Inkomende transfers

Volg en post hier al het laatste nieuws van FC!

Re: Inkomende transfers

Berichtdoor ancien » Do Mrt 07, 2019 12:28 pm

Arenate....Gies....Vervoort zou ik toch een nief contract aanbieden.De rest of sommigen er van zouden mogen beschikken want als ge ambitie hebt moet je spelers hebben die even goed (of beter) zijn als de "blijvers" ;)
ancien

Berichtdoor pauljans » Do Mrt 07, 2019 12:31 pm

Loopt af: Gies, Vervoort, De Coeyere, Caignau, Zaanan, Houdret, Rowell, Arenate, Cocchiere, Zaidi, Odimboleko, Njo-lea

Gies, Vervoort, Houdret, Rowell, Arenate en Cocchiere houden aub.
pauljans

Berichtdoor T93 » Ma Mrt 25, 2019 11:47 am

Gies en Vervoort zijn niet ingegaan op de uitnodiging van de club om te praten dus die zullen (wellicht) vertrekken. Arenate heeft een voorstel gekregen maar vraagt bedenktijd. Met Rowell is er bijna een akkoord tot verlenging. Over Houdret en Cocchiere staat de sportieve cel nog niet op 1 lijn om te verlengen of niet dus daar nog geen uitsluitsel over. Over de rest van de jongens die einde contract zijn heb ik niets opgevangen dus wellicht worden die niet verlengd.

Qua versterkingen zijn de contacten al gelegd maar de meeste verkiezen eerst om hun seizoen af te werken alvorens een keuze te maken waar hun toekomst ligt dus daarover moet je eerstdaags nog niet meteen iets verwachten.
T93

Berichtdoor ancien » Ma Mrt 25, 2019 3:42 pm

Als je op een uitnodiging niet ingaat om met je bestuur te praten over een eventuele contractverlenging dan getuigd dit van weinig respect .Het minste wat je kunt doen is gaan luisteren naar welk voorstel het bestuur te bieden heeft.Je kunt dan beleefd zeggen of je dat voorstel al dan niet in overweging zal nemen.Maar botweg zeggen dat je niet komt zonder te weten wat het voorstel inhoud lijkt mij niet de gepaste houding.Ps. gisteren A.Staelens nog eens bezig gezien tegen Aalst.Mocht ik van het bestuur zijn zou ik niet twijfelen en een serieuse inspanning doen om hem te te overtuigen hier bij ons te komen sjotten volgend seizoen en mocht ik van den trainer zijn zou ik de twee "weigerraars" zaterdag uit de ploeg laten. :twisted:
ancien

Berichtdoor pauljans » Wo Mrt 27, 2019 8:34 am

Hopelijk lukt het Vervoort nu wel om ergens een profcontract te versieren :lol: Buiten aub, speel de laatste 4 matchen met andere spelers als ze zelf niet willen praten.
pauljans

Berichtdoor Cee » Wo Mrt 27, 2019 9:21 am

Ik weet niet van waar je dat nieuws van Gies haalt, maar het klopt absoluut niet dat hij een gesprek geweigerd heeft.

Er komt zelfs normaal deze week een gesprek, wat niet wilt zeggen dat daar iets uit voort zal komen.
Cee

Berichtdoor T93 » Wo Mrt 27, 2019 10:47 am

Beiden hebben met interviews in hnb en hln de afgelopen weken aangegeven dat ze een uitnodiging hadden gekregen van de club maar beiden nog de boot afhielden omdat ze hoopten voor een profclub hogerop.
T93

Berichtdoor Cee » Wo Mrt 27, 2019 10:49 am

En de kranten schrijven de absolute waarheid, dat weten we ;)

En de boot afhouden is nog iets anders dan weigeren. Xavier heeft niet geweigerd en gaat op gesprek.
Cee

Berichtdoor T93 » Wo Mrt 27, 2019 12:51 pm

Ik heb trouwens niet gezegd dat ze botweg hebben geweigerd... dat is enkel hetgene wat Ancien ervan maakt. En dat ze tot op heden nog niet naar een voorstel hebben geluisterd is een feit wat ook hun goed recht is.

Nu ja, deze week komt Xavier dan toch eens luisteren. Als ik van het bestuur was zou ik niet te veel rond de pot te draaien en hem direct een goed voorstel doen met eventueel een clausule in mocht er deze zomer nog een voorstel komen van een club hogerop ze hem die stap gunnen. Mocht hij dat niet aanvaarden dan vind ik dat je, met het oog op de toekomst, de laatste matchen De Nayer in de ploeg moet zetten.
T93

Berichtdoor ancien » Do Mrt 28, 2019 9:34 am

Je mag en hebt het recht om als speler met het bestuur aan tafel te zitten om te onderhandelen over een eventuele verlenging of nieuw contract.Maar sommige spelers vragen dan bedenktijd(ook hun recht) maar zoeken dan wel ondertussen verder of ze ergens anders betere voorwaarden kunnen krijgen maar houden ondertussen wel het bestuur aan het lijntje en deze laatsten lopen dan het risico van andere spelers waar ze intresse in hebben aan hun neus voorbij zien gaan wegens te laat.IK vraag me wel af of de meeste spelers zelf onderhandelen of dat ze dat doen via hun makelaar. :o :o
ancien

VorigeVolgende

Terug naar Het eerste elftal