Seraing - Dender

Seraing - Dender

Berichtdoor T93 » Za Nov 04, 2017 9:24 pm

Ja Krisken... ik denk dat ge nu wel de boter zult gefret emmen. Al mag van mij ook Roland opstappen want door zijn falend transferbeleid heeft hij een stevig aandeel in de huidige malaise.
De grootse zegen zou nog zijn dat het ganse bestuur opstapt. Maarja alles in 1 keer zal wat moeilijk gaan, laat ons hopen dat er toch al iets gebeurd.
T93

Re: Seraing - Dender

Berichtdoor El Panterinos » Zo Nov 05, 2017 8:04 am

Er werd weer beresterk verdedigd als je de beelden beziet :evil:

Nochtans redelijk wat veranderd tov de vorige match maar het mocht niet baten...zelfs met Michel Goffin erbij ;)
Het massaal aanwezige thuispubliek zal weer verwend worden volgende week :twisted:

PS Krisken boitn.
El Panterinos

Berichtdoor ancien » Zo Nov 05, 2017 8:54 am

Affrontelijk.....beschamend...Ik had te doen met de meegereisde supps. Man..man den iendracht won tegen die ploeg nog met 10 man.We zijn zowat kandidaat zakker nr1 geworden :evil: :evil:
ancien

Berichtdoor T93 » Zo Nov 05, 2017 4:05 pm

Ben er eigenlijk vrij zeker van dat die bende slapzakken nog niets zullen ondernemen. Het was in het verleden ook zo dat ze liever wachten tot ze diep in het degradatiemoeras zitten alvorens ze daar eens uit hun ivoren toren komen
T93

Berichtdoor zuster leontine » Ma Nov 06, 2017 8:09 am

Nu is het toch 5 sec voor 12 u zeker?zelfde kern als vorig jaar en met Mbarki erbij.Daar is iets serieus aan de hand mij gedacht,off
zuster leontine

Berichtdoor pauljans » Ma Nov 06, 2017 8:10 am

T93 schreef:Ja Krisken... ik denk dat ge nu wel de boter zult gefret emmen. Al mag van mij ook Roland opstappen want door zijn falend transferbeleid heeft hij een stevig aandeel in de huidige malaise.
De grootse zegen zou nog zijn dat het ganse bestuur opstapt. Maarja alles in 1 keer zal wat moeilijk gaan, laat ons hopen dat er toch al iets gebeurd.

Roland heeft gewoon geen geld gekregen voor transfers.

Het ging ons jaar worden... boeken toe :roll: Ze Mogen fier zijn op hun nieuwe prijzen!
pauljans

Berichtdoor ancien » Ma Nov 06, 2017 9:16 am

Mbarki en Vervoort werden toegevoegd aan de kern van afgelopen seizoen.Allebei wel goeie spelers.Het lijkt wel of onze spelers het voetballen verleerd hebben.Is het dan van niet te willen of niet te kunnen?Dat we zwaar ziek zijn is een feit.Alleen blijft de vraag wie ons kan reanimeren. :roll:
ancien

Berichtdoor Pater Clementius I » Ma Nov 06, 2017 11:41 am

Een voetballer verleert niet van te voetballen. Dit is louter een mentale kwestie (en spelers die hunne kop uitwerken). Ik vraag me trouwens af welke richting het bestuur met deze zieltogende club nog wil uitgaan, de club dooft langzaam maar zeker uit...
Pater Clementius I

Berichtdoor T93 » Ma Nov 06, 2017 2:32 pm

Pater Clementius I schreef:Een voetballer verleert niet van te voetballen. Dit is louter een mentale kwestie (en spelers die hunne kop uitwerken). Ik vraag me trouwens af welke richting het bestuur met deze zieltogende club nog wil uitgaan, de club dooft langzaam maar zeker uit...

Naar 1B. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
T93

Berichtdoor ancien » Ma Nov 06, 2017 5:26 pm

Was het niet zo dat we enkele jaren geleden er met niefjaar ook zo slecht voor stonden.Tot Emilio het roer overnam en ze nog een ferme remonte inzette.Ik heb van een supp gehoord die ginder was dat het spelpeil 4 provinciaal was.Geen enkele kans.En ballen die lukraak naar voren werden gestampt waardoor ge alleen maar ne stijven nek krijgt van steeds maar naar omhoog te moeten kijken :lol: :lol:
ancien

Terug naar Archief