5/9 (20u) KSV Temse - FCV Dender

Re: 5/9 (20u) KSV Temse - FCV Dender

Berichtdoor Pater Clementius I » Zo Sep 06, 2015 8:57 am

Wa was da zeg... :mrgreen:

FC had logischerwijze veldoverwicht tegen een Temse dat vooral op de counter loerde en creëerde een aantal kansen in de 1ste helft. Ik vraag me na het bekijken van de beelden nog altijd af wat Casagolda verkeerd deed bij dat onterecht afgekeurd doelpunt. In de 2de helft kwamen we snel achter na flagrant buitenspel en trok Temse zich nog meer terug op eigen helft. FC had doorlopend balbezit, maar buiten een paar hete standjes voor doel en een kopbal van Casa op de lat, was het niet echt gevaarlijk. En dan die knotsgekke slotfase. :shock: Trainer van Temse is duidelijk gefrustreerd, maar op basis van het aantal kansen, spel en fysiek overwicht, is deze zege niet gestolen.
Pater Clementius I

Berichtdoor T93 » Zo Sep 06, 2015 10:38 am

net de beelden gezien.
Bij de goal van Temse lijkt het me toch dat de slesjendief achter de bal blijft.
Waarom de kopbalgoal van Casa werd afgekeurd zal een mysterie blijven .
Klassegoal van Terki, ik denk dat zowat 99% van de spelers uit 3de die zo een bal op de slof neemt die recht in een omliggende gemeente zou trappen.
Ook credits voor Emilio die er voor gekozen heeft om Lapage op de bank te zetten en ook te brengen, dan zie je toch dat je zo een speler altijd kunt gebruiken in zo een situaties.
Ik geef de trainer van Temse over 1 ding gelijk en dat is waarom de scheids 5min. laat overspelen. Al de rest is onzin. Waarom wij de stempel krijgen van profploeg snap ik toch ook niet. Er wordt bij ons niet veel meer getraind als bij een ander. Nu ja... we hebben wel een aantal spelers die enkel maar leven van het voetbal, maar zo een jongens heb je bij elke club in 3de.
T93

Berichtdoor pauljans » Zo Sep 06, 2015 11:54 am

5 minuten overspelen? Het enige dat de ref goed heeft gedaan. Al dat tijdrekken, kreften en zagen.

Bal buiten en iemand vanop de bank van Temse moest de bal dan aan ons geven. Ze rollen hem gewoon 2m verder waardoor we weer tijd verloren.

Meer dan terecht!
pauljans

Berichtdoor Pater Clementius I » Zo Sep 06, 2015 12:10 pm

Inderdaad. Ze hebben meer dan genoeg tijd zitten rekken, net goed dat die 1-2 in de laatste seconde van blessuretijd valt.
Pater Clementius I

Berichtdoor Cee » Zo Sep 06, 2015 1:08 pm

Lapage levert ons toch al 2 extra punten op en hij moet niet eens veel moeite doen in duel. Ik moet zeggen dat ik er niet veel vertrouwen in had, maar als hij zo een goal of 5-6 kan maken dit seizoen, is da een goede transfer geweest.
Cee

Berichtdoor T93 » Zo Sep 06, 2015 6:06 pm

heb de match niet gezien, maar als je het zo zegt is het wel terecht.
Wie waren zowat de uitblinkers ? Om toch wat eerlijk te kunnen stemmen voor MOTM
T93

Berichtdoor Pater Clementius I » Zo Sep 06, 2015 7:27 pm

Moeilijk om er iemand uit te pikken, maar Pe speelde wel een degelijke match (eerlijk is eerlijk) en Virgone deed het uitstekend tegen Kabir de 1ste helft. Die wisselde de 2de helft van flank met Moumou (nr 19, goeie speler) die het Virgone bij momenten zeer moeilijk maakte.
Pater Clementius I

Berichtdoor Billy » Ma Sep 07, 2015 11:45 am

Bodart vond ik zeker niet slecht spelen voor zijn eerste competitiematch. En "man van hét moment" natuurlijk Youri ;)
Billy

Berichtdoor Son Of Mogh » Ma Sep 07, 2015 1:36 pm

@T93: Glouftsis stond uiteraard geen buitenspel, de discussie gaat over de speler die de bal voor hem aflegt. Zaterdag was ik er rotsvast van overtuigd, dat het buitenspel was. Na het zien van de beelden ben ik daar zo zeker niet meer van. Verder heeft Terki drie keer op goal gedaan van buiten de 16 en één keer lag hij in een omliggende gemeente. Maar ook één keer een knappe save van de keeper in de eerste helft en één keer doelpunt. Dus twee op drie binnen het kader, geen slecht gemiddelde.

Ik vind onze overwinning toch lichtjes gevleid. De tweede helft zijn we echt slecht uit de kleedkamer gekomen en voelde je een tegendoelpunt al snel aankomen. Het is feitelijk ons geluk geweest, dat het zo snel gevallen is. Temse is dan veel te snel op zekerheid beginnen spelen en heeft ons zo weer in de match laten komen. Onze momenteel twee sterkste wapens, betere fysiek dan de meeste ploegen en onze mentale weerbaarheid (al drie keer punten geraapt uit een verloren positie), hebben ons dan over de streep getrokken.
Son Of Mogh

Berichtdoor Old_Skool » Ma Sep 07, 2015 6:32 pm

Net het artikel in hln gelezen. Onze winning goal blijkt ineens gecontesteerd met getrek aan de keeper maar over de onterecht afgekeurde goal van Casa wordt met geen woord gerept. Schrijver Marijn de Keyzer mag next time het volledige verhaal vertellen mij gedacht.
Old_Skool

VorigeVolgende

Terug naar Archief