Uitgaande transfers

Volg en post hier al het laatste nieuws van FC!

Re: Uitgaande transfers

Berichtdoor Nonkel Achille » Ma Aug 26, 2019 11:38 am

pauljans schreef:da hem ginder mor genoeg goalekes maakt en hopelijk krijgt hem daar duizend euro per goal :mrgreen:

:lol:
Nonkel Achille

Berichtdoor T93 » Ma Aug 26, 2019 3:19 pm

ancien schreef:
T93 schreef:Hij is hier niet meer. Deal with it.
Hopen dat Valcke gans seizoen fit blijft. Als dat lukt maakt hij er wel meer dan de 12 die Cocchiere er vorig seizoen maakte.

En niet vergeten dat hij nu wel een reeksken lager speelt.Alhoewel hij 12 goals maakte heb ik mij er ook dikwijls zitten aan ergeren wanneer hij er voor de zoveelste keer maar bijliep voor spek en bonen.En als mijn info klopte heeft hij wel het bestuur lang genoeg aan het lijntje gehouden met beloftes waar hij dan telkens op terug kwam.Daarbij gedane zaken kennen geen keer :mrgreen:

Uw info klopt niet. De club heeft hem enkel uitgenodigd voor een 'beleefdheidsgesprek' en hem een aanbieding gedaan die bewust lager was dan diegene dat hij al had gekregen van andere teams. Wanneer hij dan vroeg voor een extra inspanning gezien de verdienste en zijn prima statistieken heeft Cieters onmiddelijk de deur toegesmeten. Het feit dat ze ook geen vervanger halen voor de plek in de kern die dan zogenaamd voor hem was toegekend geeft duidelijk aan dat die gesprekken niet serieus waren.
T93

Berichtdoor El Panterinos » Ma Aug 26, 2019 6:08 pm

Veel mannen met gedetailleerde inside info hier zeg :o

Hij is nu weg, deal with al zijn goals bij den Iendracht :P
El Panterinos

Berichtdoor Cee » Ma Aug 26, 2019 7:30 pm

T93 schreef:
ancien schreef:
T93 schreef:Hij is hier niet meer. Deal with it.
Hopen dat Valcke gans seizoen fit blijft. Als dat lukt maakt hij er wel meer dan de 12 die Cocchiere er vorig seizoen maakte.

En niet vergeten dat hij nu wel een reeksken lager speelt.Alhoewel hij 12 goals maakte heb ik mij er ook dikwijls zitten aan ergeren wanneer hij er voor de zoveelste keer maar bijliep voor spek en bonen.En als mijn info klopte heeft hij wel het bestuur lang genoeg aan het lijntje gehouden met beloftes waar hij dan telkens op terug kwam.Daarbij gedane zaken kennen geen keer :mrgreen:

Uw info klopt niet. De club heeft hem enkel uitgenodigd voor een 'beleefdheidsgesprek' en hem een aanbieding gedaan die bewust lager was dan diegene dat hij al had gekregen van andere teams. Wanneer hij dan vroeg voor een extra inspanning gezien de verdienste en zijn prima statistieken heeft Cieters onmiddelijk de deur toegesmeten. Het feit dat ze ook geen vervanger halen voor de plek in de kern die dan zogenaamd voor hem was toegekend geeft duidelijk aan dat die gesprekken niet serieus waren.

Amai, gij weet dat zo goed. Ge waart er ongetwijfeld bij als ik het zo mag lezen! :mrgreen:
Cee

Berichtdoor T93 » Ma Aug 26, 2019 8:08 pm

Neen, maar als ik alles hoor en lees is dat mijn conclusie.
T93

Berichtdoor Cee » Ma Aug 26, 2019 8:13 pm

T93 schreef:Neen, maar als ik alles hoor en lees is dat mijn conclusie.

Jammer dat de mensen die het kunnen weten hier dan wel hun versie niet op het forum zetten. Maar kijk iedereen is vrij om zijn conclusies te nemen uiteraard!
Cee

Berichtdoor pauljans » Di Aug 27, 2019 8:12 am

Het maakt niet uit hoe of wat, het is spijtig dat iemand met zo een statistieken hier niet meer speelt.
pauljans

Vorige

Terug naar Het eerste elftal