Eerste Klasse

Eerste Klasse

Berichtdoor Old_Skool » Di Jun 30, 2015 1:51 pm

Fucking Moeskroen gaat het nog halen ook, die vuil failliete walekoppen gdvrdmm...

Old_Skool

Re: Eerste Klasse

Berichtdoor pauljans » Di Jun 30, 2015 4:30 pm

Laat die mor doen. Binnen 5 jaar pakken we ze sportief!
pauljans

Berichtdoor Old_Skool » Wo Sep 16, 2015 12:04 pm

Sorry boys, tonight ben ik ff Buffalo :D CL matchke meepikken en de eerste keer inde Ghelamco! Benieuwd!
Old_Skool

Berichtdoor pauljans » Wo Sep 16, 2015 2:47 pm

Ah godverdomme, een CL matchke meepikken wou ik ook altijd wel doen!

Stadion is prachtig, vanachter de goal en zelfs vanuit het bezoekersvak :lol:
pauljans

Berichtdoor SDender » Do Sep 17, 2015 1:22 am

Prachtige match van Gent, ze verdienden eigenlijk de overwinning! :)
SDender

Berichtdoor Old_Skool » Do Sep 17, 2015 6:44 am

Godvrdmm schoonstadion.. Was vooral onder de indruk van de manier waarop het onder de tribunes is uitgewerkt voor de supps.. Commercieel gezien fantastisch, eten en drinken in overvloed, die elektronische kaarten om te betalen, overal wc's, en op de tribune alles toegelaten (eten, drinken, roken).. Al die medewerkers waren enorm behulpzaam voor waar we moesten zijn enzo, want kunt dor dus ni zomaar da stadion eendert waar binnengaan..

Ook nog is leuk om zo ne kop van 3500 man te horen zingen.. en van de ene tribune naar de andere.. eerlijk is eerlijk, twas sfeervol! Enige opmerking mss, ons repertoire is wel wa breder :) ma we zijn me minder dus makkelijker te verspreiden denk ik dan..

De match dan: Gent was beter, en me 11 tegen 11 winnen ze altijd.. Die eerste kans van Depoitre moet er altijd in.. Da rood op Brecht was voor iedereen inde tribune dikken bullshit (wij hebben geen beelden natuurlijk), en die ref was toen al beke "niet voor" gent aant fluiten.. De eerste 15 min van de tweede helft domineert Lyon, en scoort, ge voelde da hangen, die match was kapot met dat rood.. en ze kwamen er nadien zo ne keer of 2 uit, en dan die goal (prachtige Kums), en dan voelde dat nog kan! En dan die penalty, en iedereen denkt, fuck, komaan, komaaaaaaaaan, en dan pakt dien da toch zeker.. heerlijke ontlading.. Fantastische eerste ervaring :)

ps: bezoekersvak is idd proper vakske met een deftig zicht ;)
Old_Skool

Berichtdoor pauljans » Do Sep 17, 2015 9:56 am

Ik ben er twee jaar geleden voor het eerst geweest. AA Gent - KV Oostende. Het bezoekersvak was toen het kortste om het stadion binnen te gaan dus ons daar gezet. Canesin met de 1-1 en het eerste punt in 1e klasse voor die mannen. Da was toen ook bal :lol:

Sfeer? Stonden hun luidsprekers op met hun gezangen? :lol:
pauljans

Berichtdoor Old_Skool » Vr Sep 18, 2015 10:48 am

Ik was ook verbaasd, ma CL doet iets me ne mens zeker :)
Old_Skool

Berichtdoor Cee » Ma Sep 21, 2015 11:25 am

Ik ben ook geweest woensdag naar Gent - Lyon. Inderdaad aangenaam sfeertje. Hopelijk zo tegen Valencia en Zenit ook! :mrgreen:
Cee

Berichtdoor SDender » Di Mrt 01, 2016 5:42 pm

We staan vermeld op de site van het grote fc Barcelona, de youth league wedstrijd tussen rsc anderlecht en fc Barcelona wordt blijkbaar in ons stadion gespeeld! 8-)
http://www.fcbarcelona.com/football/juv ... ter-finals

Vraagske hoe zit da me onze samenwerking met RSC Anderlecht eigenlijk, er was sprake van een nieuwe grasmat vorig seizoen maar die is er toen ni gekomen en krijgt FC hier financieel iets voor (we kunnen alle centen goe gebruiken) dat Anderlecht hier op ons veld mag spelen??
SDender

Volgende

Terug naar Archief