mogelijk dat je tegen zo een zwak FC kunt verliezen.
Voor man v/d match is het vrij simpel, de 2 centrumverdedigers en de keeper want waren de enige op niveau. Maar ondanks alle bagger die ik zonet door mijn strot heb gekregen doen we toch een goede zaak int klassement.
T93

Berichtdoor paplepel » Za Jan 16, 2016 10:54 pm

Slechte match en weinig volk. Anderzijds wel 3 belangrijke punten tegen rechtstreekse concurrent. Spelers leken er me ook wel voor te gaan.
paplepel

Berichtdoor pauljans » Zo Jan 17, 2016 8:38 am

We kunnen Hias en Santos danken dat ze zo goed waren. Anders hadden we nooit gewonnen.

Dimbala red voor de 2e keer op rij Pister zijn vel. Van het voetbal van enkele maanden terug schiet helemaal niks over. Als de eerste helft Virgone de beste man is dan weet je het wel.

En we doen een uitstekende zaak. We tellen Temse en het almachtige sparta Petegem uit voor de titel.

Niemand wou JP toen Emilio weg ging, begin er sterk aan te twijfelen.
pauljans

Berichtdoor Pater Clementius I » Zo Jan 17, 2016 11:23 am

De spelers leken ervoor te gaan? Mij gaven ze eerder een zeer gelaten indruk. Bon, van een trainer gelijk Thierry Zjieker zou ik ook niet bepaald vrolijk worden. Ge ziet aan alles dat het extrasportieve zwaar weegt op de spelers. En ook op de supporters trouwens. Zou er 500 man geweest zijn?
Pater Clementius I

Berichtdoor Cee » Zo Jan 17, 2016 12:43 pm

Hias en Nicaise een zeer hoog niveau samen met een sterke Santos.

Casagolda leek de hele match een beetje nukkig te lopen, maar was wel bij elke gevaarlijke actie betrokken zonder te scoren.
Cee

Berichtdoor paplepel » Zo Jan 17, 2016 12:53 pm

Hebben toch hun voet gezet in de duels en ontlading getoond bij de doelpunten. Temse hoort één van de betere ploegen van de reeks te zijn, denkt dat je met een slechte mentaliteit dan sowieso de boot in gaat. Zou Pister wat krediet geven,
heb er geen probleem mee om op verplaatsing en in het algemeen tegen de betere ploegen wat uitgekookter te voor de dag te komen. Maar dat het voetballend beter moet, is zeker waar. Op de counter op naar Londerzeel zeker. Benieuwd wat Aalst er straks van bakt in Winkel.
paplepel

Berichtdoor SDender » Ma Jan 18, 2016 5:46 pm

Ok het was voetballend geen goeie match maar als ze die match dan toch winnen met 1 of 2-0 na zeer goed verdedigend werk isda voor mij ook al goed, meer volk lokken we blijkbaar toch ni ook al spelen we het mooiste voetbal van de reeks (in den tijd van ferrera was er ook te weinig volk voor het voetbal da we toen brachten), der zijn andere initiatieven nodig voor meer volk te lokken zoals hier al aangehaald. ;)

We doen trouwens een schitterende zaak alle concurrenten behalve aalst verliezen, dit moet toch ook een boost geven aan ons bestuur hopelijk om de ploeg (terki en casagolda o.a. samen te houden) en anders ze ni laten gaan voor een appel en een ei da we degelijke vervangers kunnen halen.
SDender

Berichtdoor Nostradamus » Ma Jan 18, 2016 6:46 pm

En waar zou je nu nog degelijke vervangers gaan halen?
Dan moet je al die spelers al meerdere keren gescout hebben en eventueel
al eens vrijblijvend mee gepraat hebben toch?
Aalst heeft wel tegen een serieus verzwakt Winkel kunnen spelen maar goed ze doen het toch maar
weer. Maar wat een slecht veld zeg Deux-Acren waardig.
Er waren daar maar een 200-tal toeschouwers waarvan het merendeel van Aalst.
En ze winnen nu al weken vrij vlot op verplaatsing dat wordt meer dan oppassen geblazen.
Nostradamus

Berichtdoor Cee » Di Jan 19, 2016 8:36 am

Naudts die kan zeker een Casagolda vervangen, niet zo goed maar hij zal er ook wel nog regelmatig 1 maken.
Die zou van mij sowieso mogen komen zonder vertrekker.

Voor Terki liggen de kaarten anders. Die kunt ge niet betaalbaar vervangen. Dan moet het middenveld anders georganiseerd worden.
Cee

VorigeVolgende

Terug naar Archief