18/11 (20u) KSK Heist - FCV Dender

18/11 (20u) KSK Heist - FCV Dender

Berichtdoor T93 » Vr Nov 17, 2017 12:05 pm

Daar vorig jaar gewonnen door 2 knullige goals cadeau te hebben gekregen.
het zal nu toch ook op ongeveer dezelfde manier moeten gebeuren want op voetballend gebied stellen we niets voor.
T93

Re: 18/11 (20u) KSK Heist - FCV Dender

Berichtdoor El Panterinos » Vr Nov 17, 2017 3:10 pm

Een beetje optimistischer graag..we spelen ze van t kaske nor de mier ;)
El Panterinos

Berichtdoor Nonkel Achille » Vr Nov 17, 2017 3:22 pm

Miss denjer en miss Zauventem boitn astablief! 8-)
Nonkel Achille

Berichtdoor T93 » Za Nov 18, 2017 9:01 pm

Weer verloren en den boer ploegt verder....
Misschien kan Chris nog eens "een klapke" doen met de spelers als "1 familie" en dan zal "het tij wel keren". :twisted:

#Chrisbuiten
#Rolandbuiten
#VanRoybuiten
#Reichenbuiten
#Beeckmanbuiten
#enaldieandersoepdatergeenklotenvankentbuiten
T93

Berichtdoor ancien » Zo Nov 19, 2017 12:08 pm

Dat men teleurgesteld is in de gang van zaken(vooral op sportief vlak) is met de huidige rangschikking best te begrijpen. Maar ik zeg het voor de zoveelste keer dat bij de aanvang van het lopende seizoen voor mij voldoende zou geweest zijn om er in te blijven.En als het kon wat hoger mikken ook.Wat mij wel verontrust is het feit dat we het zo moeilijk hebben om de 0 te houden.De verdediging is en blijft een zorgenkind en voor mij moet er niet gezocht worden naar spelers voor de aanval maar wel naar spelers voor onze verdediging.Het zijn zij die u puntengewin opleveren wat goals maken en weten dat den tegenstrever er toch steeds eentje meer zal maken werkt op den duur frustrerend en kruipt in de hoofden van de spelers.Mbarki nog eens rood.Heel goeie speler maar qua mentaliteit veel te rap ontvlambaar.Elke verdediger die op hem staat kan hem steeds kaarten aannaaien terwijl het Mbarki zelf zou moeten zijn die zijn verdediger met kaarten zou moeten opzadelen. Soit misschien komt de kentering na nieuwjaar(mag vroeger ook) maar we gaan blijven komen kijken want supp ben je niet alleen als het goed gaat maar ook als het slecht gaat ;)
ancien

Berichtdoor El Panterinos » Zo Nov 19, 2017 1:09 pm

Beetje vreemd dat je na een 4e plaats vorig seizoen nu content zou zijn om er in te blijven.
Terwijl je eigenlijk minstens even goed zou moeten doen.

Enfin het was weer allemaal onterecht gisteren, hoe is dat toch mogelijk zeg :mrgreen:
Mbarki wsl ewa overenthousiast na al de begeesterende klapkes van Janssens.

Aftellen naar vrijdag...Dessel makkie ;)
El Panterinos

Berichtdoor Nonkel Achille » Zo Nov 19, 2017 5:20 pm

Wa valter nog zeggen? Et foit es 12 op 33. Niks oan 'd and toch? We zen nog nie alf weg en we schieten no niefjoor in gangk. #famileclub 8-)
Nonkel Achille

Berichtdoor paplepel » Zo Nov 19, 2017 7:51 pm

Resultaten zijn beschamend. Er zijn voldoende ploegen met minder talent die beter presteren en boven ons staan, te beginnen bij onze buren. Ik kon me voor het seizoen wel vinden in de keuze voor Janssens maar het lijkt nu gewoon niet te lukken met zijn aanpak. Bestuur zou beter ingrijpen deze week in plaats van verbaasd te reageren op de kritiek. Situatie van die Mba mag men ook wel eens uitleggen. Centrumspits was het doel van de transferperiode. Men test die een hele voorbereiding lang, om na aanwerving blijkbaar te concluderen dat hij niet goed genoeg is? Ik vind dat persoonlijk erger dan de transfer op linksback, wat nog een berekende gok leek.
paplepel

Berichtdoor ancien » Ma Nov 20, 2017 12:11 pm

Tis altijd al geweest dat de ploeg die op de sukkel is ook door het geluk in de steek word gelaten.Bij ons ne pegel op de lat.Bij hun in de laatste minuut nen afgeweerden bal die pardoes in de voeten valt van een Heist speler.Kpeis dammen op bedevaart gaan moeten gaan willen we de voetbalgoden goed gestemd krijgen voor ons :mrgreen:
ancien

Berichtdoor T93 » Ma Nov 20, 2017 4:27 pm

ancien schreef:Tis altijd al geweest dat de ploeg die op de sukkel is ook door het geluk in de steek word gelaten.Bij ons ne pegel op de lat.Bij hun in de laatste minuut nen afgeweerden bal die pardoes in de voeten valt van een Heist speler.Kpeis dammen op bedevaart gaan moeten gaan willen we de voetbalgoden goed gestemd krijgen voor ons :mrgreen:

op hun site staat er een ruime samenvatting en die mannen hebben 7-8 grote open kansen gehad. Dus dat het geluk niet aan onze kant stond die match is zwaar overdreven.
T93

Volgende

Terug naar Archief