SV Bornem - FCV Dender

Re: SV Bornem - FCV Dender

Berichtdoor Nonkel Achille » Zo Mrt 06, 2016 3:44 pm

Idd, geen Casa in de selectie, zou geblesseerd zijn.
Nonkel Achille

Berichtdoor Nonkel Achille » Zo Mrt 06, 2016 3:45 pm

ondertussen staat het 4-1. :oops:
Nonkel Achille

Berichtdoor ancien » Zo Mrt 06, 2016 3:48 pm

de lesten tijd vliegen de ballekes er vlot in...... bij pravos :mrgreen: :mrgreen:
ancien

Berichtdoor T93 » Zo Mrt 06, 2016 3:52 pm

Och ja wat maakt het uit... kans is toch zeer groot dat we geen licentie krijgen. Bepaalde bestuursleden laten hun nog met moeite zien en beginnen er hun geruisloos van tussen te muizen. Spelers zijn niet blind en zien en horen dit ook...
T93

Berichtdoor Nonkel Achille » Zo Mrt 06, 2016 3:53 pm

Als het zo ver gaat, kan je zelfs top 6 vergeten. :oops:
Nonkel Achille

Berichtdoor Nonkel Achille » Zo Mrt 06, 2016 3:56 pm

Astemblief, 5-1
Nonkel Achille

Berichtdoor T93 » Zo Mrt 06, 2016 3:58 pm

Supporters moeten in opstand komen tegen dit achterlijk bestuur !!!
Zij zijn de bron van al deze miserie !!
T93

Berichtdoor ancien » Zo Mrt 06, 2016 4:07 pm

Sorry jongens maar is het toegelaten en neem het mij vooral niet kwalijk.
Maar ik heb al lang mijn grote twijfels over de bestuurscapaciteiten van onze voorzitter.
Die mens heeft zijn verdiensten . Daar ben ik van overtuigd.
Maar of hij de persoon is om een club in goede banen te leiden daarvoor is er meer nodig dan geld alleen.
ancien

Berichtdoor Nonkel Achille » Zo Mrt 06, 2016 4:16 pm

Nonkel Achille

Berichtdoor BickyVAKH2 » Zo Mrt 06, 2016 6:09 pm

Beginnen echt sterk de eerste 10 minuten, maar een goal blijft uit. Dan dommelt de wedstrijd in. Bij de eerste de beste doorbraak een afgeweken balletje voorbij Santos net voor rust. Niks aan de hand denk je dan, op deze manier zouden we er wel voorbij geraken. En wat er zich dan de eerste 5 minuten afspeelt, is mij een raadsel. Ik denk dat sommige jongens op het veld stonden fysisch, maar mentaal nog dachten dat ze in de kleedkamer zaten. 2 weggeefgoals binnen de 3 minuten. Tegen beter weten in valt de 3-1 en plots zit er toch weer vuur in de ploeg. Angeli op de lat, 2 goeie saves van de keeper. 3-2 had gekund met nog 25 minuten te spelen, maar de 4-1 valt 10 minuten voor tijd compleet uit de lucht. Daarna nog met een gelukje 5-1.

Voor de rest was het wel weer te traag in de opbouw, behalve het openingskwartier. Ook te veel steken in onze centrale verdediging laten vallen, maar desondanks dat je tegen een simpel ploegje als Bornem er 5 om de oren krijgt is niet te verklaren. Is dit dan de kelk tot op de bodem moeten ledigen? Met of zonder JP of Pister, dat had de stand vandaag niet veranderd. En de laatste weken is elke tegenaanval een goal, zelfs al is het een mislukt schot, dan is er wel nog een been of hobbel in het veld die ervoor zorgt dat hij binnenrolt. Het kan vandaag ook gewoon 0-4 zijn als je in het begin je kansen afwerkt, maar in plaats daarvan is het dus 5-1.

Bloed, zweet en tranen? Tsjah, qua mentaliteit vond ik het vandaag niet eens slecht. Eerste 10 minuten vliegen ze er vol tegenaan, logisch ook dat je dan even gas terugneemt op een doorweekt veld. Alleen dat begin van die 2e helft kun je de spelers qua mentaliteit verwijten. Gewoon te weinig kwaliteit gezien vandaag op de momenten dat je baas bent. Je moet het afmaken dan en als je dat niet doet dan weet je dat de kans er in zit dat je aan de overkant een koude douche krijgt.
BickyVAKH2

VorigeVolgende

Terug naar Archief