2/4 (19u30) KSV Oudenaarde - FCV Dender

Re: 2/4 (19u30) KSV Oudenaarde - FCV Dender

Berichtdoor FCD » Zo Apr 03, 2016 5:56 pm

De verplaatsing naar Winkel wordt alles of niks. De andere 3 matchen (staartploegen) moeten altijd 9 op 9 opleveren.
Eigenlijk triestig om te zien dat je na zo'n belabberde terugronde nog steeds op 2 punten van promotie (of behoud, te zien hoe je het bekijkt) staat.
FCD

Berichtdoor fcd93 » Zo Apr 03, 2016 6:40 pm

Jammer voor op deze manier te verliezen :( als je dan later leest dat de scheids en ze assistenten beloond werden na de match me een fles champagne :shock:
fcd93

Berichtdoor BickyVAKH2 » Zo Apr 03, 2016 6:48 pm

Dit komt niet goed. Eindronde halen zal wel lukken, maar als je daar een gemotiveerd Aalst of La Lou voorgeschoteld krijgt, mag je er een kruis over maken. Het vertrek van Terki zwaar onderschat. Het feit dat je 25 speeldagen baas was en het nu zo domweg verspeelt, zal mentaal zwaar doorwegen. De problemen met Casagolda hebben ook hun invloed gehad. En eerlijk gezegd denk ik dat de club ermee stopt als we niet naar 1. Amateurliga promoveren. Daar heeft het toch alle schijn van.

Over de match: De kelk ledigen tot op de bodem heet zoiets. Overwicht qua balbezit, de betere kansen en dan fladdert daar per ongeluk een bal in de kluts voorbij Gies. Kom je toch nog op 2-1 moet de scheidsrechter weer de hoofdrol opeisen. Penalty niet gefloten, rode kaart van Pé was belachelijk en elke mogelijkheid tot snelle omschakeling mocht Oudenaarde meteen een fout maken zonder een gele kaart te krijgen. Toch ook wel verschoten hoe weinig scherpte en echte goesting er is binnen de spelersgroep om er ondanks alles toch nog iets van te maken. Ook JP krijgt er blijkbaar geen vuur in en de trainerswissel heeft eigenlijk geen effect gehad.
BickyVAKH2

Berichtdoor T93 » Zo Apr 03, 2016 9:43 pm

BickyVAKH2 schreef:En eerlijk gezegd denk ik dat de club ermee stopt als we niet naar 1. Amateurliga promoveren. Daar heeft het toch alle schijn van.

Dan zullen we maar volgend seizoen naar de beste club van de denderstreek gaan zien. Namelijk Lebbeke Saint-Germain. :lol:
Nee effe serieus nu. Als we niet promoveren zal Aalst hier snel in ons stadion spelen en zullen we binnen de korste tijd opgeslorpt worden en in ruil daarvoor mag Van Roy en misschien nog andere bestuursleden een postje bekleden bij den Eendracht.
T93

Berichtdoor paplepel » Zo Apr 03, 2016 10:39 pm

Vertrek van Terki, hoe goed en belangrijk hij ook was, mag geen excuus zijn voor de huidige gang van zaken. Denkt trouwens niet dat het bestuur hier veel kan aan doen. Als grotere naar kleinere clubs komen voor een speler, en de speler in kwestie wil vertrekken, dan vertrekt hij nu eenmaal meestal gewoon. Die regel geldt voor ons, maar om het even voor welke andere club, op om het even welk niveau. Geval Casagolda illustreert wat er gebeurt als je als club toch probeert hier tegen in te gaan, ben je uiteindelijk toch mooi de verliezer.

Resultaten Aalst en vooral Londerzeel vallen anderzijds geweldig mee dit weekend. Het is bij ons 1 voor 12, maar in theorie (en tegen beter weten in) is de tweede plaats nog mogelijk. Londerzeel heeft met Bornem, Petegem, Temse en Brakel niet het makkelijkste programma. Zou me verbazen als die 12 op 12 halen.
paplepel

Berichtdoor pauljans » Ma Apr 04, 2016 7:31 am

Over het extrasportieve wil ik echt niet meer praten, dat ze hun plan daarmee trekken.

Na Aalst echt slechte matchen gespeeld, zaterdag tegen Oudenaarde spelen we een goede eerste helft maar het zit gewoon niet mee. Die rode kaart van Pé, aub zeg, de 3-1 is dacht ik ook offside maar bon, het was dan toch al gepasseerd.

Gezien ons programma zou je moeten zeggen dat we nog 50% hebben op die 2e plek. Als wel al van fucking Zeehaven, Acren en Torhout ni gaan kunnen winnen, dan verdien je het zelfs niet. Haal Lapage terug bij de kern, hij zal ons wel die plek bezorgen :mrgreen: 2 fucking punten is te doen, maar we moesten er al 10 voor staan.

Als we het halen, of niet halen, iedereen buiten. Giesje in de goal laten en volledig nieuwe kern bouwen met spelers uit de regio. Al die dure vogels moeten weg. Gaan we dan sportief nog iets betekenen? Misschien ook niet, maar Hamme bewijst het tegendeel dit seizoen.

En zeggen dat we volgend jaar gewoon voor Europees voetbal hadden moeten strijden door de miserie van vorig seizoen :mrgreen:
pauljans

Berichtdoor Pater Clementius I » Ma Apr 04, 2016 11:26 am

Die 3-1, wij dachten ook dat dat buitenspel was. Op de Facebookpagina van Oudenaarde staan beelden: bij de 3-1 staat Van Tornhout toch voor de bal als de pas vertrekt? Of vergis ik me?

Wat er ook van zij: serieus genekt door de ref. Ik hoop dat zijn fles champagne na de match hem zuur opgebroken is.

Voor de rest volledig eens met pauljans. In principe kan het nog, maar probleem is dat de spelers (en supporters) het mentaal steeds moeilijker krijgen om al die tegenslagen te boven te komen en, vooral, we creëren nog nauwelijks kansen ondanks het feit dat we doorgaans balbezit hebben. Tegen Gent-Zeehaven, Twee-Akkers en Torhout moet je gewoon 9 op 9 halen (allez, momenteel is elke match moeilijk) en dan is het alles of niets op Winkel. En na dit seizoen alle grootverdieners buiten en streekjongens, ik hoop dat ze toch al es hun ogen de kost gegeven hebben in de lagere reeksen. Ijdele hoop zeker? 8-)
Pater Clementius I

Berichtdoor T93 » Ma Apr 04, 2016 11:45 am

We moeten zelf al 12 op 12 halen om nog kans te maken en eerlijk gezegd zie ik dat niet gebeuren.

En van scouting is hier geen sprake. Ik geef u een voorbeeld van die M'barki die nu de beste man is bij Londerzeel. Speelde vorig seizoen bij Ninove en daarvoor bij Liedekerke dat je zo een speler niet op het spoor komt is toch ongelooflijk. Het eerste wat je als club doet naar scouting toe is naar de clubs op iets lager niveau rondom u kijken naar talent. Maar hier gebeurt dat niet de hoofdscout hier heet 'youtube' met als specialiteit uruguayanen en zwitsers.
T93

Berichtdoor ancien » Ma Apr 04, 2016 2:31 pm

Idd als ge u op "youtube" informeert over een speler dat zie je daar die speler de meest fantastische
dingen doen met een bal. alleen zal hij dat wel reeds verschillende malen geprobeerd hebben voor
hij dàt schot gefilmd krijgt.Hoe gek moet je wel zijn om op basis daarvan een speler een contract te geven.
soit ze zijn hier niet de enigen die zulken stooten uithalen want hier wat verder klagen hun supps ook over
dit fenomeen.Scouten moet ge een gans seizoen doen maar dan met een scout die van wanten weet.
ancien

Berichtdoor Pater Clementius I » Di Apr 05, 2016 6:55 am

Ons bestuur is mee met zijn tijd, het maakt gebruik van sociale media om spelers te scouten en aan te werven. Een internetverbinding kost nu eenmaal minder dan een vaste scout. :lol:

Ach ja, we zien wel, zei El Panterinos. 8-)
Pater Clementius I

VorigeVolgende

Terug naar Archief