Inkomende transfers

Volg en post hier al het laatste nieuws van FC!

Re: Inkomende transfers

Berichtdoor T93 » Wo Dec 25, 2019 2:59 pm

Nonkel Achille schreef:
T93 schreef:
Nonkel Achille schreef:
Cee schreef: T1-positie dus vacant en onderhandelingen met enkele kandidaten zouden gaande zijn volgens HLN.

De bleis Regi Van (K)Acker staud oek in et licht. Allez, aal dei die niveranst anders oan de bak kennen komn, gaun ier de revue passeren :roll:

Komt in interviews nogal hautain over maar is naar supporters toe wel altijd zeer open en respectvol (weet ik van een Deinze-supporter). Is ook iemand die kritisch kan zijn naar beleidsmakers als er zaken gebeuren die hem niet aanstaan wat ik wel goed vind. Nadeel is zijn leeftijd (64) en zijn voetbalfilosofie is nogal defensief ingesteld.

Als em et weird, dienen gaut ier weirk emmen. :lol:

Amai nog nie ;) . Na jaren samengewerkt te hebben met een zeer bekwaam iemand als Denijs Vandeweeghe (VZ Deinze) zal dat voor hem, mocht hij hier trainer worden, wel een zware schokgolf zijn.
T93

Berichtdoor El Panterinos » Za Dec 28, 2019 10:30 am

Toe dan zeg, ik sta hier te trappelen van ongeduld...dat duurt nogal eer Regi benoemd is, ligt zwaar in balans met overenthousiaste Caje wsl :P

Of anders Cieters weerhalen :twisted:
El Panterinos

Berichtdoor T93 » Za Dec 28, 2019 1:06 pm

Binnen 2 weken tegen La Lou dus over die nieuwe coach mag hier eerstdaags wel duidelijkheid komen wil je hem nog wat tijd geven om zich in te werken zodat hij al wat zijn accenten kan leggen.
T93

Berichtdoor SDender » Zo Dec 29, 2019 3:25 am

Ons bestuur zou volgens de gazet HLN van gisteren toch het licht gezien hebben ze gaan op zoek naar een ervaren hoofdcoach en versterking.

Die nieuwe trainer mag inderdaad gaan komen, emilio ferrera wordt ook genoemd in het artikel o.a. dat zijn vorige passage een succes was en hij de club weer structuur zou kunnen geven, allemaal correcte waarheden ze mogen hem voor onze nieuwjaar van mij op FC onder de kerstboom komen leggen :D het zou ook heel wat teleurgestelde supporters kunnen overtuigen om terug te komen kijken en het zou een teken van ambitie tonen zijn!!
SDender

Berichtdoor Nonkel Achille » Ma Dec 30, 2019 3:13 pm

Man man man, ze emmen euwa binnen gepakt. :roll: Es da na et groeite nies? :?
Nonkel Achille

Berichtdoor ancien » Ma Dec 30, 2019 4:26 pm

Voila sie.Hij ligt onder de kerstboom onzen nieven trainer.Welkom zou ik zeggen.Nu nog in verwachting van nieve spelers :mrgreen:
ancien

Berichtdoor El Panterinos » Di Dec 31, 2019 9:54 am

Allez waar blijven al die enthousiaste reacties voor de aanstelling van onze nieuwe coach Regi Van Acker,
Ik kijk dan in de eerste plaats naar Clementius en Achille :twisted:

Mss geen slechte keus (ipv softe Caje) maar of er genoeg (aanvallende) kwaliteit is :?:
El Panterinos

Berichtdoor T93 » Di Dec 31, 2019 11:18 am

Sorry, geen enthousiasme hier. Ik heb te veel heimwee naar Francky... :cry:
Hopelijk komt hij binnenkort afscheid nemen van zijn geliefde supporters en kunnen we samen nog eens de carnavalhit zingen.

#weloveFrancky #topper #tesnelontslagen #voteTrump2020
T93

Berichtdoor Cee » Di Dec 31, 2019 11:23 am

Van Acker zal deze week de groep op 2 en 3 januari 2 keer per dag laten trainen om een nog beter zicht op de groep te krijgen.
Cee

Berichtdoor El Panterinos » Di Dec 31, 2019 11:42 am

Dat em er maar es duchtig de pees oplegt!

Geen ronkende namen a la Legaer anders op komst?

Speciaal voor T93

Afbeelding Bedankt supporters!
El Panterinos

VorigeVolgende

Terug naar Het eerste elftal