SL04 21.09.19 - 20u00 - FCV DENDER EH - UR La Louviere-C

Superliga Amateurs - 2019-2020

Re: SL04 21.09.19 - 20u00 - FCV DENDER EH - UR La Louviere-C

Berichtdoor T93 » Zo Sep 22, 2019 1:07 pm

Ach Ancien ge hebt er geen verstand van.

Een goede coach aan de zijlijn maakt op dit niveau een groot verschil. Die coach is er bij ons niet en hij zet de zwakke resultaten van na de winterstop van vorig seizoen gewoon verder. Ik vind dat er moet worden ingegrepen en dat ze alles op alles moeten zetten om Emilio terug te halen. Het is 5 jaar geleden gelukt om hem te overtuigen in een veel benardere situatie dus ik denk dat hij niet weigerachtig zal staan om terug te keren. Ik kan me dus ook niet voorstellen dat er nu werkelijk niemand is op FC die deze optie eens bekijkt ? Of zijn ze nu werkelijk zo seniel ?
T93

Berichtdoor paplepel » Zo Sep 22, 2019 3:28 pm

Ik denk het gebrek aan een echte spits en scorend vermogen op dit niveau een veel groter probleem vormt. En een waar een andere trainer ook tegenaan zou lopen. Cieters heeft het hier vorig jaar in moeilijke omstandigheden finaal gewoon goed gedaan. Tenzij hij zelf verantwoordelijk is voor het manco in de kern mag hij wat mij betreft krediet krijgen. Afgaande op zijn track record is Emilio ook geen garantie op succes hoor.
paplepel

Berichtdoor T93 » Zo Sep 22, 2019 6:10 pm

paplepel schreef:Ik denk het gebrek aan een echte spits en scorend vermogen op dit niveau een veel groter probleem vormt. En een waar een andere trainer ook tegenaan zou lopen. Cieters heeft het hier vorig jaar in moeilijke omstandigheden finaal gewoon goed gedaan. Tenzij hij zelf verantwoordelijk is voor het manco in de kern mag hij wat mij betreft krediet krijgen. Afgaande op zijn track record is Emilio ook geen garantie op succes hoor.

Cieters heeft een hele grote verantwoordelijkheid voor de manco in deze kern dus op veel krediet heeft hij geen recht. En wat je daar zegt over Emilio dat snap ik toch niet. Die heeft hier toch fantastisch werk geleverd ? Ons destijds van een voorlaatste plaats naar een periodekampioenschap geleid en de eerste 3maanden van het seizoen erop stonden we vast in de top van de rankschikking. Na zijn vertrek stuikte het onder Pister volledig ineen. De spelers die destijds onder hem trainde spreken met alleen maar lof over hem.
T93

Berichtdoor Pater Clementius I » Zo Sep 22, 2019 6:30 pm

Tot dusver behaalde Cieters sedert Nieuwjaar 20 op 54. Dik gebuisd dus. We zijn amper 4 speeldagen ver en de spelers lopen (allez ja, strompelen) er al gelaten bij. Keine Lust. Cocchiere moest weg, ne vervanger was niet nodig met Dennis the Menace in de rangen, op de bank zitten nen hoop eerste communicanten met daarnaast nen trainer met de uitstraling van ne palliatieven West-Vlaamsen treurwilg. Cieters boitn, en rap!
Pater Clementius I

Berichtdoor paplepel » Zo Sep 22, 2019 6:52 pm

T93 schreef:
paplepel schreef:Ik denk het gebrek aan een echte spits en scorend vermogen op dit niveau een veel groter probleem vormt. En een waar een andere trainer ook tegenaan zou lopen. Cieters heeft het hier vorig jaar in moeilijke omstandigheden finaal gewoon goed gedaan. Tenzij hij zelf verantwoordelijk is voor het manco in de kern mag hij wat mij betreft krediet krijgen. Afgaande op zijn track record is Emilio ook geen garantie op succes hoor.

Cieters heeft een hele grote verantwoordelijkheid voor de manco in deze kern dus op veel krediet heeft hij geen recht. En wat je daar zegt over Emilio dat snap ik toch niet. Die heeft hier toch fantastisch werk geleverd ? Ons destijds van een voorlaatste plaats naar een periodekampioenschap geleid en de eerste 3maanden van het seizoen erop stonden we vast in de top van de rankschikking. Na zijn vertrek stuikte het onder Pister volledig ineen. De spelers die destijds onder hem trainde spreken met alleen maar lof over hem.

Emilio heeft het inderdaad goed gedaan bij ons maar over zijn hele loopbaan kan je hem nu toch bezwaarlijk een succestrainer noemen? Die periodetitel werd trouwens ook gepakt met Grosjean als hoofdcoach.
Ik heb geen probleem met het feit dat Cocchieri weg is, wel met het feit dat er geen scorend vermogen in de plaats is gekomen. Je hebt gelijk als dat in toto effectief Cieters zijn beslissing is geweest. Alleen kan ik me dat echt moeilijk voorstellen.
paplepel

Berichtdoor ancien » Zo Sep 22, 2019 7:41 pm

Bha.Blijven dromen over Emielio als nieven trainer mag .Maar ik zou er toch mijn geld durven op inzetten dat hij nooit lager zal gaan dan 1B.Ooit was hij hier eens een keertje trainer.Deed het heel goed maar bij de eerste en beste gelegenheid was hij hier den hof af.De realiteit is en blijft dat wij ons dergelijken trainer niet kunnen veroorloven tenware onzen exoot morgen bij hem langs gaat met een grote kabas geld.Er liepen gisteren bij ons wel enkele gefrustreerde spelers rond en ik kan er inkomen als ge wilt zien hoe sommigen keer op keer gaan voor eigen succes en weigeren van den bal af te geven aan een medemaat(s) die zeer goed geplaatst stond.Hoe dikwijls M.Neys gisteren zijn flank heeft afgespurt zonder den bal te krijgen was niet te tellen. Soit.Met dezen of andere trainer komen kijken doe ik toch. :mrgreen:
ancien

Berichtdoor Cee » Zo Sep 22, 2019 8:16 pm

Ancien, we verstaan ondertussen dat ge van Ridwane niet veel moet weten, spreekt het dan gewoon uit ook ipv altijd rond de pot te draaien.

Vond Ridwane gisteren een hele goede eerste helft spelen, in de tweede helft iets ongelukkiger in zijn acties en dan leidt zijn balverlies inderdaad ook de tweede tegengoal in.
Cee

Berichtdoor T93 » Ma Sep 23, 2019 7:31 am

Wat voor een hypersensitieve mensen zijn die walenkoppen tegenwoordig geworden. Djeezes zeg...

https://www.dhnet.be/sports/sport-regio ... 53cc0066fa
T93

Berichtdoor Cee » Ma Sep 23, 2019 8:12 am

Ja, want het is een goed idee om gezangen boven te halen waarvoor Westerlo in dezelfde week veroordeeld werd.

Dat zal wel aan die "hypersensitieve mensen" liggen, zoals gij ze noemt. Zeker. :roll: :roll:
Cee

Berichtdoor Pater Clementius I » Ma Sep 23, 2019 8:20 am

Allez les Loups, choment avec nous! :mrgreen:

Och ja, waar is den tijd dat er gezongen werd: "Hamas hamas, de stewards on de gas" :lol:

Of het slim is, laat ik in het midden, maar niet alles moet opgeblazen worden tot groteske proporties. 'k Vind het feit dat matchfixers gewoon in 1ste mogen starten dan veel frappanter.
Pater Clementius I

VorigeVolgende

Terug naar Competitie