SL20 - 01.02.20 - 20U00 FCV Dender - RWDM

Superliga Amateurs - 2019-2020

Re: SL20 - 01.02.20 - 20U00 FCV Dender - RWDM

Berichtdoor paplepel » Zo Feb 02, 2020 9:36 am

Ik kon het gisteren niet opbrengen om naar het stadion te komen. Net als eerder tegen Lierse dit jaar. Normaal gezien de wedstrijden waar je het meest zou moeten naar uitkijken.
Er is volgens mij extra-sportief iets onfris aan de situatie rond VV. Ik kan maar moeilijk geloven dat je onopzettelijk zo dom kunt zijn om daarmee als enige diepe spits het seizoen te willen aanvangen en volmaken. Ook begin vorig seizoen zag je Cieters alle moeite doen om die (tegen beter weten) in te lanceren in de basis.
Degradatie wordt wellicht onafwendbaar zonder offensieve slagkracht. Het is te hopen dat Belinda zich de komende maanden het licht ziet, zich laat omringen door een iets of wat van bestuur en WV zo snel mogelijk vervangt door een capabel iemand. Anders dreigt het ook volgend jaar een triestige bedoening te worden. Enkele weken geleden werd WV zijn jongere broer Roel in HNB trouwens vernoemd als rechter hand van Mannaert bij Brugge, dat zou hem toch iets van connecties moeten opleveren.
paplepel

Berichtdoor ancien » Zo Feb 02, 2020 9:49 am

Aan Schiar es een mail sturen of hij zijn bezze eens wil opentrekken want WV zijn kas is leeg
ancien

Berichtdoor El Panterinos » Zo Feb 02, 2020 10:16 am

Wie es Schiar, nieuw bloed in het bestuur? :P
Diene mens zal er weer niks van begrijpen van in Indochina. Ze maken die nogal wat wijs denk ik.

Amai, dan ist al serieus krabben voor de bankzitters.

Het was natuurlijk de bedoeling van met Valcke in t punt te spelen (is er nog een kans dat die nog speelt vant jaar?) maar wat ze in VV blijven zien is me een raadsel, daar mag je je idd vragen bij stellen.

Ne VV en ne WV, wa zejje er mee. Juste niks.
El Panterinos

Berichtdoor paplepel » Zo Feb 02, 2020 10:33 am

Zelfs met een fitte Valcke (hoewel goede speler) kon je zien dat er vooraan iets ontbrak, dat is voor mij ook geen speler voor in de punt. Bovendien je kern stofferen met 1 spits dit niveau waardig en waarvan je weet dat die al een zekere medische achtergrond heeft? Als net die dan uitvalt met een ernstige kwetsuur, dan is dat geen pech maar een zware inschattingsfout.
Revalidatie na een ingreep voor een scheur van de voorste kruisband mag je makkelijk rekenen op 9 maanden, dus Valcke zien we dit seizoen niet meer terug.
paplepel

Berichtdoor T93 » Zo Feb 02, 2020 11:04 am

Interview met RVA op youtube. Ik zie berusting en verteld toch wat opvallende zaken. In zijn uitleg hoor ik toch dat hij quasi volledig buiten de deur is gehouden wat betreft de wintermercato. Zeer bizar terwijl dat zijn voorganger bij zowat elke bespreking mee aan tafel zat...
Hij zegt over die Kaba dat hij 'die nog nooit had gezien'. Moet ik daaruit concluderen dat die van bovenaf is opgedrongen ?
Uit het interview met Hens (live vanuit Luc zijn keuken :lol: ) kan je duidelijk grote verbazing horen dat er geen versterking is bijgekomen.
T93

Berichtdoor pauljans » Zo Feb 02, 2020 3:21 pm

T93 schreef:Interview met RVA op youtube. Ik zie berusting en verteld toch wat opvallende zaken. In zijn uitleg hoor ik toch dat hij quasi volledig buiten de deur is gehouden wat betreft de wintermercato. Zeer bizar terwijl dat zijn voorganger bij zowat elke bespreking mee aan tafel zat...
Hij zegt over die Kaba dat hij 'die nog nooit had gezien'. Moet ik daaruit concluderen dat die van bovenaf is opgedrongen ?
Uit het interview met Hens (live vanuit Luc zijn keuken :lol: ) kan je duidelijk grote verbazing horen dat er geen versterking is bijgekomen.

De patatjes stonden op :lol: Toch blij dat Luc de vraag durfde stellen aan Regi. Tis gepasseerd jonges
pauljans

Berichtdoor T93 » Zo Feb 02, 2020 3:31 pm

RVA zijn antwoord: ' u moet dat vragen aan het management'. Dus Luc weet wat hem te doen staat volgende keer al had hij in principe nu al WV voor de camera moeten brengen.
T93

Berichtdoor ancien » Zo Feb 02, 2020 9:29 pm

We mogen en kunnen nog zo hard roepen als we willen op die broodnodige versterking. Er is nul....zero...nothing ...nada budget.De kas is leeg en Belinda kan haar baas niet overhalen om zijn get open te gaan trekken.We zullen het moeten doen met wat er nu is.Of om het met een boutade te zeggen.Roeien met de riemen die er zijn. :cry:
ancien

Berichtdoor SDender » Ma Feb 03, 2020 5:47 am

Ik begrijp dit ook ni meer het lijkt hun eigenlijk niet te kunnen schelen of het nu 1e of 2e amateur wordt want anders had hier bijkomende (aanvallende) versterking gestaan want er is budget maar ze steken het liever in andere zaken.
Ok rare wissel van Regi maar hoe VV stond te spelen ging die echt ni ineens een goal maken, als Regi VA erin slaagt ons toch te redden verdiend die man een standbeeld net zoals JP!
En ons wisselmogelijkheden op de bank is echt lachwekkend of eigenlijk eerder als FC supporter om te blijten :cry:

#Vaeyens and Belinda shame on you! giejn kloeite verstand van voetbal!!
SDender

Berichtdoor pauljans » Ma Feb 03, 2020 7:59 am

SDender schreef:Ik begrijp dit ook ni meer het lijkt hun eigenlijk niet te kunnen schelen of het nu 1e of 2e amateur wordt want anders had hier bijkomende (aanvallende) versterking gestaan want er is budget maar ze steken het liever in andere zaken.
Ok rare wissel van Regi maar hoe VV stond te spelen ging die echt ni ineens een goal maken, als Regi VA erin slaagt ons toch te redden verdiend die man een standbeeld net zoals JP!
En ons wisselmogelijkheden op de bank is echt lachwekkend of eigenlijk eerder als FC supporter om te blijten :cry:

#Vaeyens and Belinda shame on you! giejn kloeite verstand van voetbal!!

Klopt en ik dacht op dat moment dat we nog Mfumu hadden op de bank maar blijkbaar was die ook gekwetst :D Tjah als je als trainer iemand op de bank moet zetten die je nog nooit hebt zien spelen of zelfs zijn naam niet kent... Ik denk dat Regi zichzelf ook al afvraagt waarom hij hier getekend heeft.

En maar betalen voor personeel... In de kantine stond er voor de wedstrijd 1(!!) iemand achter de grote toog, weer goed geregeld :lol:
Ik zag bij de anciens in de tribune een kwartier voor het einde de berusting, iedereen beseft dat het voorbij is dit seizoen.
Serieus, wat zijn we met een buitenlandse investeerder in 2e amateur? Kunnen we dat varken en zijn aanhangsel hier gewoon niet buiten bonjouren?
pauljans

VorigeVolgende

Terug naar Competitie