Fcv Dender - Fc Gullegem

Re: Fcv Dender - Fc Gullegem

Berichtdoor Cee » Ma Feb 29, 2016 11:35 am

Ivm het staken is er wel een verschil tussen drie maand niet betaald worden en enkele dagen te laat betaald worden.. Dit seizoen gingen de stakingen niet over een achterstand van drie maand volgens mijn informatie.
Cee

Berichtdoor Pater Clementius I » Ma Feb 29, 2016 11:46 am

Zo werd ons na de match van zaterdag toch door diverse spelers bevestigd.
Pater Clementius I

Berichtdoor T93 » Ma Feb 29, 2016 12:46 pm

Volgens HLN zou Pister zen ontslag indienen.
T93

Berichtdoor ancien » Ma Feb 29, 2016 1:09 pm

Een trainer moet gezag kunnen afdwingen in zijn spelersgroep.Laat dit duidelijk zijn.En spelers moeten zich voor de volle 100% inzetten voor de club waarvoor ze spelen én betaald worden(op tijd ).IK vind het niet kunnen dat spelers zouden gaan samen spannen om een trainer te kunnen saboteren.Alleen hebben die spelers te veel macht want het is zo gemakkelijker een trainer te ontslaan dan enkele spelers de laan uit te gaan sturen.Soit maar als ge een Fernandez en een J.Pé op de bank laat dan is dat volgens mij zelf om problemen vragen. En het is ook een feit dat eender welke trainer die er komt ook een eigen visie heeft en steeds kost wat kost zijn systeem van spelen het beste vind.Laat ons hopen dat het tij vlug keert want veel punten verlies kunnen ze zich niet meer veroorloven
ancien

Berichtdoor Nostradamus » Ma Feb 29, 2016 1:15 pm

Mijns inziens zal er gewoon niets gebeuren tot we op Bornem de boot ingaan en thuis tegen Sint-Niklaas punten zouden verspelen.
Intussen staan we dan misschien 7de of 8ste en DAN zal er wel opgetreden worden maar wellicht te laat.
Laat ons hopen dat het anders is maar als een (deel van een) spelersgroep niet meer achter de trainer staat kom je in een match dikwijls een stapje te kort dat vaak het verschil maakt.
Wordt vervolgd.
Nostradamus

Berichtdoor paplepel » Ma Feb 29, 2016 2:30 pm

Als ik voor mijn VOLTIJDSE dagtaak MAANDEN aan een stuk niet meer betaald zou worden, zou ik dat wel erg vinden. En er zou dan ook geen tijd meer overblijven om op een andere manier aan geld te geraken. Ik denk niet dat onze spelers in die situatie hebben verkeerd. Contractuele afspraken horen nageleefd te worden, zeker waar. Daar zijn echter voldoende juridische middelen voor, bij voorkeur na het seizoen. Engagement naar de supporters hoort in mijn (misschien te naïeve) visie bij hun taak/ethiek als voetballer. Dit is ook verschillend met mijn job, daar zijn geen supporters met emotionele band betrokken. Staken, trainers buitenwerken, geen 100% inzet, trainen bij een ander club, etc, etc, stroken niet met die ethiek en daar heb ik het als supporter best moeilijk mee.
paplepel

Berichtdoor Pater Clementius I » Ma Feb 29, 2016 2:50 pm

Het spijtige is dat ge bij onze club moet dreigen, zoniet gebeurt er niets. Ge kunt moeilijk pas na het seizoen naar de RB stappen, als er vandaag en morgen brood op tafel moet komen en rekeningen moeten betaald worden. Als ge prof zijt en niet betaald wordt, wat moet je dan doen? Int zwart gaan werken? Engagement moet van 2 kanten komen. En als de spelers zelf niet meer achter de trainer staan, mogen ze die situatie dan niet gaan aankaarten bij het bestuur? Iedereen kan toch zien dat het met Pister niet zal lukken. Waarom dan wachten? Ik vind trouwens niet dat ge de spelers een gebrek aan inzet kunt verwijten. Ze hebben gewoon geen plezier meer. Ge kunt moeilijk zeggen dat Pister een begeesterende trainer is he.

Enfin, hopelijk geeft em effectief zijn ontslag en kunnen we promotie bewerkstelligen
Pater Clementius I

Berichtdoor paplepel » Ma Feb 29, 2016 3:22 pm

Voetballen als zelfstandige in bijberoep bvb. naast een normale job. Voetballen in derde klasse blijft in de praktijk een deeltijdse taak. Spelers kunnen gerust hun mening verkondigen over de sportieve leiding maar terwijl ook blijven presteren op het veld. Iets meer grinta en concentratie en je wint zowel van Hamme als Gullegem, dat zou niet mogen afhangen van een trainer. Ik denk dat een JP bvb. ook ten onder gaat bij deze groep. Hopelijk vertrekt Pister inderdaad en komt er opnieuw iemand met naam uit eerste klasse om het seizoen af te maken, maar het zou niet mogen zijn.
paplepel

Berichtdoor pauljans » Ma Feb 29, 2016 3:57 pm

Aan inzet was er toch geen gebrek? Ik denk dat we 80% balbezit hadden de eerste helft. Ze vinden gewoon geen oplossing met deze tactiek.

Moest hem zelf zijn ontslag indienen zou da nog beter zijn. JP zou ik nu ook niet gaan halen. Laat Hertveldt de klus maar klaren, of haal inderdaad een trainer zoals de caje. Als we in de 1e amateurs zitten terug naar JP.

Of zet mij op de bank hé seg. Ik laat alles over aan Hertveldt :mrgreen:
pauljans

Berichtdoor Nostradamus » Ma Feb 29, 2016 4:12 pm

We kunnen geen serie meer maken en dan verdwijn je sowieso uit de top.
Pister was eigenlijk een negatief schokeffect voor de groep, nu is er een positief schokeffect nodig.
Er waren in november toch kandidaturen genoeg?
Nostradamus

VorigeVolgende

Terug naar Archief