20/2 (20u) FCV Dender - VW Hamme

Re: 20/2 (20u) FCV Dender - VW Hamme

Berichtdoor Japdc » Za Feb 20, 2016 7:20 am

Japdc

Berichtdoor ytos » Za Feb 20, 2016 9:20 am

Vanderhoeght beter dan Goffin? Misschien en kan. Is een persoonlijke keuze. Ik weet dat Pister het nogal heeft voor Goffin, vandaar mijn gok. En op Petegem speelde hij toch een goede match, vind ik.
Aanvallend vind ik Vanderhoeght beter. Goffin is meer een stofzuiger voor de verdediging. Maar met waarschijnlijk Dimbala en Casagolda vooraan, vermoed ik dat Pister kiest voor de meer verdedigende Goffin.
ytos

Berichtdoor Cee » Za Feb 20, 2016 1:41 pm

ik denk toch ook dat Pister zijn tactiek op het middenveld er meer uit bestaat om onze defensie te versterken en daarvoor Goffin zal kiezen. En dan rekenen op de aanvallende acties van de backs, die toch ook niet heel vaak meer mogen opschuiven.
Cee

Berichtdoor Cee » Za Feb 20, 2016 9:29 pm

Schitterende veld bezetting, mooie straf om onze topschutter ver genoeg van de goal te zetten zodat hij minder fris voor de goal kwam. Ondanks het feit dat we altijd minstens gelijk moeren spelen, begrijp ik niet dat een man met het voetbal verstand van Pister op deze manier met de groep speelt.

Wel al goede dingen van Angeli gezien.

Ik en nog mensen hadden wel 1 gedacht. Een Terki kon zo'n kutmatch op zijn eentje omkeren met een goede actie.
Cee

Berichtdoor T93 » Za Feb 20, 2016 9:32 pm

Was dit dan het fameuze 'tactische' concept eh Thierry'ke ?
0-3 zijn overdreven cijfers maar dit zou onder Ferrera nooit zijn gebeurd omdat de spelers dan tot het laatste fluitsignaal voluit bleven gaan. Dat was nu niet het geval want minuut na minuut zag je het vertrouwen zo wegsijpelen en dan waren er nog een aantal spelers die dachten dat de scheids al had afgefloten op minuut 88. Op sommige momenten was het voetbal nog wel degelijk maar als uw 2 spitsen in een offday zitten is het zeer frustrerend.
T93

Berichtdoor BickyVAKH2 » Zo Feb 21, 2016 12:29 am

Een typische wedstrijd van het cliché "9 op de 10 keer win je en vandaag is die ene keer dat je hem verliest". Soit, buiten het feit dat Cabumi start vond ik Pister zijn keuzes logisch. Het zat gewoon tegen. Casa niet scherp voor doel, Dimbala ook net niet in de 16 meter, maar voor de rest was het een meer dan degelijke wedstrijd. Hamme daar tegen over kreeg een perfect scenario voorgeschoteld. Bij de eerste de beste kans na een halfuur 0-1 en nadien niets meer van gezien tot op de counter in minuut '88 en '92. Hun tweede helft was dramatisch qua voetbalniveau, maar langs de andere kant echt grote, open kansen hebben ze ook niet weggegeven. Typische overwinning voor een ploeg in vorm. Wij zitten nu al een tijdje in een dip, min of meer, maar vandaag was er verbetering te zien in het spel. Toch er leek een glazen wand op de rand van de 16 meter te staan. Eens we daar waren, liep het fout.

Goeie invalbeurt Angeli. Gaan we nog plezier aan beleven. En als La Lou niet wint, heb je alles nog altijd in eigen hand, zelfs bij winst van La Lou ook nog. Thuismatchen vanaf nu wel écht doordrukken vanaf minuut 1 en eerst zien te scoren, dat miste ik wel vandaag. Er was eerder een soort gelatenheid in het begin. Winnen we onze resterende thuismatchen zijn we zeker nummer één of twee. Indien Amateurliga volgend seizoen gaat er wel fameus ingekocht moeten worden.
BickyVAKH2

Berichtdoor ytos » Zo Feb 21, 2016 10:21 am

Goede weergave van de match, BickyVAKH2, vind ik. Toch vind ik dat Pister meer uit Dender kan halen dan wat de laatste weken te zien was. Is een persoonlijke mening, maar hij kiest wel eens voor de verkeerde speler(s) binnen dan nog eens de verkeerde taktiek. De reslutaten en het spelniveau zijn minder dan onder Ferrera en dat zegt toch wel iets.
Wat Angeli betreft, goed invalbeurt. Hij kan de patron op het middenveld worden. Bleek gisteren al. Technisch goed, zuivere pas en verdeelt het spel. Hij sluit ook aan bij de aanval, zoals Terki, wat mijn inziens meer moet gebeuren. Achteraf gezien was hij misschien beter gestart.
Volgende week thuis winnen, beter nog, alle volgende thuismatchen, 5 nog, winnen en dan kan plaats 1 of 2 lukken.
ytos

Berichtdoor Pater Clementius I » Zo Feb 21, 2016 11:37 am

Les in efficiëntie gekregen. De eindstand is uiteraard fel overdreven en geen juiste weergave van de match, maar hij staat er wel.

Voor de rest vind ik dat jullie nog héél mild zijn voor Thierry Zjieker.

Ik kan alleen maar vaststellen dat sedert zijn komst:
- de resultaten niet denderend zijn. Dat we alsnog onze 1ste staan, is omdat het gewoon een heel zwakke reeks is.
- de kwaliteit van het gebrachte voetbal er schrijnend op achteruit gegaan is.
- de ploeg zeer krampachtig speelt.
- we aan het een match beginnen zonder plan, met een verkeerde tactiek en ploegopstelling. Kan ook geen match doen kantelen door een tactische ingreep bij een achterstand.
- en, vooral, dat de bezieling op en naast het veld aan het verdwijnen is. Durf er geld op verwedden dat het merendeel van de ploeg het met Zjieker niet meer zien zitten. Gisteren zeer weinig volk, niets van sfeer. Iedereen is aan het berusten, precies alsof iedereen beseft dat het met deze "trainer" toch niets zal worden. Iedereen...behalve het bestuur wellicht.

Angeli, ja, op termijn lijkt me dat een goede speler, maar of hij direct zijn stempel zal kunnen drukken..Goed aan zijn invalbeurt begonnen, daarna toch weggezakt, voornamelijk omdat hij de bal ging gaan halen bij Pravos en bijgevolg een gans terrein moest oversteken. Hopelijk trouwens gene zever met Casa, want bij die ene vrije trap was het al van dat.

Het zal dringend moeten beteren, maar dat zeggen we al wééééken.
Pater Clementius I

Berichtdoor T93 » Zo Feb 21, 2016 12:32 pm

Als het bestuur ballen aan hun lijf heeft dan ontslaan ze hem en bieden ze hun excuses aan voor de (zoveelste) foute keuze van coach.
T93

Berichtdoor FCD » Zo Feb 21, 2016 12:54 pm

JP, please come back...
FCD

VorigeVolgende

Terug naar Archief