Bestuur

Re: Bestuur

Berichtdoor SDender » Zo Jan 13, 2019 5:22 am

Voor 1B ook??

Weet iemand het reglement moet ge de eindronde effectief winnen (ik denk het niet want lommel was vorig jaar uiteindelijk nog 2de na Knokke) of is het de eerste ploeg met een licentie voor 1B die promoveert??
SDender

Berichtdoor Cee » Zo Jan 13, 2019 10:51 am

De aanvraag is nog niet binnen. Op 2 januari heeft de club pas het dossier ontvangen van de bond dat ze moeten aanvullen. Uiteraard ook voor 1B. Origineel waren de regels eindronde winnen en licentie hebben. Nu is het de hoogst geplaatste met een licentie die overgaat zoals idd vorig jaar met Knokke en Lommel.
Cee

Berichtdoor T93 » Zo Feb 03, 2019 7:46 am

Ik hoop nu toch dat er wat transparantie gaat zijn en een uitleg komt waarom er geen licentie-aanvraag is gedaan voor 1B.
T93

Berichtdoor Cee » Zo Feb 03, 2019 3:18 pm

Komende week normaal gezien.
Cee

Berichtdoor paplepel » Zo Feb 03, 2019 8:14 pm

Gaat de club nu uiteindelijk een licentie voor 1B aanvragen? Vorige week gelezen van niet maar in het hetzelfde bericht werd gesteld dat de infrastructuur de reden zou zijn, hetgeen ik me nu toch moeilijk kan voorstellen. Na twee derde van de competitie staan we op 3 punten van de promotieplaats (Deinze, na halvering van de punten). Zou toch het liefste zien dat ze hun sportieve plicht nakomen en ervoor gaan. Ook al was het niet het doel en verwacht niemand dat ze dit moeten halen.
paplepel

Berichtdoor Old_Skool » Zo Feb 03, 2019 9:39 pm

Zal wel gaan over financiele structuur. Ken de details niet maar ge moet kunnen een gestaafd realistisch dossier brengen met bepaalde financiele engagementen zoals schuldafbouw en bedragen voor sportief budget etc.. dit jaar is da stadion opgekocht.. volgend jaar gingen ze werk maken van het sportieve.. spijtig van de gemiste kans maar tot nader order geen loze beloften.. tot nader order e ;)
Old_Skool

Berichtdoor pauljans » Ma Feb 04, 2019 9:29 am

Redden was het doel dit jaar, zeker omdat we eind augustus nog geen volledige kern hadden. Maar kans op eindronde moeten ze toch proberen nemen. Al was het maar voor niets, toch nog extra matchkes en misschien wel een hoofdspeler voor wie het wel kan worden :D
pauljans

Berichtdoor Spietkak » Ma Feb 04, 2019 1:13 pm

Ik heb het volste vertrouwen in het huidige bestuur, daar er dit seizoen al meer voor de supps werd gedaan dan de voorbije 10 jaar ...
Gebruikers-avatar
Spietkak

Berichtdoor SDender » Za Feb 09, 2019 1:59 pm

En toch begrijp ik niet (zeker in de positie waar we nu is staan) waarom ze het niet proberen om voor een 1B licentie te gaan, kan er iemand mij garanderen dat we volgend seizoen ook top 4 gaan spelen neen, enkel als we deze ploeg samen kunnen houden wat een hele opgave zal worden ik ben is benieuwd of ze daar dan in gaan slagen.
SDender

Berichtdoor Nonkel Achille » Za Feb 09, 2019 3:03 pm

SDender schreef:En toch begrijp ik niet (zeker in de positie waar we nu is staan) waarom ze het niet proberen om voor een 1B licentie te gaan, kan er iemand mij garanderen dat we volgend seizoen ook top 4 gaan spelen neen, enkel als we deze ploeg samen kunnen houden wat een hele opgave zal worden ik ben is benieuwd of ze daar dan in gaan slagen.

Liever on deze groep voesj bauven. De realisten onder ons weten da dees reeks ons plosj es ver de moment, weir emmen ver moment niks te zieken in 1B. Voetjes op de grond en nie beginnen zjieveren gelek as dee van ier euwa veijer. ;)
Nonkel Achille

VorigeVolgende

Terug naar Mededelingen