SV Bornem - FCV Dender

Re: SV Bornem - FCV Dender

Berichtdoor paplepel » Zo Mrt 06, 2016 6:26 pm

Mooie reactie gezien vandaag.. Waaraan lag het deze keer? Pister? Systeem? Of stond het bestuur op het veld?
Schokeffect is dringend nodig of het is voorbij. Onmiddellijk nieuwe trainer aanstellen met profiel eerste klasse aangezien dit blijkbaar het enige is dat de heren op het veld kan motiveren ALLE taken uit te voeren. Ofwel enkele spelers onmiddellijk naar de B-kern (Casagolda, Dimbala, Podevijn, Pé) omwille van onvoldoende inzet en/of ontoelaatbaar extrasportief gedrag, en proberen een voorbeeld te stellen aan de rest. Hiermee verlies je uiteraard kwaliteit maar op deze manier wordt het toch niets.
paplepel

Berichtdoor BickyVAKH2 » Zo Mrt 06, 2016 6:34 pm

BickyVAKH2

Berichtdoor paplepel » Zo Mrt 06, 2016 6:48 pm

Omdat Casagolda niet meer voor FC wil spelen en volgens mij de boel verziekt..
Omdat ik het niet vind kunnen dat Dimbala in de beslissende fase van het seizoen een taak als trainer van een andere club aanvaardt. Ik geloof niet dat de focus dan nog 100% bij je job als speler ligt.
Omdat het ABSOLUUT niet kan dat je midden in het seizoen op vakantie trekt zoals Pé. Maar dan ook absoluut niet, je moet zelfs niet afkomen met 'ik had toelating´. Hoe durf je zelf al gewoon de vraag stellen?
En omdat ik het niet vind kunnen dat je als speler continu op wedstijden van EA wordt gesignaleerd zoals Podevijn. Dit lijkt misschien een flauwe reden maar ik het hier als supporter moeilijk mee. Verder ook niet onder de indruk van zijn inzet.

Je noemt het dom maar heb je een betere reactie? Qua mentaliteit was het nog OK? 5-1 op Bornem zeg komaan...
paplepel

Berichtdoor T93 » Zo Mrt 06, 2016 6:54 pm

De nieuwe coach moet hier zo rap mogelijk komen. Liefst voor woensdag. Als de voorzitter nu nog altijd beslist om op congé te gaan en het nog een week uit te stellen zou ik dat onbegrijpelijk vinden. Wat een timing ook om congé te pakken ??? Doe dat dan ergens in Oktober ofzo maar toch niet op zo een cruciaal moment ???
T93

Berichtdoor BickyVAKH2 » Zo Mrt 06, 2016 7:10 pm

BickyVAKH2

Berichtdoor paplepel » Zo Mrt 06, 2016 7:41 pm

Casagolda: vandaag ook niet gezien, vorige twee matchen genoeg van gezien. Over en out.
Dimbala: is NU trainer van een andere club en niet volgend seizoen.
Pe: inderdaad nuttige speler maar het is toch maar gebeurd.
Podevijn: ik respecteer je mening maar ik vertrouw hem niet.

Kijk, ik hoop evenzeer dat het toch nog goedkomt. Maar ik geloof niet dat dit enkel pech is, en er is m.i. voldoende kwaliteit. Concentratie voor je eigen doel en dat van de tegenstrever vallen ook onder mentaliteit. 5-1 op Bornem, Hamme, Gullegem. Het is gewoon te veel. Los van Casagolda (daar geloof ik echt niet meer in, sorry), weet ik ook wel dat het niet enkel de schuld is van die 3 specifieke spelers. Hun gedrag is wel indicatief voor de anarchie momenteel in de groep. Daarom zou ik ofwel nu een sterke trainer zetten (en graag volgend seizoen de kern uitkuisen) of nu meteen enkele voorbeelden stellen. Als dat dom is, geef me dan maar die award.
paplepel

Berichtdoor pauljans » Zo Mrt 06, 2016 7:44 pm

Dat ze die 4 van Bornem kopen. Heeft echt alles weggekopt wat hij kon. Mentaliteit was er. Gaat dat schot van Angeli op de lat binnen gaan we erop en erover. Je kan de spelers niet verwijten dat we dan nog een 4e en 5e doelpunt slikken. Ik denk dat er op dat ogenblik nog 2 verdedigers op stonden.

Podevijn heeft de laatste 20 minuten zelf met pijn de ziel uit zijn lijf gelopen. Ook al zit hij veel op Eendracht, het is bij ons ook ne clubman. En moest Casagolda niet willen spelen voor onze club, dan was hij vandaag niet aanwezig op Bornem. Wat dus wel het geval was.

Kdenk niet dat ge op de match zat paplepel, en moest da wel zo zijn waarde mss diene zjieker da bovenaan de tribune stond. Man diene stond er kort tegen, en ni alleen bij mij
pauljans

Berichtdoor paplepel » Zo Mrt 06, 2016 7:48 pm

Geen probleem hoor jongens, als de mentaliteit toch zo top is dan komen we er wel zeker.
paplepel

Berichtdoor Nostradamus » Ma Mrt 07, 2016 8:43 am

En nu ???
Het mag duidelijk zijn dat we het op deze manier niet gaan redden.
Er heerst op de één of andere manier een malaise in de ploeg.
De cijfers liegen niet. 14 op 30 en na de winterstop 8 op 21 !!!
Goals vliegen binnen dat het een lieve lust is.
Telkens een tegenstrever in de buurt van ons doel komt is het gevaarlijk.
Maar goed, het kan nog maar dan moet er nu uit een ander vaatje worden getapt.
Het zal zaterdag weer nen vette zijn van het volk...
Nostradamus

Berichtdoor ytos » Ma Mrt 07, 2016 9:56 am

Plaats 1 of 2 heeft Dender al zelf niet meer in eigen handen. Als Hamme en Londerzele al hun matchen winnen, is Dender gezien. Zelf spelen ze niet meer tegen elkaar en met hun huidige conditie, gezien hun programma en de neerwaartse spiraal bij Dender lijkt dit me voor beide teams haalbaar.
Ik vrees zelfs voor een plaats bij de top 6.
ytos

VorigeVolgende

Terug naar Archief