Dender-Coxyde

Re: Dender-Coxyde

Berichtdoor Pater Clementius I » Zo Apr 19, 2015 9:51 pm

Wat een knalprestatie! En veel volk!

T93, Pe speelde vandaag misschien wel zijn beste match vh seizoen, maar speler van het seizoen? Niet overdrijven ;-)
Pater Clementius I

Berichtdoor Nostradamus » Ma Apr 20, 2015 5:08 am

Verdiende overwinning na een bereprestatie.
Mooi werk van de staf en de spelers.
Proficiat !!!!!
En nu naar Gullegem maar eerst het BAS :o
Hopelijk wordt het daar ook een dergelijke prestatie met happy ending
Come on fccccccccccc
Nostradamus

Berichtdoor zuster leontine » Ma Apr 20, 2015 11:07 am

Alweer een prachtprestatie van FC.
Koksijde en Deinze, beiden voor de bijl bij ons.
Had toch wat meer verwacht van de 2 kopploegen maar als je op een Dender botst van de laatste maanden mogen er nog veel komen.
Hopelijk goed nieuws den 22e, en ze kunnen verder knokken
Proficiat FC
zuster leontine

Berichtdoor zuster leontine » Ma Apr 20, 2015 11:16 am

Een reactie van stomme Waly van die armoezaaiers van hier wa verder

>> maar 3e klasse. Haha, nekeer zien waar die troetes binnenkort zullen spelen ,4e provinciale hoop ik :lol: :lol: :lol:
zuster leontine

Berichtdoor Publi » Ma Apr 20, 2015 2:06 pm

Julien Pé inderdaad heel goed bezig de laatste maanden. Hij heeft ook al 26 matchen op de teller staan. Het is niet simpel om een centrale verdediger uit te roepen als speler van 't jaar. De controlerende (verdedigende) middenvelder is ook de meest onderschatte positie. Hij is de speler met het grootste loopvermogen die het meeste werk verricht zonder bal, wat dus niet altijd gezien wordt, weinig spectaculair, maakt weinig goals. Hij mag wat over iets mindere technische bagage beschikken maar compenseert dat met zijn Kopbalsterkte, balrecuperatie , inzet, positiespel, passing, controle...
De meer technisch aangelegde verdedigende middenvelders, de speler die meer balvast en creatief is (vb.Jérome Nollevaux), zullen dieper en offensiever spelen wat op zijn beurt een risicovolle leemte laat in het te verdedigen middenveld. de balrecuperatie bij tegenaanval wordt dan ook veel moeilijker. De keuze tussen deze twee opties is natuurlijk aan de trainer.
Zelden worden goede verdedigende middenvelders uitgeroepen tot voetballer van het jaar (uitz: Timmy Simons- 2003), maar ze zijn o zo onmisbaar in het systeem.
Publi

Berichtdoor T93 » Ma Apr 20, 2015 4:24 pm

Pé zullen ze niet meer uit de ploeg zetten, in samenwerking met Terki een topduo waar jezelf moesten we promoveren niets aan moet veranderen. Nollevaux is een goeie back-up die je kunt inbrengen moest 1 van de 2 het fysisch in de match moeilijk krijgen.
T93

Berichtdoor Gokchinees » Ma Apr 20, 2015 5:47 pm

Ik vond de kritiek op Pé ook onterecht. Technisch iets beperkter, maar je hebt ook werkers nodig. Als je ziet wat die als stofzuiger allemaal opkuist! Zolang hij de bal dan zuiver inspeelt bij iemand die ze wel op de stropdas kan leggen, is dat voor mij perfect. Ik denk trouwens dat ze nollevaux niet op de bank gaan laten moesten ze stijgen T93, hij is net degene met al 2e klasse ervaring. Ik denk eerder Terki weer meer als 10 dan, want daar speelt hij volgens mij nog liever, aluwel ik hem ook graag aan het werk zie als box-to-box.
Gokchinees

Berichtdoor Gokchinees » Ma Apr 20, 2015 5:49 pm

Maar ik merk dat ik enkel over enkele spelers spreek, om duidelijk te zijn, iedereen was zeer goed! Ook Hias vind ik centraal sterker als op den back, om te besluiten met een woordje over onzen clubspeler.
Gokchinees

Berichtdoor Cee » Wo Apr 22, 2015 12:19 pm

Pé speelt de laatste tijd sterk, maar hij is toch te traag voor tweede klasse ze. Hij heeft inderdaad wel een goede partner aan Terki, ze vormen samen een sterk duo, maar dat ligt toch eerder aan Terki dan aan Pé. Puur opkuisen, gaten dichtlopen en verdedigen oké, maar zijn controles zijn niet altijd deftig en zijn passen ook niet. Die vergelijking met Simons gaat in ieder geval niet op ;)
Cee

Berichtdoor SDender » Wo Apr 22, 2015 2:53 pm

Schitterende prestatie van den FC op 2de klasse niveau mogen we wel zeggen!! 8-)
Grosjean en Ferrera zijn formidable, met hun van in het begin van het seizoen op de bank speelden we in de top van 3de klasse maar bon vandaag hopen op een goeie verdediging voor het BAS en 2de klasse kan toch nog een feit worden! :twisted:
SDender

Vorige

Terug naar Archief