11/11 (20u) FCV Dender - ASV Geel

Re: 11/11 (20u) FCV Dender - ASV Geel

Berichtdoor T93 » Di Nov 14, 2017 6:31 pm

Volgens Roland op TV Oost zijn we nochtans "1 familie"... :lol: :lol: :lol:
T93

Berichtdoor SDender » Wo Nov 15, 2017 2:24 am

Familie familie, ik zie liever Thuis haha :lol: :lol: Achja arrogantie en vooral ook weer excuses excuses excuses bij onze "familieleden", trainer, spelers, staff zowel op tv als in de krant maarja ze zijn toch zo goe bezig dus laat ze rustig voort werken (12 op 30) en het tij zal wel keren moeten we ook al weken aanhoren, mor wanneer gaat het keren in mei 2018 zoiets waarschijnlijk. :(

Toch goe nieuws ook we staan op onze ambitieuze plaats voor de eindronde te spelen, het is alleen de verkeerde eindronde miljaarde morja da hadden ze er voor de seizoensstart ni bijgezegd.
SDender

Berichtdoor ancien » Wo Nov 15, 2017 10:06 am

T93 schreef:Volgens Roland op TV Oost zijn we nochtans "1 familie"... :lol: :lol: :lol:

Als TV Oost allen maar naar hier komt om ons in een slecht daglicht te kunnen stellen dan mogen ze van mij wegblijven.Komen stoken en iemand voor de camera halen waar niks zinnigs uitkwam daar zijn ze goed in.laat ze maar naar hier wat verder gaan daar hebben ze werk genoeg om er mee te spotten :twisted: :twisted:
ancien

Berichtdoor pauljans » Wo Nov 15, 2017 2:55 pm

ancien schreef:
T93 schreef:Volgens Roland op TV Oost zijn we nochtans "1 familie"... :lol: :lol: :lol:

Als TV Oost allen maar naar hier komt om ons in een slecht daglicht te kunnen stellen dan mogen ze van mij wegblijven.Komen stoken en iemand voor de camera halen waar niks zinnigs uitkwam daar zijn ze goed in.laat ze maar naar hier wat verder gaan daar hebben ze werk genoeg om er mee te spotten :twisted: :twisted:

Ik heb de beelden nog niet durven bekijken maar ik kan er mij al iets bij voorstellen :mrgreen: :mrgreen:
pauljans

Vorige

Terug naar Archief