15/4 (15u) FC Knokke - FCV Dender

Re: 15/4 (15u) FC Knokke - FCV Dender

Berichtdoor ancien » Di Apr 17, 2018 8:40 pm

Spelers worden betaald door de club.Spelers moeten zich inzetten voor de club, hun truitjes nat maken en niemand saboteren.OOk de trainer niet.Doe je dat niet dan moet ge een andere sport zoeken.Zo simpel is het!!
ancien

Re: 15/4 (15u) FC Knokke - FCV Dender

Berichtdoor T93 » Do Apr 19, 2018 4:21 pm

Niet alles is de fout van CJ. Spelers zijn even schuldig aan de malaise al geloof ik niet echt dat de 5-0 pure sabotage was. Het is eerder een gebrek aan vertrouwen en de povere kwaliteit op bepaalde posities. Dat klinkt misschien raar voor een ploeg die vorig jaar nog 5de eindigde maar ik zei afgelopen zomer al dat deze kern overschat wordt en die 5de plek een uitzonderlijke prestatie was. Transferbeleid was een drama en er zijn verkeerde conclusies getrokken in het bestuur daaromtrent nochtans waren er genoeg signalen al in bepaalde matchen vorig jaar en in voorbereiding/beker. Men heeft niet ingegrepen en dan stel ik me de vraag of dat ligt aan een een gebrek aan voetbalverstand ? Of gewoon desinteresse en steken ze hun tijd liever in randzaken om hun ego te strelen ? Het zal wellicht een combinatie zijn van beiden. Zolang er aan de top geen paleisrevolutie komt is deze club jammer genoeg kansloos
T93

Vorige

Terug naar Archief