Bestuur

Re: Bestuur

Berichtdoor Nonkel Achille » Di Okt 08, 2019 10:02 am

"VOETBAL 1ste AMATEURKLASSE
FCV DENDER In een persbericht benadrukt de Indonesische CEO Belinda Siahaan dat de promotie met de steun van de fans het einddoel blijft. Ze stelt ook dat de opwaardering van het Sportcafe de dienstverlening ten goede komt waarbij ook de sponsorrelaties een rol speelden. (rwd)"

:lol: :lol:
Nonkel Achille

Berichtdoor SDender » Vr Okt 18, 2019 7:12 pm

SDender

Berichtdoor Cee » Vr Okt 18, 2019 7:44 pm

SDender schreef:https://www.voetbalkrant.com/nieuws/2019-10-02/de-eigenaar-van-almeria-heeft-iets-gevonden-waarmee-hij-de-toeschouwersaantallen-doet-verdubbelen

Come on Sihar!! :mrgreen:

Haha zalig :lol:
Cee

Berichtdoor SDender » Do Okt 31, 2019 3:39 am

Waar blijft den uitleg ivm het ontslag van Peter Mommaert (wou die nimeer braaf luisteren naar Cieters) en de andere ontslagen of opgestapten?
SDender

Berichtdoor Nonkel Achille » Do Okt 31, 2019 7:09 am

SDender schreef:Waar blijft den uitleg ivm het ontslag van Peter Mommaert (wou die nimeer braaf luisteren naar Cieters) en de andere ontslagen of opgestapten?

Tes allemaul gebeerd mee ne SMS. :mrgreen:
Nonkel Achille

Berichtdoor T93 » Vr Nov 08, 2019 6:40 pm

Bericht op de site is wederom een 'pareltje'.
Met dat gedoe omtrent het bengaalse vuur hadden ze wat gedetailleerder mogen zijn en zeggen over welke wedstrijden het ging want ik kan me daar niet onmiddelijk iets over herinneren wanneer ik juist bengaals vuur in onze tribune zag. Vind die wetgeving trouwens belachelijk dat zou wat milder mogen worden, als dat op een geco-ordineerde manier gebeurd met duidelijke veiligheidsvoorschriften zie ik daar weinig graten in. De eerste politieke partij die daarover een wetsvoorstel indient heeft mijn stem (uitzondering van communisten, groene klimaatgekken, sossen, links-liberalen en christendemocraten).

We worden ook verweten van 'racistische spreekkoren'. Ik vind dit wel een straffe beschuldiging want bij mijn weten is racisme een strafbaar feit en dan zou het de logica zijn mocht het bestuur zijn burgerplicht doen en klacht neerleggen tegen ons de supporters omwille van 'racisme'. En idd ik zet het in aanhalingstekens want dat verwijt dat men ons hier aanwrijft vind ik walgelijk. Ik kom vele jaren naar FC en heb nooit geweten dat supporters in het stadion massaal hebben zitten beschimpen of liederen gezongen om iemand te treffen op basis van zijn etniciteit/huidskleur.
T93

Berichtdoor Nonkel Achille » Vr Nov 08, 2019 9:59 pm

Ge meegt gerest zoin da et weer een 'pareltje' es. Greta thunberg en andere Anuna De Wever's kroigen ier hoegwaurschoinlek een orgasme van. Man, waur bloiven ze et aulen, et klinkt als waure propaganda van de sossen en de grien.
Nonkel Achille

Vorige

Terug naar Mededelingen