19/3 (20u) FCV Dender - UR La Louviére Centre

Re: 19/3 (20u) FCV Dender - UR La Louviére Centre

Berichtdoor T93 » Za Mrt 19, 2016 9:51 pm

Zwaar teleurgesteld met dit resultaat.
Eerste 15min. 2 goede kansen met dat schot van Fernandez dat de keeper fabuleus pakt en de kopbal op de lat maar meer grote kansen hebben daarna niet meer gehad ondanks dat we vooral de 2de helft de beste ploeg waren en degelijk voetbalde tot aan de 16. Op zich kun je daar eender welke coach zetten maar als je spitsen in een vormdip zitten kan je het wel schudden. Snedige invalbeurt wel van Cabumi, alsook van Vdhoeght maar die laatste neemt het woord snedig wat te letterlijk...

Volgende match naar Oudenaarde. Als je daar verliest mag je mijn inziens over rechtstreekse promotie een streep trekken.
T93

Berichtdoor ancien » Zo Mrt 20, 2016 7:24 am

Beide ploegen ging vol voor de zege.
Het was een genietbare wedstrijd maar wel met weinig doelgevaar.
Nogmaals vastgesteld dat Dimbala nog weinig van tel is voor de ploeg.
Verloor elk duel en ik denk dat Vanderhougt ook stilaan aan vertrekken mag gaan denken. Bij elke invalbeurt
van hem kreeg hij steeds geel of rood(reeds3x).En wat Agneli betreft(als vervanger van Terki) die loopt er
precies ook bij voor spek en boonen.Duelkracht ook een dikke 0.
Ons verdediging was top. Wat ook nodig was want LaLou vond ik de beste spelende ploeg die
ik dit seizoen reeds aan het werk zag.
ancien

Berichtdoor SDender » Zo Mrt 20, 2016 2:39 pm

Ik ben GEEN lid van de sfeergroep H2 (ik zit wel in de H dus heb alles gezien) maar hoe de supporters hier tegenwoordig behandeld worden is echt wel triestig, eerst kledij afpakken blijkbaar dan tijdens de match de provocaties van politie en stewards de mensen hun bier afpakken aub waar gaan we naartoe :roll: ze hadden hun beter wa meer me het echt krapuul van La Louvière bezig gehouden dan hadden ze hier misschien ni ineens aan onze ingang gestaan! :roll:

We hebben al weinig supporters en dan hoort ge nog zo'n van die zaken, of hebben we ineens terug een ezelken gevonden da geld schijt en da ze ier dus me 200 supporters per match content zijn.
SDender

Berichtdoor fcd93 » Zo Mrt 20, 2016 9:01 pm

SDender schreef:Ik ben GEEN lid van de sfeergroep H2 (ik zit wel in de H dus heb alles gezien) maar hoe de supporters hier tegenwoordig behandeld worden is echt wel triestig, eerst kledij afpakken blijkbaar dan tijdens de match de provocaties van politie en stewards de mensen hun bier afpakken aub waar gaan we naartoe :roll: ze hadden hun beter wa meer me het echt krapuul van La Louvière bezig gehouden dan hadden ze hier misschien ni ineens aan onze ingang gestaan! :roll:

We hebben al weinig supporters en dan hoort ge nog zo'n van die zaken, of hebben we ineens terug een ezelken gevonden da geld schijt en da ze ier dus me 200 supporters per match content zijn.

Was dan nog in opdracht van bestuur blijkbaar ook de wc rollen werden afgepakt :x
fcd93

Berichtdoor pauljans » Zo Mrt 20, 2016 10:02 pm

Die rollen werden terecht afgepakt. Tijdens de match moet dat niet gegooid worden.
pauljans

Berichtdoor Cee » Ma Mrt 21, 2016 8:41 am

Op de beelden lijkt het toch alsof die verdediger de bal niet raakt met zijn handen, maar wel zeker de intentie had dat te doen indien de bal onder de lat vloog.
Cee

Berichtdoor BickyVAKH2 » Ma Mrt 21, 2016 2:11 pm

SDender schreef:Ik ben GEEN lid van de sfeergroep H2 (ik zit wel in de H dus heb alles gezien) maar hoe de supporters hier tegenwoordig behandeld worden is echt wel triestig, eerst kledij afpakken blijkbaar dan tijdens de match de provocaties van politie en stewards de mensen hun bier afpakken aub waar gaan we naartoe :roll: ze hadden hun beter wa meer me het echt krapuul van La Louvière bezig gehouden dan hadden ze hier misschien ni ineens aan onze ingang gestaan! :roll:

De kledij is niet afgepakt hoor, maar ze moet wel uit het materiaalkot verdwijnen tegen de volgende controle.

Over de randanimatie tijdens de match: Wat was dat, seg?! Ik heb er een paar nachten laten overgaan, want ik denk dat ik anders te fel zou reageren. Eerst en vooral het Wc-papier en het schijt aan het beleid gezang was een ludieke, toffe actie, jammer dat sommigen dan de noodzaak vinden om dit ook tijdens de match te gooien. Het werd uiteindelijk weggenomen op vraag van de politie. Soit, daar kon ik mij nog in vinden. Wat er zich net voor de start van de 2e helft afspeelt tart werkelijk alle verbeelding. Een paar opgetrommelde stewards die zich plots willen profileren. Voor de match was het geen probleem om met de plateau's de tribune te betreden, tijdens de rust plots wel. Meneer de hoofdsteward probeert daar dan een plateau bier uit de handen te trekken van één van onze jongens. Ik spreek de reactie nadien niet goed, maar dat de stoppen dan beginnen doorslaan bij sommige kan ik ergens begrijpen.

Ik ben onmiddellijk bij de spotters verhaal gaan halen om te vragen wat de bedoeling was. Ze waren hier vrij duidelijk in dat dit in opdracht van de club was. Enkel met het Wc-papier hebben zij zich gemoeid. Bon, dan maar naar de steward met profileringsdrang om te vragen wat de bedoeling was. Meneer beweerde veiligheidsverantwoordelijke te zijn en op vraag van de hoofdinspecteur de plateau's in beslag te nemen. Alleen wist pipo de clown niet dat die hoofdinspecteur één van de spotters was waarmee ik juist was gaan praten op de tribune. Dan was het plots dat hij als veiligheidsverantwoordelijke zelf handelde. Ware het niet dat Bart Van Pottelbergh veiligheidsverantwoordelijke is op FC die ons enkele dagen geleden een e-mail had verstuurd ivm die controle op het materiaalkot. Meneer de steward wist blijkbaar van geen hout meer pijlen te maken en zei dan maar dat hij zijn overplaatsing naar Dender had gevraagd en dat hij de nieuwe veiligheidsverantwoordelijke zou worden. Bon, de discussie werd te belachelijk, dan maar terug op mijn plek gaan staan.
BickyVAKH2

Berichtdoor Cee » Ma Mrt 21, 2016 5:47 pm

Da klinkt inderdaad als een zeer rare manier van handelen.

Het enige dat ik er van gehoord heb, is dat er inderdaad een nieuwe veiligheidsverantwoordelijke op komst is en dat hij al op de club geweest is bij vorige matchen, maar dat heb ik ook niet uit officiële bron vernomen.
Cee

Berichtdoor T93 » Ma Mrt 21, 2016 6:18 pm

Veelzeggend over het bestuur dat ze er liever voor kiezen om een aantal zwakbegaafde stewards op te jutten om zich uitdagend en provocerend op te stellen naar de supporters uit de H toe in de hoop dat er een reactie van komt zodoende dat ze hun maar gouw een SV aan hun broek kunnen naaien.

Kan er mij iemand eens uitleggen waarom er geweigerd wordt om eens in dialoog met de supporters te gaan ? De manier van handelen nu maakt de relatie onderling alleen maar erger en erger. En eerlijk gezegd denk ik dat het hun gene fuck kan schelen. Van Roy heeft vandaag op City Music Aalst laten vallen dat een verhuis van E.A naar Denderleeuw te onderhandelen valt moest hun stadion worden afgebroken. Dus stap 1 van zen plan is nu in werking gesteld, namelijk supporters die daar tegen zijn uit het stadion verwijderen.
T93

Berichtdoor BickyVAKH2 » Ma Mrt 21, 2016 6:49 pm

Cee schreef:Da klinkt inderdaad als een zeer rare manier van handelen.

Het enige dat ik er van gehoord heb, is dat er inderdaad een nieuwe veiligheidsverantwoordelijke op komst is en dat hij al op de club geweest is bij vorige matchen, maar dat heb ik ook niet uit officiële bron vernomen.

Als het de kerel is van vorige zaterdag zijn we er mooi aan toe. Ken hem vanop Brugge. Kinderen hun suikerwafel gaan afpakken op de tribune en van dat soort toestanden. Dat belooft.
BickyVAKH2

VorigeVolgende

Terug naar Archief