17/4 (15u) St-Eloois Winkel Sp. - FCV Dender

Re: 17/4 (15u) St-Eloois Winkel Sp. - FCV Dender

Berichtdoor Pater Clementius I » Ma Apr 18, 2016 5:58 pm

Pater Clementius I

Berichtdoor T93 » Ma Apr 18, 2016 6:16 pm

T93

Berichtdoor BickyVAKH2 » Ma Apr 18, 2016 10:11 pm

Net de rangschikking van speeldag 17 met nu vergeleken. Hamme stond toen 7 punten achter op ons, nu staan ze er 8 voor. Dat zijn 15!!! punten verschil op 15 wedstrijden. Hallucinant eigenlijk. En zeggen dat we bij winst op Oudenaarde nog altijd hadden meegedaan om de titel, want misschien kwamen ze bij Hamme opnieuw onder druk te staan op dat moment. Zelfs de match thuis tegen Hamme kon je perfect gewonnen hebben, want was misschien wel één van de betere matchen onder Pister, toch loop je op één domme counter die dodelijk efficiënt wordt afgemaakt. Die 0-2 en 0-3 in de laatste minuten toen we alles of niks speelden, waren voor de statistieken. Verlies je het daar? Neen, waarschijnlijk ook niet. 1/6 tegen Izegem. 2/6 tegen Gullegem. Gezien het spelbeeld was 2/6 tegen Eendracht ook te weinig. Dan verdien je het ook niet als je zo morst met de punten.

Soit, nog iets opmerkelijk is dat we op 15 wedstrijden 2 goals meer geslikt hebben dan de heenronde, wetende dat je dus thuis Hamme 0-3 en op Bornem 5-1 verloren hebt. Dat zijn er dus een pak minder op die 13 andere wedstrijden dan in de heenronde en toch halen wij amper punten in die periode. Nogmaals een bewijs dat zonder Terki ons creatief voetbal waardeloos was, maar onze verdedigende organisatie er altijd gestaan heeft. Persoonlijk heb ik dat verlies van Terki toch zwaar onderschat. Dat Casagolda een iets mindere periode had heeft natuurlijk ook een rol gespeeld. En deze ploeg was eigenlijk sinds vorig jaar januari zeer sterk. Een jaar aan een stuk op hoog niveau gepresteerd, buiten AA Gent in het kalenderjaar 2015 kan geen enkele ploeg dergelijke statistieken afleveren in ons nationaal voetbal het afgelopen jaar.

Proficiat Hamme, met een eindspurt zoals wij vorig jaar eigenlijk de eindronde hadden kunnen/moeten winnen. Toch, het blijft enorm zuur. Gewoon omdat je weet dat als Ferrera aan het roer blijft, ook Terki blijft en we nu los kampioen waren. Een gemiste kans.

Over zondag: Moeten altijd winnen. Betere ploeg, beste kansen ondanks de akker. Bal wil er gewoon niet in met die scrimmage van Pé en Casa op de paal. Nu of nooit, 2 Acren mag geen probleem zijn (anders verdien je zelfs de rechtstreekse promotie niet) en Torhout, tsjah, daar moet je het op een akkoordje gooien he seg. Laat ons hopen dat bij winst nu zondag zowel Londerzeel als Oudenaarde punten laten liggen, dan wordt Torhout een plezierreisje :D maar ik denk dat PaulJans dat niet meteen ziet zitten dat het nu zondag al gebeurd :lol:
BickyVAKH2

Berichtdoor pauljans » Di Apr 19, 2016 6:09 am

Als het nu zondag zo ver is dan ga ik inderdaad zwaar teleurgesteld zijn. Dat zou dan 2 jaar op rij zijn dat ik de laatste thuismatch mis waarbij het bal is :evil:

Gebt gelijk Bicky, Deux-acren zou toch geen probleem Mogen zijn en Torhout is al gered. Betaal hun winstpremie en we pakken 6/6 (maja, da wouden we met Charleroi ook eens doen enkele jaren terug :? toen gingen we de klus wel zelf klaren )
pauljans

Berichtdoor Cee » Di Apr 19, 2016 7:09 am

Het probleem met Charleroi is dat zij toen van Kortrijk een serieuze smak geld beloofd waren om te winnen :(
Cee

Berichtdoor pauljans » Di Apr 19, 2016 9:08 am

pauljans

Berichtdoor Cee » Di Apr 19, 2016 10:04 am

Cee

Berichtdoor Schier » Wo Apr 20, 2016 8:57 am

Schier

Berichtdoor Old_Skool » Do Apr 21, 2016 9:51 am

Gaat er bij mij nog steeds niet in.. we vangden toen 1.3 miljoen tv gelden per jaar... da op het spel zetten 1 investering van wss max 100-200duizend (geen idee over welke bijdrage wordt geklapt ivm die winstpremies enzo).. Soit, ik snap het ergens wel, het moest al serieus misgaan, maar dat ging het ook.. en asge dan Destorme die match zag.. pfff da vergeef ik hem nooit.. free trip to KVM belangrijker dan de club die hem in eerste bracht erin te houden.. bah..
Old_Skool

Vorige

Terug naar Archief