13/09 (15u) VCE Aalst - FCV Dender

Re: 13/09 (15u) VCE Aalst - FCV Dender

Berichtdoor T93 » Zo Sep 13, 2015 5:42 pm

toch wat teleurgesteld over het resultaat. Voetballend waren we de betere en hebben voldoende mogelijkheden gehad. Verdediging was vandaag niet te best en dat werd ons fataal. We kunnen echt wel beter dan hetgene we vandaag getoond hebben. we zakken nu wel een plek maar het seizoen is nog lang. Volgende week thuis de 3 punten houden en denk wel dat je dan kunt spreken van een goede start. En Virgone zijn krediet begint wel stillekes aan op te geraken.
T93

Berichtdoor Ballekes » Zo Sep 13, 2015 5:54 pm

2-2 is denkik wel de correcte weergave van de match, aalst enkele goei kansen, wij een aantal.. Puntje op aalst is opzich geen slecht resultaat.. Blijven ongeslagen en zijn mee met de kop! Weet er iemand trouwens waar die Michel goffin Fernandez uithangt??
Ballekes

Berichtdoor Cee » Zo Sep 13, 2015 6:28 pm

Die traint nog altijd mee, maar valt naast de ploeg hé.

Virgone en Hias stonden achterin niet echt secuur te verdedigen. Hias speelt blijkbaar maar op halve kracht (geblesseerd) en zal kunnen uitrusten met zijn schorsingsdag in verschiet. Palmeri of Bodart naast Nicaise en dat is opgelost.

Jammer dat we met zoveel balbezit en ruimte niet meer gedaan hebben, maar Aalst is er enkele keren goed uitgekomen. Verrassend hoe ze dit keer langer dan een uur fysiek meekonden. Ik vond bij hen Wagner (19) en Martin (9) zeer leuke spelers bij Aalst. Die mogen van mij direct naar den FC komen (over Martin is dat niet de eerste keer dat ik dat zeg). En Dimbala meermaals in de tang bij Gaye achteraan, die duidelijk het klappen van de zweep kent.
Cee

Berichtdoor T93 » Zo Sep 13, 2015 7:03 pm

Niet overdrijven eh cee. ;) Die spelers speelden een degelijke match, maar om daar nu potentiële aanwinsten van te maken vind ik een brug te ver. Ik vond Philippe Janssens bij ons al een overroepen salonvoetballer en dat heeft hij vandaag alleen maar bevestigd. En als Hias niet fit is moet je hem gewoon niet opstellen.
T93

Berichtdoor Billy » Zo Sep 13, 2015 7:18 pm

Diene Michel Markey op TV Oost, das dus om te gieren he : zoveel jaren in 1e klasse, europees enz... Diene mens is precies het jaar 2002 van de vereffening vergeten, die club bestaat nie meer he :lol: Ginderachter kunnen ze sportief alleen maar iet klaar maken met poef. als da de definitie is van een traditieclub :o
Billy

Berichtdoor Cee » Zo Sep 13, 2015 8:03 pm

Wagner was anders pakken beter dan Pé vandaag en die mist nog heel wat matchritme.
En Martin is een type dat we niet hebben lopen. Ik heb nooit gezegd dat het basisspelers zouden moeten zijn, maar als ge een Martin bijvoorbeeld kunt inbrengen voor een Aalhoul of een Fernandez, dan zit ge volgens mij beter dan een Vanderhoeght. Martin is een verbeterde versie van Cabumi.
Cee

Berichtdoor BickyVAKH2 » Zo Sep 13, 2015 9:30 pm

Ik denk qua supportersaantallen dat het geleden is van op Kortrijk in eerste klasse? Tussen de 400 en 500 Denderleeuwenaren meegekregen. Ook onze actie bleef niet onopgemerkt, uiteraard is het wel jammer dat je daar in een belachelijk kot zit, waar de achterste 3 rijen hun vlagjes moeilijk te zien zijn en de voorste rijen voor een stuk kippengaas stonden, dus ook niet veel konden uitrichten. Ons dan maar in die tussenstukken gezet en onze HK was vandaag in topvorm. Chapeau. 90 minuten volle bak. Alleen jammer dat we op het einde nog die gelijkmaker slikken.

Op voetbalgebied. Individuele foutjes nekken ons. Eerste halfuur was echt wel indrukwekkend dominant, want ik denk tot aan het doelpunt heeft Eendracht de middenlijn niet gezien. Komen weer zo half en half uit pauze, maar gelukkig veel sneller hersteld dan op Temse. Verdiende voorsprong en dan weet je dat er toch nog één kans komt op het slot. Goeie poging nog van Santos, opnieuw enkele supersaves, maar pech dat hij onderkant lat binnengaat. Man van de match is Jens Podevijn voor mij. Ik denk dat velen twijfelden aan zijn loyaliteit voor onze club gezien zijn EA-verleden, maar die twijfel mag iedereen vergeten na de prestatie van vandaag. Vechtersmentaliteit + goed spelen. Het was alsof hij altijd al Blauw Zwart geweest is :D
BickyVAKH2

Berichtdoor T93 » Ma Sep 14, 2015 9:45 am

Ons lijstje met spelers die op 1 kaart van schorsing staan begint toch ook groot te worden. Je had al Virgone en Pé en daar zijn na gisteren nu nog Nicaise, Aalhoul en Terki bijgekomen
T93

Berichtdoor pauljans » Ma Sep 14, 2015 10:22 am

Gisteren hebben we 2 punten verloren. Je ziet van ver dat FC gewoon 5 klassen verder staat dan Eendracht Aalst.

Topmatch van Jens Podevijn! De laatste twijfelaars kunnen nu ook maar zijn kamp kiezen en moeten beseffen dat hij een blauw-zwarte jongen is. Zijn vreugde na de 1-1 van Dimbala was zalig! Die van Dimbala zelf was natuurlijk ook prachtig :D

Die mannen hadden een schoon doekske gemaakt wel. Jammer dat in onze tribune die netten onze vlaggen volledig verpesten.
pauljans

Berichtdoor pauljans » Ma Sep 14, 2015 10:27 am

Na de beelden terug gezien te hebben, de 2-2 mag toch echt niet vallen ze jongens.
pauljans

VorigeVolgende

Terug naar Archief