Fcv Dender - Fc Gullegem

Re: Fcv Dender - Fc Gullegem

Berichtdoor El Panterinos » Di Mrt 01, 2016 8:24 pm

Sorry ze :(

We kunnen maar gissen, ik heb het volste vertrouwen in het bestuur 8-)
El Panterinos

Berichtdoor Nostradamus » Di Mrt 01, 2016 9:39 pm

Ik heb zelfs geen idee wie er allemaal vrij is als bekende naam.
En wie dat er vertrouwd is met 3de klasse.
Nostradamus

Berichtdoor fcd93 » Di Mrt 01, 2016 10:44 pm

Urbain spanhoven onlangs ontslagen bij beerschot is ook nog vij
fcd93

Berichtdoor Nostradamus » Wo Mrt 02, 2016 6:11 am

Vandaag in Hln zegt André dat hij na zondag nog 1 week met vakantie vertrekt en pas nadien wordt er beslist wie de nieuwe trainer wordt . Dat zou betekenen dat er geen nieuwe hoofdcoach is voor de matchen tegen Bornem en St Niklaas.
Dan blijven er maar 6 matchen meer...
Curieus naar de reactie van de spelers zondag in Bornem!
Nostradamus

Berichtdoor El Panterinos » Wo Mrt 02, 2016 9:00 am

Volgens het NB is Jiepie de favoriet om trainer te worden 8-)
El Panterinos

Berichtdoor ytos » Wo Mrt 02, 2016 9:48 am

Pas een nieuwe trainer na de matchen tegen Bornem en Sint-Niklaas? Misschien geen slecht idee. Stel dat Dender die 2 matchen wint en met nadien nog onder andere matchen tegen Gent-Zeehaven, Deux-Acren en Torhout, dan blijft Johan Hertveldt misschien wel hoofdtrainer tot het eind van het seizoen, dan kan plaats 1 of 2 misschien wel lukken met hem als trainer. Wie kent vandaag beter de spelers, hun kwaliteiten en de beste ploegopstelling dan hij? Hij kent ook 3e klasse en de huidige tegenstanders. Jammer zou misschien wel zijn dat hij alle schuld over zich krijgt als Dender nog verder wegzakt in het klassement. Dat zou hij niet verdienen.
Een nieuwe trainer heeft tijd nodig en zoveel matchen resten er niet. En wie beweert dat een nieuwe trainer de neerwaartse spiraal stopt en een kentering teweegbrengt? Tegelijkertijd komt een nieuwe trainer ook niet gratis en financieel heeft Dender het al niet breed, vermoed ik.
Ik kijk benieuwd uit naar de volgende match tegen Bornem. Welke ploeg speelt? Andere namen dan de laatste matchen? Welke taktiek?
ytos

Berichtdoor ancien » Wo Mrt 02, 2016 10:01 am

Voor mij maakt het niet uit wie de volgende trainer zal worden.Alleen moet het eentje zijn waar alle spelers
naar opkijken en vooral gezag uitstraalt.Het hoeft voor mij zelfs geen grote naam te zijn .Persoonlijk vind ik Alain Merkcx (momenteel trainer bij Ninove) iemand die het klappen van de zweep kent en steeds mooie resultaten behaalt met elke ploeg die hij ooit onder handen nam."Hij" is nu buiten(wat enkele spelers wilden) .Wel het is nu aan hun om te bewijzen dat ze het nog kunnen alhoewel ons verdediging wat meer bij de pinken zou mogen worden want de laatsten tijd vliegen "pietgoals" er naar mijn mening veel te gemakkelijk in.
ancien

Berichtdoor paplepel » Wo Mrt 02, 2016 10:05 am

Twee weken zonder nieuwe hoofdcoach zouden me verbazen en lijken met geen goede zaak ook. Onvoldoende zelfdiscipline in deze groep.
paplepel

Berichtdoor Cee » Wo Mrt 02, 2016 10:12 am

Johan heeft volgens mij een goede grip op deze groep. Sowieso het gedeelte van de groep dat niet meer achter de groep stond, heeft al heel wat te bewijzen.

Ik gok voor de volgende match Palmeri naar het centrum ipv de geschorste Nicaise. Virgone terug naar de linksback.
Angeli was zaterdag al heel wat minder aanwezig (was ook licht gekwetst denk ik), maar zijn linkervoet is zeker een wapen.
Terug naar een systeem met 2 diepe spitsen en met hoogspelende backs en dan zal een Vanderhoeght of Aalhoul moeten verdwijnen uit de ploeg, want Goffin kunt ge er zoals hij zaterdag speelde al zeker niet uithalen.

En wie weet krijgen gebuisden Hossari, Bodart en Lapage ook terug een kans bij de A-kern. Vooral voor Bodart zou ik dat goed vinden.
Cee

Berichtdoor ancien » Wo Mrt 02, 2016 10:31 am

En a.u.b Fernandez én Pé weer in de basis. J.Pé die heeft hier al een gans seizoen zich de longen uit het lijf gelopen
en om zijn inzet werd hij "beloond" met een plaatsje op de bank. pfffttttttt.......
ancien

VorigeVolgende

Terug naar Archief