Prognoses

Alles over FC tijdens het seizoen 2019-2020, zowel oefen-, beker- als competitiewedstrijden.

Re: Prognoses

Berichtdoor Pater Clementius I » Ma Aug 27, 2018 4:34 pm

Denk dat Geel, Fc, Boom en Sjattelet onderling zullen uitmaken wie er barrage speelt/rechtstreeks zakt. Rechtstreekse redding zou met de huidige ploeg een groot succes zijn. De rest interesseert me nie echt, al hoop ik da ploegen die op de poef kopen (oa Deinze en Virton) er naast pakken.
Pater Clementius I

Berichtdoor El Panterinos » Zo Jan 05, 2020 10:03 am

Nieuwe prognose : zakke zak :| De rest intressiert mich auch nicht, inclusief Geel, Virton en Sattelet ;)
Laatst gewijzigd door El Panterinos op Zo Jan 05, 2020 2:54 pm, in totaal 2 keer gewijzigd.
El Panterinos

Berichtdoor ancien » Zo Jan 05, 2020 12:51 pm

Pater Clementius I schreef:Denk dat Geel, Fc, Boom en Sjattelet onderling zullen uitmaken wie er barrage speelt/rechtstreeks zakt. Rechtstreekse redding zou met de huidige ploeg een groot succes zijn. De rest interesseert me nie echt, al hoop ik da ploegen die op de poef kopen (oa Deinze en Virton) er naast pakken.

Oei.Wat lees ik hier nu.Dat Geel wel eens barrage zou kunnen spelen.Nochtans zie ik nergens in onze reeks de naam "Geel" staan en wees gerust ik ben nog helemaal nuchter(nog niks van alcohol) gedronken.Ik dacht dat die ploeg gezakt was.Niet dus.Zal me vergist hebben zekers. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ancien

Berichtdoor El Panterinos » Zo Jan 05, 2020 2:52 pm

Hoogst eigenaardige pronostiek inderdaad, zeker wat veel gefeest de laatste tijd o Pater Clementius :|
Wat doe jij mij lachen ;)
El Panterinos

Vorige

Terug naar Seizoen 2019-2020