5/11 (20u) ASV Geel - FCV Dender

Re: 5/11 (20u) ASV Geel - FCV Dender

Berichtdoor SDender » Zo Nov 06, 2016 9:38 pm

Wat een prachtoverwinning en goed spel weer van ons FC Dender!! :D Ook lof in gazet van antwerpen:
http://www.gva.be/cnt/dmf20161106_02557 ... -voor-geel

Als we deze ploeg kunnen bij elkaar houden (en De Almeida moet dan nog terugkomen, geef Sterckx en Tarfi contract voor paar jaar direct want wat een goeie voetballers) doen we voor volgend seizoen zeker mee voor promotie naar 1ste klasse B, dit seizoen al is proeven van de top 4 zou mooi zijn maar ge zit daar natuurlijk met Beerschot dit jaar die absoluut willen promoveren. In ieder geval sportief is FC Dender goe bezig! Merci FC!!! 8-)

Cocchiere verdiend wel man van de match natuurlijk!
SDender

Berichtdoor pauljans » Ma Nov 07, 2016 7:05 am

Die 2 gaan we denk ik geen contract kunnen geven voor meerdere jaren. Zien dit jaar bij Dender echt wel als de kans om terug hogerop te geraken.

Ik was er zelf niet bij maar we zitten in de goede flow. 9 punten voor op de degradatieplaatsen en nu 5 achter op plek 3.
Volgende week liefst een overwinning maar een gelijkspel kan ook al geen kwaad. De 2 weken daarop terug een 6/6 nodig!

Naar Sprimont gonnek nog es mee, tes al van op Dessel gelejen zeg :cry:

Volgende week het liedje van Will Grigg boven halen :mrgreen:
pauljans

Berichtdoor T93 » Ma Nov 07, 2016 10:57 am

pauljans schreef:Die 2 gaan we denk ik geen contract kunnen geven voor meerdere jaren. Zien dit jaar bij Dender echt wel als de kans om terug hogerop te geraken.

Die plaatsjes in 1B zijn wel duur geworden. Ik denk dat het ook niet eenvoudig is om als speler de stap te zetten van amateur naar prof. Kijk maar naar een Mbarki, Casagolda, Palmeri,... die jongens zitten allemaal te verkommeren op de bank en echt gelukkig wordt je daar ook niet van. Let goed op wat er bij Beerschot zal gebeuren als die overgaan, daar zullen ook heel wat (basis)spelers baan moeten ruimen voor gasten die meer ervaring hebben op profniveau. Dus ben er wel zeker van als je een goed voorstel doet aan Tarfi/Sterckx gepaard met mooie ambities dat ze daar wel zullen op ingaan.
T93

Berichtdoor ancien » Ma Nov 07, 2016 3:17 pm

Voor de meesten is het grote geld de redenen om hun kans te gaan wagen hogerop. Helaas missen velen na verloop van tijd de spelvreugde en vallen ze meestal naast de kern of worden naar de beloften verwezen.Komt daar nog bij dat spelers van bij ons veel minder krediet krijgen dan buitelandse schoppers.Zij die het maken zijn in de minderheid.Ik denk zelfs dat er heel wat zijn die zich hun "droomtransfer" na verloop van tijd al dik beklaagd hebben.Cassa geraakt ook precies nimeer in de ploeg en nu Emilio daar op de schop staat zou het mij niet verwonderen dat ook Estoban met niefjaar zal kunnen beschikken :oops:
ancien

Berichtdoor SDender » Di Nov 08, 2016 5:52 pm

Re: ASV Geel - Dender
Bericht zwitser op za nov 05, 2016 12:31 pm

Dender de beste ploeg die we tot hier toe hebben tegen gekregen. Bij momenten werden we gewoon overklast. MAAR, als we de 1-1 niet op een presenteerblaadje weg geven en de scheidsrechter fluit het overduidelijk handspel wel in de zestien, dan zou het wel eens helemaal anders hebben kunnen lopen.
Maar bon, met beide voetjes terug op de grond. De top (Dender, Virton, Dessel, Beerschot) is voorlopig net iets te hoog gegrepen. Met deze ploeg een plaats tussen 5 en 8 is een realistische doelstelling.
BTW, knappe goal van Koita! (Van op het forum van Geel)

Wat mij ook wel opviel op de beelden is de weinige publieke belangstelling OOK in Geel (stonden nochtans ook op een mooie 5de plaats tot nu toe) maar behalve Beerschot is er geen enkele andere ploeg in ons reeks die thuis een 1000-tal toeschouwers kan trekken, maakt nog maar is duidelijk dat de Jupiler Pro League (en misschien 1ste klasse B ook nog een beetje) de enige interessante reeksen zijn voor in te zitten!
SDender

Vorige

Terug naar Archief