24/10 (20u) UR La Louviére Centre - FCV Dender

Re: 24/10 (20u) UR La Louviére Centre - FCV Dender

Berichtdoor fcd93 » Zo Okt 25, 2015 5:49 pm

Was huilen met de pet op naast het veld qua toeschouwersantallen
Afbeelding
Afbeelding
400 man lijkt me wel wat veel gezegd denk eerder an de foto's te zien max 300 man
fcd93

Berichtdoor T93 » Di Okt 27, 2015 6:23 pm

Casagolda voert momenteel de topschutterstand aan met 14 goals, Benjamin Lutun (Winkel Sp.) 10 goals en Kristof Verspeeten (Sint-Niklaas) 9 goals zijn de eerste achtervolgers.
T93

Berichtdoor Pater Clementius I » Di Okt 27, 2015 8:38 pm

Ik denk dat 400 man idd veel te ruim ingeschat was. Met uitzondering van de match op Aalst denk ik niet dat er in de overige verplaatsingen (Brakel, Temse, Hamme, Gullegem, Sint-Niklaas en La Louviere) meer dan 300 man was waarvan steeds een mooi aantal van Fc. Bedroevend. 

Ik hoop dat er de komende 2 thuismatchen toch ewa meer volk komt zien. Hoogtijd dat de commerciële cel es uit zijn pijp komt, er zijn nochtans al genoeg ideeën aangebracht.
Pater Clementius I

Berichtdoor Cee » Di Nov 10, 2015 11:29 am

Ik denk dat het probleem niet zo zeer bij de commerciële cel ligt, aangezien er de laatste thuismatchen telkens iniatieven waren om extra supporters te lokken.

Tot nu toe was enkel de actie naar onze eigen jeugd toe succesvol..
Cee

Berichtdoor Pater Clementius I » Di Nov 10, 2015 12:01 pm

Wat ik eigenlijk bedoel, is dat ze hun doelgroep moeten uitbreiden en deze bij elke thuismatch aanspreken, niet de ene thuismatch de bewoners, de volgende thuismatch de jeugd, die daarna de scholen enz...

Zou het niet beter zijn om voor elke thuismatch een grootschalige actie op te zetten, ttz elke keer de jeugd, scholen, inwoners, jeugdverenigingen enz..uitnodigen? En dat dan praktisch wat eenvoudiger te organiseren (bv. vrijkaarten afgeven op scholen, in brievenbus inwoners...) ipv eerst naar de website te moeten surfen, gegevens invullen enz.. ? Ok, tis gratis, maar anders komen ze ook niet en nu zullen ze wellicht wel iets consumeren en de smaak te pakken krijgen.

Just my 2 cents.
Pater Clementius I

Berichtdoor Cee » Di Nov 10, 2015 12:38 pm

De abonnees zullen lachen als we voor de rest van het seizoen elke match allemaal mensen gaan gratis beginnen binnen laten ;)

En hoe gaat ge dan in hemelsnaam bedrog tegen gaan als ge gewoon de vrijkaarten gaat beginnen uitdelen op voorhand?
Dan komt er niemand nog een ticket kopen, want ze geraken er via via wel aan.
Cee

Berichtdoor Pater Clementius I » Di Nov 10, 2015 3:16 pm

Probleem is dat er zonder acties geen enkele supporter bijkomt, de resultaten mogen nog zo goed zijn.

Prijzen naar beneden, acties 1+1 gratis, vrijkaarten, tzal toch zo moeten gebeuren. Ook al ist gratis, ze zullen ter plaatse wel iets verteren, anders heb je zelfs dat niet. En wat de abos betreft, geef die mensen dan ook een vrijkaart om iemand mee te pakken of een compensatie dmv drankbonnen. Probleem op Fc doorheen de jaren is dat de koe wordt uitgenodigd om ze vervolgens direct uit te melken. Ge moet ook es durven investeren in supporters. Enfin, kzal mujn ticketje wel kopen ;-)
Pater Clementius I

Berichtdoor pauljans » Di Nov 10, 2015 3:37 pm

Zoals we inderdaad al eens besproken hebben. Beter 2€ van iemand vangen die gratis komt zien, dan helemaal niets e.

Burenactie was geen succes omdat het wat omslachtig was. Eerst naar de site gaan, inschrijven, ticketje afhalen bij Raf. Die dan zijn kot nog niet wou open doen voor de mensen die naar het familierestaurant gingen voor de wedstrijd.

Geen verwijt naar de commerciële cel trouwens, want ze ondernemen inderdaad al veel itt vorige jaren. Maar misschien kan het nog beter uitgewerkt worden? Johan heeft graag input van de supporters dus. Levert al topwerk, we willen hem gewoon nog extra helpen e ;)
pauljans

Berichtdoor Cee » Do Nov 12, 2015 8:35 am

Maar nogmaals, wat dan met mensen die een redelijk bedrag neerleggen voor een abonnement die door al die acties de waarde alleen maar zien dalen? Een actie van een abonnee die iemand/mensen gratis mag meenemen is ook een optie bijvoorbeeld zonder de abonnees te benadelen.

Zo omslachtig is die actie volgens mij toch niet. De inschrijvingen van onze jeugd zijn zo massaal binnengekomen en ook in de scholen zitten we zo al aan een redelijk aantal aanvragen. Bij de buren is er gewoon nie zo een pro-FC gevoel, omdat er in het verleden wel overlast was, dat is toch wat ik van enkele genodigden gehoord heb.
En ook hier is het nogmaals belangrijk dat we zoveel mogelijk fraude en doorgeven/verkopen van kaarten vermijden.

Er zijn nu elke wedstrijd initiatieven, er is een commerciële visie en veel van die initiatieven worden met veel enthousiasme onthaald (familierestaurant, ploegposter, nauwer contact met de supporters(clubs), een verhaal met een slogan, ...). Dat er hier en daar nog werk aan is, dat klopt, maar vergeet niet dat er ook aan heel veel gewerkt moet worden waar (nog) geen resultaat gezien wordt.

Zo is er naast initiatieven naar supporters toe ook nog heel wat tijd die gaat naar sponsorwerving.
Cee

Berichtdoor Cee » Do Nov 12, 2015 8:36 am

En i.v.m. dat van dat ticket voor het familierestaurant. De tickets voor mensen die naar het familierestaurant gaan, worden op voorhand besteld en afgerekend aan de uitnodigingen, dus ik snap niet wat dat te maken heeft met dat Raf zijn kot moet open doen.
Cee

VorigeVolgende

Terug naar Archief