3/12 (15u) VW Hamme - FCV Dender

Re: 3/12 (15u) VW Hamme - FCV Dender

Berichtdoor ancien » Ma Dec 04, 2017 9:52 am

Toch alweer onze dosis pech gehad met 2 ballen op de lat.Soit Het zal zaak worden om bij elke match de mouwen op te stropen wil men puntjes sprokkelen.Het lijkt er op dat het in de rechtse kolom van de rangschikking nog een harde strijd zal worden voor het behoud maar we geven de moed toch nog niet op zekers.En wie weet zit er bij de komende testers geen wit konijn tussen die een boost geeft aan de ploeg :mrgreen:
ancien

Berichtdoor T93 » Ma Dec 04, 2017 4:04 pm

Het was gisteren gewoon een uur lang heel slecht. Na de 1-1 was het iets beter maar dat kwam vooral omdat Hamme er fysiek wat door zat en omwille van een resem afwezigen geen wisselmogelijkheden had. Het is toch veelzeggend als de mensen uit Hamme met de rust zeggen dat dit zowat het slechtste was dat ze dit seizoen al van een tegenstander op hun veld hebben gezien...
Het is waanzin dat je als bestuur zijnde na deze match nog altijd denkt dat deze coach het wel zal rechttrekken...

Met een match op Virton int verschiet die we wellicht verliezen kan ik jullie nu al op een blaadje geven dat we vanaf volgende week op een rechtstreekse degradatieplaats staan.
T93

Berichtdoor ytos » Ma Dec 04, 2017 11:07 pm

T93, 't is nu genoeg geweest, vind ik. We weten hier nu allang wat jij vindt van de ploeg en het bestuur. Een supporter van Dender kan jij jezelf niet noemen. Ik lees niks positief. Altijd maar zagen en klagen en alles en iedereen afbreken. Ik heb het jou al gezegd ... misschien je kandidatuur stellen als trainer. Blijkbaar kan jij het oplossen. Of een andere mogelijkheid ... je aansluiten bij de supporters van dat ploegsken van wat verderop. Daar zitten er veel met hetzelfde taalgebruik en dezelfde denkwijze als jij.
En ja, ikzelf ben ervan overtuigd dat bij Dender genoeg kwaliteit is om een probleemloos seizoen te spelen, ook nu nog. Wel geef ik toe dat het motor sputtert, serieus sputtert en dat het veel beter kan. Een andere trainer en/of versterking zal niks veranderen, vermoed ik. Hard blijven werken en de kentering komt wel.
Amen. ;-)
ytos

Berichtdoor Damiaan » Di Dec 05, 2017 3:00 am

ytos schreef:T93, 't is nu genoeg geweest, vind ik. We weten hier nu allang wat jij vindt van de ploeg en het bestuur. Een supporter van Dender kan jij jezelf niet noemen. Ik lees niks positief. Altijd maar zagen en klagen en alles en iedereen afbreken. Ik heb het jou al gezegd ... misschien je kandidatuur stellen als trainer. Blijkbaar kan jij het oplossen. Of een andere mogelijkheid ... je aansluiten bij de supporters van dat ploegsken van wat verderop. Daar zitten er veel met hetzelfde taalgebruik en dezelfde denkwijze als jij.
En ja, ikzelf ben ervan overtuigd dat bij Dender genoeg kwaliteit is om een probleemloos seizoen te spelen, ook nu nog. Wel geef ik toe dat het motor sputtert, serieus sputtert en dat het veel beter kan. Een andere trainer en/of versterking zal niks veranderen, vermoed ik. Hard blijven werken en de kentering komt wel.
Amen. ;-)

En bovendien de eigen supporters verwijten maken, zoals naar mij toe, dat ik een dommerik ben.
Ik heb dit al een paar keer aangehaald, maar van T83 geen excuses!
Kandidatuur voor promotie van T93 naar T1 !!
Damiaan
Damiaan

Berichtdoor pauljans » Di Dec 05, 2017 6:38 am

We zijn ondertussen bijna in de helft van het seizoen zeker? T93 heeft gewoon gelijk. Puntje op Virton en dan 0/6 tegen Lommel en Aalst en we hebben wat voor.

Nog nooit verloren van da vereffeningsploegje van hier wat verder, maar nu ziet het er toch zeer slecht uit. Buiten en rap aub!
pauljans

Berichtdoor Pater Clementius I » Di Dec 05, 2017 9:29 am

T93 heeft overschot van gelijk.

We verliezen kostbare tijd en punten. De Jeinsses zal te veel kosten zeker om buitengegooid te worden, zeker als hij al zijn babbelkes moet factureren aan de club. :mrgreen:
Pater Clementius I

Berichtdoor ancien » Di Dec 05, 2017 3:54 pm

Bestuur en trainer buiten .Ja .En wat dan? Gaan ze dan ineens de ballen er plots blindelings gaan insjotten? Tenware ze die er momenteel expres naast stampen.Voor mij moet den trainer niet buiten.Voor mij moet het bestuur niet buiten.Ik kom niet naar den FC kijken voor den trainer en nog minder voor het bestuur.Ik zal steeds blijven komen kijken omdat ik al jaren met dezelfde vrienden naar het A.V.R stadion naar het voetbal kom kijken.En spelen ze binnen zoveel jaar in provinciaal dan nog zal ik komen kijken.En nog eventjes dit.Verleden jaar rond dezen tijd was het ook niet vet wat de rangschikking betreft.Het begon pas goed te draaien toen Tarfi en Sterckx de ploeg kwamen versterken.Spijtig dat die twee momenteel ons niveau niet kunnen opkrikken wat spelpeil aangaat.En daarbij supp ben je niet voor even maar wel voor het leven.En gaat het niet goed met je ploeg en club denk dan eens dat er ergere dingen in het leven zijn dan voetbal alleen. ;) ;)
ancien

Berichtdoor Nonkel Achille » Di Dec 05, 2017 6:08 pm

Ter zen der ier een paur die te lang in de gebieren gezeeten emmen van C en R presies. 8-)
Boi de weg , T93 eet ne realistische koik op de zauken.
Nonkel Achille

Berichtdoor T93 » Di Dec 05, 2017 8:07 pm

@Ytos: de club staat figuurlijk in brand, alles gaat fout wat maar fout kan gaan op zowel sportief als bestuurlijk vlak. Egotripperij in de opperste graad door bestuursleden die enkel bezig zijn met hun eigen persoon i.p.v het welzijn van de club. Maar hetgene waar Ytos zich aan stoort is dat ik niet 'positief' genoeg ben... niet te geloven toch...
Dit is nu eens een voorbeeld van iemand die onwetend en compleet blind is voor de zeer benarde en uitzichtloze situatie waar deze club inzit. Je moet nu ook niet denken dat als we ons sportief redden dat het lek boven is. Deze club zal altijd ziek en zonder echte toekomst blijven zolang er niet dringend een ander beleid komt. Wat moet er eigenlijk nog allemaal gebeuren alvorens dat besef eens gaat komen ?
T93

Berichtdoor pauljans » Wo Dec 06, 2017 8:14 am

Mij zijn ze verloren na een 4u durende vergadering over hoe het met de club moest gebeuren, om dan 2 dagen later te zien dat de ticketprijzen de lucht zijn ingegaan.

4u van mijn kostbare tijd verkloot, bijgevolg geen abonnement, nog maar 5 wedstrijden gezien dit seizoen en geen spijt van. Ik heb van ons bestuur tijdens die 5 wedstrijden nog geen ene gezien, terwijl ze vorig jaar regelmatig eens "een klapke" kwamen doen. Als de club faalt mogen ze al die bestuursleden die de club naar de kloten hebben gedaan, omhoog hangen aan de tribune van den H. Of inbetoneren in de funderingen van de appartementen die op de site zullen komen te staan :mrgreen:

Meneer 80% is nu een half jaar "aan de macht", nog niks heb ik gezien dat deftig is. Buiten!

Al ben ik wel blij dat Sarr kon scoren, het is onze enige optie dus hij moet vertrouwen krijgen.
pauljans

VorigeVolgende

Terug naar Archief