9/4 (20u) FCV Dender - KRC Gent-Zeehaven

Re: 9/4 (20u) FCV Dender - KRC Gent-Zeehaven

Berichtdoor Old_Skool » Ma Apr 11, 2016 7:13 am

Belangrijke zege. Na 12 min dacht ik, ja tseizoen zit erop, fuck off, kist men kloeten, ik trekket nimeer.. en dan beginnen ze te sjotten.. laatste pas kwam er ni uit, ma tbegon toch weer te rollen..

Op de vrijtrap kopt Pee em er lekker in, en in den tweede helft zagde da Gent gewoon was om op een klein pleintje te spelen (zeker dienen dikke Welvraat 6 :D) voor de linksvoor (nr13 dacht ik) had ik ook al geen schrikk, die kerel kon nog geen bal controleren, laat staan nen deftige voorzet trappen.. en hunne spits pakt dan nog is rood.. onozel ploegsken, dawe ginder punten hebben laten liggen, ongelofelijk..

Anyway, belangrijker, malaise in Aalst omda de pree's naar beneden worden getrokken, en de echte tegenstander Londerzeel heeft nog matchen tegen Petegem, Temse en Brakel voor de boeg.. Wij daarintegen Winkel, Torhout en Deux Acre..
Tis nog ni gedaan, maar we staan er weer beter voor.. Match op Winkel wordt nen belangrijken..

Die mannen hebben geen licentie, dus tellen in de ranking ni mee.. virtueel staan we op plaats 3 met enkel Londerzeel voor ons en een makkelijker programma..

pffff lekker spannend.. Proficiat aan Hamme , de eindsprint heeft het hem gedaan..
Old_Skool

Vorige

Terug naar Archief