6/12 (14u30) KFC Izegem - FCV Dender

Re: 6/12 (14u30) KFC Izegem - FCV Dender

Berichtdoor T93 » Zo Dec 06, 2015 6:09 pm

Dat je verliest kan wel eens gebeuren. Maar dat je nu tegen 2 staartploegen amper een kans bij mekaar kunt voetballen is behoorlijk zorgwekkend
T93

Berichtdoor pauljans » Ma Dec 07, 2015 7:27 am

Het was zwak. Nooit echt doorgeduwd ginder in het winderige Izegem. Izegem dat dan speelde zoals vele 4e provincialers. Balletje aannemen en wegpotten en liefst nog zo hoog mogelijk.
pauljans

Berichtdoor Nostradamus » Ma Dec 07, 2015 11:54 am

Wat een snertmatch zeg; het was tempoloos voetbal zonder bezieling.
Net alsof ze speelden met de handrem op.
Er liepen ook een paar spelers bij die duidelijk met loden benen speelden !?
Hopelijk is dit niet de voorbode van een slechte 2de ronde !
En ok het was niet leuk spelen op dat veld en met die wind maar dt is ook voor de tegenstrever zo.
Bon, zo snel mogelijk vergeten en rekenen op een revanche zondag tegen die andere potters uit Brakel (remember heenmatch).
Nostradamus

Berichtdoor Old_Skool » Ma Dec 07, 2015 12:04 pm

We gaan ni lullen, we waren ni goe.. Izegem krijgt dan nog wat ze willen, een vroege goal op 1 counterprik.. Echt schijt dat je weet dat dit de bedoeling is, en dat dat dan nog lukt ook e.. Nadien kruipe ze me 17 voor de goal, en hebben wij een kutdag, zij verdedigen steveig en kort op de man, en we komen er voetballend ni uit.. Dan maar den diepen bal, wa ik nog snap... Maar die komt ddan ni aan, en ons middenveld stond slecht gepositioneeerd om de ballen die dan weerkwamen van hun verdediging weer op te vangen.. soit, denk dawe 5 uur mochten gesjot hadden, de goal zou ni gevallen zijn.. spijtig, mor heb toch inzet gezien ze.. Julien speelde weer zijn match..., Terki wou wel, mor die zwarte me zijn krollekeskopke had hem goe in de tang.. Vooraan kregen ze gewoon geen ballen waar ze iets mee konden doen.. Tja.. vergeten en voesjdoen.. thuis tegen Brakel ben ik is curieus.. en da Potjes mor rap weer is voor vanaop de kant voorzetten te geven want da was gene vette dit weekend..
Old_Skool

Berichtdoor T93 » Ma Dec 07, 2015 2:58 pm

als je als spelersgroep al moet gaan staken om toch wat geld te zien binnenkomen op je rekening is het toch normaal dat dit onlosmakelijk verbonden is met de mindere prestaties op het veld. Als dergelijke zaken nog veel voorvalt gaat dit seizoen eindigen in een fiasco.
T93

Berichtdoor Pater Clementius I » Ma Dec 07, 2015 10:08 pm

We lopen nogal op de zaken vooruit, maar in 't ergste geval zullen de beloften het seizoen wel uitdoen zeker? En ik zie de laatste 3 niet aan 34p geraken. Zoals ik al zei: ons bestuur heeft de sleutel in handen, en net dat baart me zorgen. Het is begin december en ze hebben al 2x gestaakt omwille van betalingsachterstanden, dat belooft niet veel goeds. :?

Enfin, hopelijk was het een absolute offday en kunnen we de resterende 2 competitiematchen winnend afsluiten.
Pater Clementius I

Berichtdoor Nostradamus » Di Dec 08, 2015 11:17 am

Het gaat al enkele weken de verkeerde kant uit wat te merken is uit o.a. de vele randverschijnselen...
Ook hier wat verder is het opvallend stil wat de indruk doet wekken dat er achter de schermen aan een bepaalde constructie wordt gewerkt en of dat goed is laat ik in het midden. In elk geval is er is iets gaande. :geek:
Zondag maar liefst niet uitschuiven tegen Brakel :twisted:
Nostradamus

Berichtdoor SDender » Wo Dec 09, 2015 3:50 pm

Tis toch wel triestig da het elk jaar dezelfde miserie is daje moet horen en we waren sportief nu is goe bezig, achterstallige betalingen aan spelers, waar zit den Indonesiër en dergelijke. :roll:
Voor mij mogen ze aan de bepaalde constructie werken (iedereen weet wel over welke 2 ploegen het dan gaat en dan moet er nog 1 vd 2 ploegen in den top 6 en liefst nog top 2 eindigen) want als er ni snel iets gebeurd zal et te laat zijn voor het voetbal in de denderstreek door de hervormingen en kunt ge elke 2 weken naar AA Gent gaan trekken voor iets van niveau van voetbal te zien!! ;)
SDender

Berichtdoor zuster leontine » Wo Dec 09, 2015 8:39 pm

Naar haha Ghent, hoe zot zeker?
zuster leontine

Berichtdoor zuster leontine » Wo Dec 09, 2015 8:42 pm

let op, niets tegen Gent maar ik ken een zeker aantal supporters van Gent en deze hebben het de laatste jaren hoog in hunnen bol gekregen.Amai azo'n blazen geworden seg
zuster leontine

VorigeVolgende

Terug naar Archief