21/10 (20u) FCV Dender - KFC Oosterzonen

21/10 (20u) FCV Dender - KFC Oosterzonen

Berichtdoor T93 » Wo Okt 25, 2017 9:42 am

Mbarki (5), Cocchiere (2) en Tarfi (2) op 1 kaart van schorsing.
T93

Re: 21/10 (20u) FCV Dender - KFC Oosterzonen

Berichtdoor T93 » Zo Okt 29, 2017 8:24 am

Was niet aanwezig. Maar dit verlies is nog maar eens het bewijs dat we zwaar overschat worden.
T93

Berichtdoor El Panterinos » Zo Okt 29, 2017 10:29 am

Flaakes. Geen vuur, laag tempo, geen scorend vermogen, aantal spelers die niet meekunnen...

Jiepie, Jiepie come back and stay for good dis taajm :twisted:
El Panterinos

Berichtdoor Pater Clementius I » Zo Okt 29, 2017 12:02 pm

Awel SDender, nu ze eindelijk es naar jou luisteren en de 2de helft naar de zingende en dansende spionkop spelen, dan ben je er niet. Jammer van de 1-2, maar tis niet tegen dit soort ploegen dat we punten moeten halen. Kriske Jeinsses zal nog wel es met de spelers klappen, die wel nog duidelijk achter de trainer staan. Op naar Seraing, makkie.
Pater Clementius I

Berichtdoor ancien » Zo Okt 29, 2017 12:24 pm

T93 schreef:Was niet aanwezig. Maar dit verlies is nog maar eens het bewijs dat we zwaar overschat worden.

Ik sprak al voor de aanvang van het seizoen dat ik al content zou zijn met een zorgeloos seizoen.Het ziet er wel naar uit dat het wel eens een zorgen seizoen zou kunnen worden :twisted:
ancien

Berichtdoor Pater Clementius I » Zo Okt 29, 2017 1:01 pm

Er is genoeg kwaliteit, alleen hebben de spelers geen vertrouwen en staat er geen ploeg op het veld. Das den trainer zijn werk. Als er niet ingegrepen wordt, zou dit seizoen wel es falikant kunnen aflopen.
Pater Clementius I

Berichtdoor T93 » Zo Okt 29, 2017 5:50 pm

Het interview met Roland is zowat de grootste onzin sinds dat gebrabbel van Vital na elke wanprestie dat die destijds tentoon spreidde.
En Lucske is misschien wel ne brave jongen maar eens een kritische vraag stellen zit daar ook niet in precies. Ik zou toch van Roland graag eens hebben geweten waarom hij voor de linksbackpositie een speler uit de b-ploeg van Winkel haalt ? En waarom hij in Mei zegt dat een diepe spits de transfertarget wordt om dan uiteindelijk helemaal niks te halen.
T93

Berichtdoor SDender » Ma Okt 30, 2017 2:45 am

Pater Clementius I schreef:Awel SDender, nu ze eindelijk es naar jou luisteren en de 2de helft naar de zingende en dansende spionkop spelen, dan ben je er niet. Jammer van de 1-2, maar tis niet tegen dit soort ploegen dat we punten moeten halen. Kriske Jeinsses zal nog wel es met de spelers klappen, die wel nog duidelijk achter de trainer staan. Op naar Seraing, makkie.

Ik was uiteindelijk toch aanwezig omdat ik van iemand wist dat ze eindelijk langs de rechterkant (vanuit de hoofdtribune gezien) het veld zouden opkomen, en kijk ze verliezen de toss en toch staan ze nog goed voor die 2de helft dan. ;) Dit was uiteindelijk ook het enige positieve (jammer genoeg) van de avond is naar goeie raad van u supporters luisteren.

Die 2de helft naar de H-tribune beginnen ze trouwens zeer goed, meteen druk zetten en ze stonden ook veel hoger met de snelle 1-1 tot gevolg, en dan ongelooflijk begint Oosterzonen ineens ook mee te voetballen en krijgt ge eigenlijk voor mij een best aangename 2de helft om volgen met natuurlijk een catastrofaal einde. :(
Maar die 1ste helft eerst wat was da, ze stonden veel te laag en precies echt met schrik op da veld pff tzal nog maar is moeten goegemaakt worden op verplaatsing.
SDender

Berichtdoor pauljans » Ma Okt 30, 2017 8:34 am

T93 schreef:Het interview met Roland is zowat de grootste onzin sinds dat gebrabbel van Vital na elke wanprestie dat die destijds tentoon spreidde.
En Lucske is misschien wel ne brave jongen maar eens een kritische vraag stellen zit daar ook niet in precies. Ik zou toch van Roland graag eens hebben geweten waarom hij voor de linksbackpositie een speler uit de b-ploeg van Winkel haalt ? En waarom hij in Mei zegt dat een diepe spits de transfertarget wordt om dan uiteindelijk helemaal niks te halen.

Met onze kern van 800K was zelf een spits als Romero te duur
pauljans

Berichtdoor ancien » Ma Okt 30, 2017 12:51 pm

Ja jonges.Wat kan een trainer er aan doen als je telkens keer op keer de ene open kans na de andere met zwier de nek omwringt.Als ze den helft van die open kansen gebruiken dan win je nog met de vingers in de neus.De kans die Sarr laat liggen moet honderd keer moeilijke geweest zijn van hem er niet in te koppen dan van te gaan scoren. :evil:
ancien

Volgende

Terug naar Archief