14/11 (20u) FCV Dender - Sint-Eloois-Winkel Sport

Re: 14/11 (20u) FCV Dender - Sint-Eloois-Winkel Sport

Berichtdoor T93 » Zo Nov 15, 2015 6:28 pm

Vind het ook vrij onzinnig dat hier sommige dames al in blinde paniek beginnen te slaan.
Toch best w8en tot de winterstop om conclusies te trekken.
T93

Berichtdoor Old_Skool » Ma Nov 16, 2015 11:37 am

Leuke match, leuke sfeer, ..
We staan nog altijd van boven, en hebben qua programma nu een paar interessante wedstrijden..
Ik denk eerlijk gezegd dat het klassement aangeeft wat het zal worden de rest van het seizoen,....... spannend! En das toch zalig, op voorwaarde dawe opt eind aan het langste eind trekken natuurlijk 8-)

Aalst interesseer mij ni, die doen hun seizoen toch ni uit.. Kwestie van tijd..

Potjes showt dat die er staat, knappe prestatie! Julien was er ook weer.. Vrdmm khoop da Redouanne uit zijn dipje komt!
Cabumi viel op bij mannen die normaal ni komen kijken, en ik heb toch Terki gemankeerd.. Soit, het is wat het is, ik tekende na de eerste helft al voor 1 punt, nadien wel beke spijtig dawet op het einde toch ni afmaken :)

Winkel wel een van de beste ploegen die ik hier zien spelen heb.. Ni alleen op de counter, in de combinatie en op de flanken waren ze echt wel de beste ploeg die ier gepasseerd is (eerste helft)

En boys, merci voor den derden helft, diene was oek in orde :D
Old_Skool

Berichtdoor pauljans » Ma Nov 16, 2015 1:22 pm

2000 kansen krijgen en maar 2-2 spelen. Jammer maar het is nu zo. Twas toch één van de betere matchen van dit seizoen, zowel van ons als van de tegenstander. Dat we Terki gemist hebben volg ik niet. We hebben goed voetbal gespeeld zonder hem, met een beetje geluk eindigt deze match op 7-3 ofzo. Potjes zijn comeback was dan weer enorm geslaagd. Moet altijd in de basis staan (tenzij het bestuur Vandenborre bij Anderlèkt gaat halen in januari).

Nu komen er belangrijke weken aan met de ploegjes die onderaan staan.
En dan ook in februari-maart, waarin we 4 keer thuis spelen op korte tijd.

Paniek mogen we toch nog niet hebben ze. We spelen inderdaad veel gelijk, beetje zoals onder Brokkelmans in 2e klasse. Het verschil was toen wel dat we de andere matchen verloren ipv te winnen :mrgreen:

Den 3e helft was fameus in orde :mrgreen: Gisteren ne gansen dag in de zetel gehangen en oos vra 3 keer haar haar moeten wassen van in da smoeirkot :lol: Twas nen doop voor haar om U tegen te zeggen :lol:
pauljans

Berichtdoor pauljans » Ma Nov 16, 2015 1:25 pm

@Koen Koen, de pulls worden dit seizoen niet meer besteld en zal eerder voor volgend seizoen zijn. We houden je dan op de hoogte voor te bestellen.

Groetjes PaulJans vanuit het Albertpark te Oostende gelegen tussen Mariakerke-Bad en Middelkerke
pauljans

Berichtdoor Nostradamus » Ma Nov 16, 2015 3:46 pm

Het is geen kwestie van panikeren maar van vast te stellen.
En het feit is dat we uit onze laatste 5 matchen 6 punten hebben behaald.
Dus we hebben weer een reeksje nodig en je weet wel dat ploegen die onderaan staan ons vaak minder goed liggen vanwege hun afbraakvoetbal en potig spel. Dit in combinatie met een mindere vorm van enkele en eventuele een onbekwame scheidsrechter en dan weet je dat het niet gemakkelijk zal zijn.
Nostradamus

Berichtdoor pauljans » Ma Nov 16, 2015 4:33 pm

De ref was trouwens een grote ramp zaterdag. Kon ons 3 penalty's gefloten hebben. En ook eentje aan de overkant
pauljans

Berichtdoor T93 » Ma Nov 16, 2015 5:40 pm

Nostradamus schreef:Het is geen kwestie van panikeren maar van vast te stellen.
En het feit is dat we uit onze laatste 5 matchen 6 punten hebben behaald.
Dus we hebben weer een reeksje nodig en je weet wel dat ploegen die onderaan staan ons vaak minder goed liggen vanwege hun afbraakvoetbal en potig spel. Dit in combinatie met een mindere vorm van enkele en eventuele een onbekwame scheidsrechter en dan weet je dat het niet gemakkelijk zal zijn.

ik stel dit ook vast maar ik w8 nog af tot aan de winterstop om conclusies te trekken. Stel nu dat we de komende weken 13 of misschien zelfs 15 op 15 halen (dat vind ik eerlijk gezegd wel haalbaar) dan is er geen vuiltje aan de lucht en kan iedereen tevreden de winterstop in. En eerlijk gezegd vind ik wel dat er nog een heus kwaliteitsverschil is tussen een Zeehaven, Izegem en 2 Akkers, Torhout. Als je tegen de laatste 2 ploegen al niet meer gaat kunnen winnen, dan heb je aan de top van het klassement niets te zoeken.
T93

Vorige

Terug naar Archief